Milloin tissien näyttämisestä on tullut feministinen kannanotto?
https://static.ilcdn.fi/viihdeuutiset/2225378__503_vd.jpg
Ja mihin sillä koitetaan ottaa kantaa? Kyse siis viikonlopun festareiden Tove Lo keikasta.
Ajaako kikkelin näyttämine saman jos vaikka tuolla puistossa jollekin sitä vilautan?
Kommentit (36)
Aika huonot. Olisiko muuta kuvallista materiaalia?
60-luvulla. Luepas nyt vähän historiaa kultapieni.
60-luvulla niitä rintsikoita poltettiin?
Kaikilla naisilla on tarve vilauttaa tissejä. Feministeillä se vain kanavoituu poliittiseen vaikuttamiseen.
Eihän siinä, me heteromiehet tykätään :)
Feministit haluavat näyttää tissit. Sovinistit haluavat nähdä tissit. Itseasiassa kaikki Suomen miehet haluavat nähdä tissejä joten joku feministi järjestö voisi tehdä lakialoitteen tissien näyttämisen vapauttamiseksi. Tällöin kaikki ihmiset olisivat tyytyväisiä. (paitsi pari riippurintaa jotka ovat imettäneet 5 lasta)
onhan se hyvä että feministit näyttelevät kauniita tisujaan miehille. heistä ei sitten olekaan muuta hyötyä.
Minusta tämä on parasta mahdollista feminismiä ja sitä tarvitaan lisää!!!!
En ole edes feministi mutta kyllähän sen järkikin sanoo että on järjetöntä että miehen on ok olla ilman paitaa, mutta naisen ei. Mainoksissa on ok että nainen on puolialasti, mutta auta armias jos imettää.
Miten voit kuvitella että naisen tissit olis verrattavissa kikkeliin? Olisko parempi vertailukohta miesten tissit? Niitä on näkyny useita Tovenki tissejä isompia täällä kesäkaduilla.
Kun gallialaisia kyliä valtasivat roomalaiset ja tilanne näytti täpärältä niin gallialaiset naiset näyttelivät tissejään roomalaisilee soitilaille muurilta. Löytyy historiikkiteoksista.
Olen heteronainen ja olisi ihanaa jos miehet vilauttaisivat kikkeleitään useammin :)
Vierailija kirjoitti:
En ole edes feministi mutta kyllähän sen järkikin sanoo että on järjetöntä että miehen on ok olla ilman paitaa, mutta naisen ei. Mainoksissa on ok että nainen on puolialasti, mutta auta armias jos imettää.
Saat sä näyttää tissejä. Laita heti kuva tänne!
Vierailija kirjoitti:
Olen heteronainen ja olisi ihanaa jos miehet vilauttaisivat kikkeleitään useammin :)
Mikä sun snap on...? 😘
Naisen kehoa on aina politisoitu, milloin kenenkin toimesta. Tällä hetkellä naiset sattuvat itse päättämään aatteen.
Alkuperäiskansojen joukossa tissien näkeminen ei aiheuta mitään ihmetystä, samoin kun ei imetyskään.
Sama homma myös naturistien kesken. Eräässä dokkarissa naturistien teini-ikäiset pojat kertoivat, että ovat niin paljon nähneet tissejä, että "kun on nähnyt yhdet, niin on nähnyt laikki".
Aika harvalta muulta teinipojalta kuulee samaa lausetta.
Ehkä joku päivä ihmiset suhtautuisivat niin rennosti maitorauhasiin, ettei ip-lehdet saisi niillä klikkauksia.
Kuinka monen naisen rinnat miehet muistavat ulkoa? Taitavat olla kaikki henkilökohtaisten suhteiden kautta.
Minä voisin kulkea paidatta, jos se olisi yleinen normi.
Valitettavasti miehet edelleen kokevat asiakseen kommentoida, jos paljasta pintaa näkyy "liikaa". Mikähän siinäkin on? Kuka jaksaa kuunnella mitä joku tuntematon on mieltä mun perseestä tms? Miksi se mua pitäisi kiinnostaa, kun ei mun elämä, itsetunto tai hyväksytyksi tulemisen tarve riipu tuntemattoman valituksesta.
Naiset haluavat huomiota, mutta eivät kehtaa myöntää sitä, joten sepittävät noita feministijuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Naisen kehoa on aina politisoitu, milloin kenenkin toimesta. Tällä hetkellä naiset sattuvat itse päättämään aatteen.
Alkuperäiskansojen joukossa tissien näkeminen ei aiheuta mitään ihmetystä, samoin kun ei imetyskään.
Sama homma myös naturistien kesken. Eräässä dokkarissa naturistien teini-ikäiset pojat kertoivat, että ovat niin paljon nähneet tissejä, että "kun on nähnyt yhdet, niin on nähnyt laikki".
Aika harvalta muulta teinipojalta kuulee samaa lausetta.Ehkä joku päivä ihmiset suhtautuisivat niin rennosti maitorauhasiin, ettei ip-lehdet saisi niillä klikkauksia.
Kuinka monen naisen rinnat miehet muistavat ulkoa? Taitavat olla kaikki henkilökohtaisten suhteiden kautta.
Minä voisin kulkea paidatta, jos se olisi yleinen normi.
Valitettavasti miehet edelleen kokevat asiakseen kommentoida, jos paljasta pintaa näkyy "liikaa". Mikähän siinäkin on? Kuka jaksaa kuunnella mitä joku tuntematon on mieltä mun perseestä tms? Miksi se mua pitäisi kiinnostaa, kun ei mun elämä, itsetunto tai hyväksytyksi tulemisen tarve riipu tuntemattoman valituksesta.
Naisilla se paljastelu on vapaampaa kuin miehillä. Miehet harvoin uskaltavat edes käyttää hihatonta paitaa, saati sitten legginsejä tai perseshortseja tai navan paljastavaa paitaa. Toki siellä täällä on joku ukkeli, jolla ei ole paitaa ollenkaan.
1980-luvulla, Cicciolinan myötä.
Ei.