Mitä ajattelet 35-vuotiaasta miehestä, jolla on 15-vuotias tyttöystävä?
Kommentit (17)
Alkaa mennä jutut taas aika levottomaks tällä palstalla
No eikö sitten siinä tapauksessa riitä että sanoisit vain 'ystävä' tai 'tuttava' ?
Charles Chaplin aloitti suhteen tuon ikäisenä 15 vuotaan Lita Greyn kanssa. Vuoden päästä menivät naimisiin Greyn tultua raskaaksi.
Kun on tarpeeksi kuuluisa niin kaikki on OK.
Mitäs siihen sanotte?
Pederasti, ellei ole isä,isoveli tai muu miespuolinen sukulainen. Mistä tiedät ettei kyseessä ole sukulainen?
Vierailija kirjoitti:
Pedofiili.
Älä käytä sanoja, joiden merkitystä et ymmärrä. Jooko?
Vierailija kirjoitti:
Charles Chaplin aloitti suhteen tuon ikäisenä 15 vuotaan Lita Greyn kanssa. Vuoden päästä menivät naimisiin Greyn tultua raskaaksi.
Mitäs siihen sanotte?
Elvis, Jerry Lee Lewis...
En ymmärrä.
En pystyisi käsittämään tuollaista, vaikka he eivät harrastaisi seksiä. Ei 15-vuotias tyttö voi olla tarpeeksi kypsä seurustelemaan tuon ikäisen miehen kanssa (joka voisi ikänsä puolesta olla hänen isänsä) ja toisaalta kyseinen "mies" on varmasti ikäisekseen melko epäkypsä. Olen itse täyttänyt juuri 36 vuotta, naisystäväni on 28-vuotias ja juuri tuota nuoremman kanssa en voisi kuvitella seurustelevani, jopa tämä ikäero tuntuu minusta isolta, koska aikaisemmin ajattelin, että en voisi seurustella itseäni kuin 3-4 vuotta nuoremman naisen kanssa ennen kuin tapasin naisystäväni. 15-vuotiaan tytön kanssa en voisi seurustella missään nimessä, näkisin hänessä kuitenkin vielä pelkän lapsen ja ikäero olisi aivan liian iso.
Henkisesti jälkeenjäänyt. Voi toki olla fyysisestikin, mutta henkisesti ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pedofiili.
Älä käytä sanoja, joiden merkitystä et ymmärrä. Jooko?
Kuulostaako lapsen törkeä seksuaalinen hyväksikäyttäjä paremmalta?
Ai niin, ei sinulta kysytä, koska se lukee laissa yksiselitteisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs siihen sanotte?
Erittäin todennäköisesti taustalla on seksiä.
Minä olin vapaaehtoisesti joka lauantai 40v miehen kanssa kun olin ***** mitä olin
Kaverini aloitti 14-vuotiaana seurustelun 36-vuotiaan miehen kanssa. Kaverini isä yritti estää tapailun, mutta kaverini äiti järjesti heille salaa tapaamisia (vanhemmat eronneet). (Tästä oli siihen aikaan Iltalehdessäkin isot otsikot). Menivät kihloihin kun kaverini oli 15v. ja naimisiin kun hän oli 18v. Nyt heillä on oma talo ja kolme lasta. Mies on ammatiltaan koulunkäyntiavustaja. Työskenteli silloin meidän koulussa, kun oltiin yläasteella, mutta meni aika pian toiseen kouluun töihin.
Ei siitä nyt niin kauaa ole kun 15v oli normi naimisiinmenoikä.
Tiina Wiikillähän oli tuon ikäisenä yli 30-vuotias mies. Todennäköisesti rahan takia seurusteli sen kanssa.
Lapseensekaantuja, oli suoraa seksiä tai ei. Alaikäinen on johdateltavissa, ehkä mies ei pysty kohtaamaan aikuista naista.