Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ylen uutisten mukaan ensisilmäyksellä pystyy kasvoista erottamaan varsin luotettavasti sen, kuka on rikas ja kuka köyhä.

Mitäs sinun naamastasi näkyy?

• ylös 13
  • alas 3

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hih hih, vai että kasvoista näkee jo pankkitilit sun muut saldot! Mistä ne nähdään? Rasittuneesta ilmeestä, silmäpusseista, valjun kalvakasta ihosta,  juonteista vai mistä?

Mitäköhän mun naamastani luetaan? En uskalla edes ajatella... Jospa kasvoni kertoisivat, että mulla on merenrantahuvilani laiturissa Nautor Swan, ranteessa Patek Philippe ja autotallissa Bentley. Ainahan voi toivoa.

as long as it's love

• ylös 18
  • alas 4
Vierailija

Voisiko joku täsmentää, mistä piirteistä sen huomaa? Levollisen itsevarma ilme = rikas?

Vierailija

Ei ainakaan tämä rahamäärä vielä näy kasvoista. Kuinkakohan paljon fyffeä pitäisi olla että näkyisi? Onko esim Trumpin naama esimerkki kasvoista, joissa rikkaus näkyy?

Vierailija

Voi olla perää...tietty itsevarmuus "en ole riippuvainen kenestäkään/työpaikasta".

Vierailija

Myöhemmällä iällä eroa voi näkyä kun rikas elää stressitöntä terveelistä elämää. Köyhän tehdessä raskasta ruumiillista työtä stressaten toimeentulostaan.

Raksalla kun tekee oikeita töitä parikymmentä vuotta niin kyllä se näkyy.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Myöhemmällä iällä eroa voi näkyä kun rikas elää stressitöntä terveelistä elämää. Köyhän tehdessä raskasta ruumiillista työtä stressaten toimeentulostaan.

Raksalla kun tekee oikeita töitä parikymmentä vuotta niin kyllä se näkyy.

Rikkaat stressaa kun pitää piilotella omaisuutta veroparatiiseihin.

Vierailija

Mun naamasta näkyy vain se, että olen palleropiirteinen suomalainen. Ihan sama vaikka olin parikymppisenä alipainoinen tai nyt ylipainoinen, samaa läskimöykkyä ja kaksoisleukaa riittää. Plus tietenkin pullukka nykerönenä finneineen ja laajentuneine ihohuokosineen.

Ehkä mun rikkauteni vois näkyä esim. nenäleikkauksen tuloksena. Mutta ei sellainen kaunis ja suora nenä istuisi tähän naaman muuhun leveyteen ja pyöreyteen.

Vierailija

Rikkaus ja turvallinen elämä näkyvät kasvoilla tietynlaisena hyväntahtoisuutena.

Kaikilla ei tosin rikkauskaan näy sillä tavoin. Verratkaa vaikkapa Yhdysvaltain presidenttejä. Obamalla on selvästi tuollainen rikkaan ja älykkään ihmisen ystävällisyys kasvoillaan, kun taas Trumpilla ei näy muuta kuin itsekkyyttä ja omahyväisyyttä, mitkä eivät kerro tyynestä, turvallisesta ja terveellisestä elämästä.

Vierailija

Ihmiset onnistuivat kokeessa arvaamaan varakkaat ihmiset kuvista 53% tarkkuudella. Eli käytännössä ihan huuhaatutkimus.