Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naisille: mikä on ollut painoindeksisi silloin kun olet viihtynyt parhaiten painossasi?

Vierailija
10.07.2017 |

http://www.painoindeksi.org/

Kerro myös nykyinen painoindeksisi. Oma painoindeksini on tällä hetkellä 21 ja parhaiten olen viihtynyt painossani kuin indeksi oli 19,4. Tuota hoikempikin olen ollut. N28

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

19. Olen pieni ja siro, nyt BMI 21 ja tunnen oloni norsuksi. Ärsyttää. Saisin syödä päivässä tyyliin yhden salaatin, että pysyisin "oikean" kokoisena. Ikää 35v.

Ymmärrän sinua! Mulla sama, juuri nyt 20 ja olo on punkero, vaikka tiedän että näytän todella hyvältä. Silloin kun oli 19, eli vain 2 kiloa hoikempana olo oli huippuhyvä. En kestä kun painoa tulee parikin kiloa lisää, rinnat ahdistavat ja vatsan seutu myös. Olen itse vanhempi sinua, eli laihduttaminen vaikeampaa tässä iässä. Mutta ei kai pitäisi valittaa, kun kuitenkin todellisuudessa olen todella hyvässä ja timmissä kunnossa.

Kannattaa ehkä hankkia apua, jos ei kestä kahta kiloa. Tai vaikka joku uusi harrastus.

Ja mikähän mahtaa olla sinun painoindeksisi?

Just nyt en tiedä, koska olen raskaana enkä omista vaakaa. Mutta kyllä se on yleensä palautunut imetyksen myötä tuonne 20 tietämille, vaikka en ole asiasta ahdistunutkaan.

Vierailija
42/46 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin se paino, mikä nyt on. Painoni on vuosikausia hakeutunut noin 55 kg paikkeille, jolloin 174 cm pituisena se tarkoittaa 18,2 bmi:tä. Jos laihdun vaikka kaksi kiloa, niin tulee heikko olo, jos taas lihoan pari kiloa, olo on epämukavan raskas. En ole koskaan painanut enempää kuin 57 kiloa. Huono puoli painossani on, että olen todella nälänarka, eli vararavintoa ei ole, jolloin aterioita ei voi jättää välistä, jos ei halua huonoa oloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanne bmi on 22-23, sen alle olen nälkiintyneen näköinen. Olen sirorakenteinen ja tuolloin tulee kaikki luut esim kasvoista teräviksi.

Nyt lähellä 25:ttä. Olo kuin syöttöporsaalla:( Nahka kiristää, vatsa pullottaa ja vaatteen kinttaa.

Käytät liian pieniä vaatteita, jos ne kinttaa.

Vierailija
44/46 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
45/46 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ämmmämmmää kirjoitti:

Vuosia sitten olo oli paras ja itsestäni pidin eniten, kun bmi n.22,5-23 (paino 63-67 ja pituus 171). Joskus kun sydänsurut vei kiloja ja paino oli 60, kaikki yläkropan luut paistoivat läpi (tarvitseeko mainita että olen mallia päärynä :D )

Mulla ihan sama. Imetysten jälkeen olin aina alle 60-kiloinen ja näytin kamalalta yläosasta, käsivarret ihan narut, luut törrötti. Noin 63 on mulle paras paino, sulloin on sopivasti massaa myös yläosassa. Ja bmi silloin n. 22.

Vierailija
46/46 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

19,5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi