IIIK Tyttö 2,5v. itki tänään ja halusi mennä hoitoon!
Nyt on ollut kuukauden mun kans kotona ja tänään sanoi haluavansa hoitoon leikkimään.
Enkä mä tiedä onko tällä paikkakunnalla mitään kerhoja minne ton ikäinen vois mennä. Jumppa on yli 3-vuotiaille, joten saiskohan kuitenkin 2,5v. mennä sinne kun osaa käyttäytyä kunnolla ja tottelee kyllä aikuisia :)
Kommentit (11)
pääse myös alle 3-vuotiaat. Meillä päin vaatimus oli että lapsi osasi kävellä ja ilmaista itsensä eli sanoa jos on hätä tai ms. Soita tai katso netistä teidän kuntanne tarjonta. Varmasti löytyy jotain. Kivaa päivän jatkoa!! :)
joten niitä tuloja ei todellakaan niin hirveesti ole :(
-ap-
vietät päivät leikkipuistossa. Siellä on lapsille paljon kavereita. Älä vaan sano, ettet ole käynyt.
Asutko jossain maalla, ettei siellä ole leikkipuistoja?
Ja kyllä, asun pienellä paikkakunnalla :(
-ap-
Eli siellä ei ole mahdollisuutta lapsen leikkiä toisten kanssa. Tuon ikäinen kaipaa kavereita, johon jumppa ei ole ratkaisu. Tietysti jumppa on kiva harrastus, ei sillä.
kunnan nettisivut ovat kyllä aika sekavat, kun olen niitä tutkinut, mutten mitään oo saanut niistä irti :(
Täytyykin soittaa neuvolaan :)
-ap-
ja muskareita sun muita. Myös MLL:n perhekahviloita on. Seuraa paikallislehden ilmoittelua, MLL:n jutut löytyy usein järjestöpalstalta ja seurakunnalla on oma tapahtumakalenteri.
Tai no seurakunnan kerho meillä pyörii, eli äidit ja lapset saavat kerran viikossa käydä jossain tilassa kahvittelemassa. Se on kai joku parin tunnin pituinen ja alle 3-v lapsille.
Sit yli 3- tai 4-vuotiaille on myös srk:n kerho, jonne voi jättää yksinkin. Se on meillä 2 kertaa viikossa.
Mutta tosiaan täällä maalla ei ole paljon vaihtoehtoja! Puistoissa ei tosiaankaan ole melkein koskaan ketään samanikäisiä lapsia leikkimässä. Meilläkin lähipään leikkipuistoon on 20 km joten repikää siitä:/.
Meilläkään ei ole juuri tuttavia joilla olisi lapsia. Onneksi mulla sentään on kaksi lasta ja heillä on toisistaan seuraa, muuten olisi tosi ankeeta!
Tuohon jumppaan tuskin pääsee vielä, koska ikäraja on tosiaan se 3-v!
Muutamaksi päiväksi viikossa? Saa sitten niitä kavereita sieltä.