Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Facebookissa olevat miehet, vastatkaahan!

Vierailija
10.07.2017 |

Jos tuntematon nainen laittaisi sinulle kaveripyynnön viestin kera, hyväksyisitkö sen ja mitä hyväksyminen edellyttäisi? Mitä ylipäätänsä ajattelisit naisen aikeista? Ystäväni väitti kiven kovaa etteivät miehet ymmärrä, että nainen voi olla kiinnostunut ellei sitä väännä rautalangasta; toisin sanoen pyydä suoraan kahville tms.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysypä siellä treffipalstoilla ja anna facebookissa olevien miesten olla rauhassa. Face ei ole treffipalsta.

Vierailija
2/16 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeissäni olisin, että mitä nainen näkisi kaltaisessani kilttimiehessä. Kiltti kun olen niin tokihan minä kaveripyynnön hyväksyisin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nigerialainen. Epäilyttävä,etenkin kun tili luotu tänä aamuna eikä "naisella" ole muita fb-kavereita vaikka on työssä facebookin päämajassa.

Vierailija
4/16 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy. Joku huijaus- tai hyötymisyritys niissä aina on taustalla. Näitä pyyntöjä tulee toisinaan, aina huonolla englanninkielellä, ja kuvat ovat sellaisista nuorista povipommeista, että tällainen päälle nelikymppinen harmaavarpunen ei voi mitenkään uskoa aidoiksi. 

Jos tavallisen näköinen suomenkielinen nainen ottaisi yhteyttä, fb-profiili olisi uskottava ja saisi vahvistusta googlailulla, niin saattaisin hyväksyäkin.

Vierailija
5/16 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervopera keravalta pelleilee, en ota kaveriksi. Minulla on jo vaimo.

Vierailija
6/16 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhteisiä kavereita, hyväksyisin ja saattaisimpa tiedustella kukas se sinä olet...?

Jos ei, todennäköisemmin en hyväksy pyyntöä vaan tulkitsen sen virus-profiiliksi joita on paljon nykyään.

m26

Vierailija
7/16 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri hyvaksyin. En tieda miksi 27 vuotias opiskelija haluasi seksia minulta.

Katotaan miten tassa kay.

m43

Vierailija
8/16 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vitun fb kaveri? Leikitkö sä vielä hiekkalaatikolla?

Vierailija
9/16 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksyis. Minkä takia hyväksyisin jonkun tuntemattoman facebook-kaverikseni? Oli aikeena sitten huijaus tai iskuyritys niin ei oikein nappaa :D En vaan nää järkevänä jos joku lähtee iskemään jotakuta facebook-profiilin perusteella. Olis eri asia jos kyseessä olis joku jollain tasolla tuttu nainen kellä voisin ajatella olevan oikeesti jotain järkevää perustetta olla kiinnostunu ja halukas tutustumaan tarkemmin eli jolla olis toisin sanoen jonkinlainen käsitys vaikka siitä että mulla on hyvä huumorintaju tai vaikutan mukavalta ja herrasmieheltä tai mitä nyt ikinä. Tällä hetkellä tapailen niin upeeta naista etten tollaseenkaan tahtois lähtee mukaan mutta jos olisin täysin vapailla markkinoilla niin miksei :D

M27

Vierailija
10/16 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen vastauksen kirjoittaja on av-mamma, joka pelkää, että joku tuntematon nainen lähestyy miestään facebookissa.

Vierailija
11/16 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

petosta ja huijausta. ei tuntematon nainen koskaan halua iskeä miestä kuin korkeintaan nyrkillä naamaan.

Vierailija
12/16 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa utelias luonne olen.

En pelkää joten kyllä.

Vierailija
13/16 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensinnäkin nainen voi lähettää minulle facessa viestin ilman että olisin hänen kaverinsa.

Tätä tosin ei tapahdu edes nyky elokuvissa.

Joten en usko että kukaan nainen uskaltaisi tehdä sitä.

Itseasiassa mulla oli viimevuonna heya deittisovellus kännyssä. Nainen kysyi numeroa ja huomasin että käynyt stalkkaamassa face tilin. Ei viestiä pistänyt

Ei tainnut 37 kaveria riittää hänelle :D

Terveisiä vaan sinne päiväkodinhoitajalle =)

Vierailija
14/16 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kommentteja!

Vierailija
15/16 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy kaveripyyntöjä ihmisiltä, joita en tunne. En hyväksy kaveripyyntöjä niiltäkään, jotka tiedän, mutta joita en halua fb-kavereikseni: esim. asiakkaat ja muut työkontaktit tai kavereiden puolisot, joita en ole koskaan tavannut.

Vierailija
16/16 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

petosta ja huijausta. ei tuntematon nainen koskaan halua iskeä miestä kuin korkeintaan nyrkillä naamaan.

😂