Facebookissa olevat miehet, vastatkaahan!
Jos tuntematon nainen laittaisi sinulle kaveripyynnön viestin kera, hyväksyisitkö sen ja mitä hyväksyminen edellyttäisi? Mitä ylipäätänsä ajattelisit naisen aikeista? Ystäväni väitti kiven kovaa etteivät miehet ymmärrä, että nainen voi olla kiinnostunut ellei sitä väännä rautalangasta; toisin sanoen pyydä suoraan kahville tms.
Kommentit (16)
Ihmeissäni olisin, että mitä nainen näkisi kaltaisessani kilttimiehessä. Kiltti kun olen niin tokihan minä kaveripyynnön hyväksyisin.
Nigerialainen. Epäilyttävä,etenkin kun tili luotu tänä aamuna eikä "naisella" ole muita fb-kavereita vaikka on työssä facebookin päämajassa.
En hyväksy. Joku huijaus- tai hyötymisyritys niissä aina on taustalla. Näitä pyyntöjä tulee toisinaan, aina huonolla englanninkielellä, ja kuvat ovat sellaisista nuorista povipommeista, että tällainen päälle nelikymppinen harmaavarpunen ei voi mitenkään uskoa aidoiksi.
Jos tavallisen näköinen suomenkielinen nainen ottaisi yhteyttä, fb-profiili olisi uskottava ja saisi vahvistusta googlailulla, niin saattaisin hyväksyäkin.
Pervopera keravalta pelleilee, en ota kaveriksi. Minulla on jo vaimo.
Jos yhteisiä kavereita, hyväksyisin ja saattaisimpa tiedustella kukas se sinä olet...?
Jos ei, todennäköisemmin en hyväksy pyyntöä vaan tulkitsen sen virus-profiiliksi joita on paljon nykyään.
m26
juuri hyvaksyin. En tieda miksi 27 vuotias opiskelija haluasi seksia minulta.
Katotaan miten tassa kay.
m43
Mikä vitun fb kaveri? Leikitkö sä vielä hiekkalaatikolla?
En hyväksyis. Minkä takia hyväksyisin jonkun tuntemattoman facebook-kaverikseni? Oli aikeena sitten huijaus tai iskuyritys niin ei oikein nappaa :D En vaan nää järkevänä jos joku lähtee iskemään jotakuta facebook-profiilin perusteella. Olis eri asia jos kyseessä olis joku jollain tasolla tuttu nainen kellä voisin ajatella olevan oikeesti jotain järkevää perustetta olla kiinnostunu ja halukas tutustumaan tarkemmin eli jolla olis toisin sanoen jonkinlainen käsitys vaikka siitä että mulla on hyvä huumorintaju tai vaikutan mukavalta ja herrasmieheltä tai mitä nyt ikinä. Tällä hetkellä tapailen niin upeeta naista etten tollaseenkaan tahtois lähtee mukaan mutta jos olisin täysin vapailla markkinoilla niin miksei :D
M27
Ensimmäisen vastauksen kirjoittaja on av-mamma, joka pelkää, että joku tuntematon nainen lähestyy miestään facebookissa.
petosta ja huijausta. ei tuntematon nainen koskaan halua iskeä miestä kuin korkeintaan nyrkillä naamaan.
Vaikea sanoa utelias luonne olen.
En pelkää joten kyllä.
No ensinnäkin nainen voi lähettää minulle facessa viestin ilman että olisin hänen kaverinsa.
Tätä tosin ei tapahdu edes nyky elokuvissa.
Joten en usko että kukaan nainen uskaltaisi tehdä sitä.
Itseasiassa mulla oli viimevuonna heya deittisovellus kännyssä. Nainen kysyi numeroa ja huomasin että käynyt stalkkaamassa face tilin. Ei viestiä pistänyt
Ei tainnut 37 kaveria riittää hänelle :D
Terveisiä vaan sinne päiväkodinhoitajalle =)
En hyväksy kaveripyyntöjä ihmisiltä, joita en tunne. En hyväksy kaveripyyntöjä niiltäkään, jotka tiedän, mutta joita en halua fb-kavereikseni: esim. asiakkaat ja muut työkontaktit tai kavereiden puolisot, joita en ole koskaan tavannut.
Vierailija kirjoitti:
petosta ja huijausta. ei tuntematon nainen koskaan halua iskeä miestä kuin korkeintaan nyrkillä naamaan.
😂
Pysypä siellä treffipalstoilla ja anna facebookissa olevien miesten olla rauhassa. Face ei ole treffipalsta.