Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tänään on tullut käveltyä yhteensä reippaat 33km :D !

Mut joo, se rauhallisuus ja lintujen laulut, auringonlasku!<3 ja oma koira vieressä! <3 ihania hetkiä nuo!<3

• ylös 18
  • alas 0

Kommentit (13)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Öö, siis etkö käy päivittäin lenkittämässä koiraasi?

No mitäpä luulet? Joo ei, jätän sen aina käyttämättä. ÄLY HOI, ÄLÄ JÄTÄ!! Yrittäppä funtsia aivollas enne ku kirjotat tänne yhtää mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tänään on tullut käveltyä yhteensä reippaat 33km :D !

Mut joo, se rauhallisuus ja lintujen laulut, auringonlasku!<3 ja oma koira vieressä! <3 ihania hetkiä nuo!<3

Et ole vissiin Suomessa, kun Hangossakin aurinko laskee vasta klo 22:40 ja tarpeeksi pohjoisessa ei ollenkaan.

Vierailija

Mä tykkään illalla kävellä, kun saa pitkälti kävellä näkemättä ketään.

Vantaalta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Teki tavallista pitemmän kiepin ilman puolisoa

Oikeasti koira on joskus ainoa tekosyy paeta edes hetkeksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No mitäpä luulet? Joo ei, jätän sen aina käyttämättä. ÄLY HOI, ÄLÄ JÄTÄ!! Yrittäppä funtsia aivollas enne ku kirjotat tänne yhtää mitään.

Kirjoitit "kannatti siis mennä", eli tuolla implikoit, että meinasit jättää menemättä. Eli otapa omasta neuvosta vaari kirjoittamisen suhteen ja muistakin sitten lenkittää koiraa päivittäin riittävästi!!!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Joku läski on vittuuntunut kun joku käy 33 km lenkillä koiran kanssa tai työntää rattaita 15 km.

Koska hänelle kaikki on vain 5 min pätemistä ilman tunnetta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kirjoitit "kannatti siis mennä", eli tuolla implikoit, että meinasit jättää menemättä. Eli otapa omasta neuvosta vaari kirjoittamisen suhteen ja muistakin sitten lenkittää koiraa päivittäin riittävästi!!!

Edelleen mulla on lapsi jota mies hoisi sen aikaa kun halusin saada omaa aikaa! Ne mulle harvoja hetkiä jolloin pääsen koiran kanssa kaksin! Tein täst eri aloituksenkin. Jos et pässi tajunnu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Joku läski on vittuuntunut kun joku käy 33 km lenkillä koiran kanssa tai työntää rattaita 15 km.

Koska hänelle kaikki on vain 5 min pätemistä ilman tunnetta.

No joo.o mutta noille ihra kasoille pistetään jauhot suuhu jos ei muuta. Turhaa pilkun nussimista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa epäkohtelias tuo ap.

Vittuuks tuut nussii mun alotust! Se kuka leikkii ryhtyy ja nokkaa vääntää. Se leikin kestäköön! Eli painu muualle nussii siit!

Kylläpäs AP räksyttää. Vai onko se AP:n koira?