Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naisille: mikä on ollut painoindeksisi silloin kun olet viihtynyt parhaiten painossasi?

Vierailija
10.07.2017 |

http://www.painoindeksi.org/

Kerro myös nykyinen painoindeksisi. Oma painoindeksini on tällä hetkellä 21 ja parhaiten olen viihtynyt painossani kuin indeksi oli 19,4. Tuota hoikempikin olen ollut. N28

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon koko aikuisikäni ollut bmi-lukemissa 18.5-19. Hyvältä on tuntunut ja tuntuu, muusta painosta en tiedä. Vyötärö sais olla kapeempi, mutta käsiin ja yläkroppaan ottaisin vastaavasti vähän lisää.

Vierailija
22/46 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

18,5-19. Noista lukemista on kolmisen vuotta aikaa. Tuon verran indeksini oli myös lukioaikoina. 

Nyt 22 ja olo on todella T U K A L A. Minulla on kapea raajaluusto, joten kaikki mitä tulee, tulee suoraan ihon alle höttönä. Ei mihinkään sisäelimiin, vaan tasaisesti joka puolelle höttöä. :(

N47

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun BMI oli 19,5 - 20, olin painoni kanssa eniten sinut.

Nyt 18,8 - liian laiha, etenkin lommottavat posket. Suurimmillaan 22,5, joka itse asiassa oli myös oikein hyvä paino, ja viihdyin vahvassa kropassani, mutta jotenkin en tuntenut omakseni, kun olin tottunut olemaan hoikempi. Alimmillaan 16,5 - silloin meni huonosti henkisesti ja fyysisesti.

Vierailija
24/46 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen BMI 19.8.

Mielestäni minulle sopivin BMI oli 16.4.

Olen lyhyt, joten normaali painoindeksilaskuri antaa minusta laihemman vaikutelman kuin olenkaan. Saan pätevämpiä tuloksia "uudella" laskurilla.

Vierailija
25/46 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanne bmi on 22-23, sen alle olen nälkiintyneen näköinen. Olen sirorakenteinen ja tuolloin tulee kaikki luut esim kasvoista teräviksi.

Nyt lähellä 25:ttä. Olo kuin syöttöporsaalla:( Nahka kiristää, vatsa pullottaa ja vaatteen kinttaa.

Vierailija
26/46 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

19. Olen pieni ja siro, nyt BMI 21 ja tunnen oloni norsuksi. Ärsyttää. Saisin syödä päivässä tyyliin yhden salaatin, että pysyisin "oikean" kokoisena. Ikää 35v.

Ymmärrän sinua! Mulla sama, juuri nyt 20 ja olo on punkero, vaikka tiedän että näytän todella hyvältä. Silloin kun oli 19, eli vain 2 kiloa hoikempana olo oli huippuhyvä. En kestä kun painoa tulee parikin kiloa lisää, rinnat ahdistavat ja vatsan seutu myös. Olen itse vanhempi sinua, eli laihduttaminen vaikeampaa tässä iässä. Mutta ei kai pitäisi valittaa, kun kuitenkin todellisuudessa olen todella hyvässä ja timmissä kunnossa.

Vierailija
27/46 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

36,9 on nykyinen ja parhain olo oli 30,1 painossa.

Vierailija
28/46 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

19. Olen pieni ja siro, nyt BMI 21 ja tunnen oloni norsuksi. Ärsyttää. Saisin syödä päivässä tyyliin yhden salaatin, että pysyisin "oikean" kokoisena. Ikää 35v.

Ymmärrän sinua! Mulla sama, juuri nyt 20 ja olo on punkero, vaikka tiedän että näytän todella hyvältä. Silloin kun oli 19, eli vain 2 kiloa hoikempana olo oli huippuhyvä. En kestä kun painoa tulee parikin kiloa lisää, rinnat ahdistavat ja vatsan seutu myös. Olen itse vanhempi sinua, eli laihduttaminen vaikeampaa tässä iässä. Mutta ei kai pitäisi valittaa, kun kuitenkin todellisuudessa olen todella hyvässä ja timmissä kunnossa.

Kannattaa ehkä hankkia apua, jos ei kestä kahta kiloa. Tai vaikka joku uusi harrastus.

Vierailija
29/46 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan näin että 17 ja 19 välillä, ei yhtään yli 19! Nyt 20 ja VIHAAN tätä!!!

14-15 oli liian alhainen, olin luuranko vaikka silloin niissä lukemissa ollessani tunsin olevani läski!

Vierailija
30/46 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varmaan aina ollu 25 +/- 2. Olo on hyvä 23-25 mutta kun menee yli, on semmoinen olo etten mahdu nahkaani. Laihduttaa en jaksa, kelpaan itselleni näin ja hyväksyn tuon pienen jojottelun kunhan ei lähde tuosta ylöspäin ja olo vaikeutuu liikaa.

Vierailija
31/46 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ehkä hankkia apua, jos ei kestä kahta kiloa. Tai vaikka joku uusi harrastus.

Ja mikähän mahtaa olla sinun painoindeksisi?

Vierailija
32/46 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaikista tyytyväisin kun BMI oli 17. Tällä hetkellä se on 20 ja olenkin laihiksella. En meinaa tiputtaa kuitenkaan tuonne 17 asti, koska kroppani ei kestä alle 18 BMI painoa. Joskus aikoinaan kun BMI oli 16 voin jo tosi huonosti.

Vierailija
33/46 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan viihtynyt painossani.

Vierailija
34/46 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 oli minullakin se paras luku, kun kävin kuntosalilla. Pituutta 158cm. Joskus teininä ja amisaikoina oli 18 ja sillon olin aivan sintti, vaikka peffaa olikin. Nyt onkin kobasti töitä tehtävänä vielä raskauden jäljiltä 😬

Vierailija
35/46 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 20. Nyt 21,4.

Vierailija
36/46 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoindeksi on vaihdellut 19-22 välillä, mutta nykyinen 20 (173cm/60kg) tuntuu hyvältä.

Vierailija
37/46 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 163cm ja 65 kg.. en oo ollu tyytyväinen laihuuteen enkä yli lihavuuteen.

Vierailija
38/46 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 oli hyvä, nyt on 17,8 ja se on vähän liian paljon.

Vierailija
39/46 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 20 on sellainen, että on ihan tyytyväinen olo. Nyt on lähes 25 ja tosi epämukavaa. Mulla kerääntyy vatsaan, ja se onkin ehkä pahin paikka kantaa ylimääräistä.

Vierailija
40/46 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jauhetaan jostain painoindeksistä? Ei normaali ihminen sellaisesta tiedä mitään. Olisit kysynyt painosta tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi