Miksi jotkut (lähinnä nuoret) naiset eivät käytä rintaliivejä edes valkoisen topin alla?
Selvästi näkyy läpi kuinka niiden nuorten törötissien nännit nöpöttävät. Tekevätkö tuon tahallaan miehiä kiihoittaakseen vai mikä on syy?
Kommentit (29)
Pointsit nöpöttäville nänneille! ;)
Ihmeellinen nännipakkomielle nykyään. Mitä väliä, jos ne näkyvät? Tuntuu siltä, että kyttääminen ja kauhistelu on kopioitu Yhdysvalloista. Ennen oli rennompaa. Kaikki eivät halua käyttää paksuja topattuja rintaliivejä kesäkuumalla.
Kylmässä nännit nöpöttää topattujenkin liivien läpi. Siinähän nöpöttää.
Mitä helvetin väliä sillä on kenellekään jos on rintaliivit tai ei? Joka helvetin ihmisellä on nännit, HUI SAATANA jos nöpöttää! Syökää ne vitun kukkanne hatuista ja löysätkää persetappianne
Toivottavasti on huomennakin Hellettä,lähden kiertelemään prisman ja cittarin bongaillen nöpöttäviä nappuloita.
En koskaan liikkuisi ilman rintaliivejä muualle kuin lähikauppaan huppari päällä. Nännien näkyminen oli noloa / mautonta jo lapsuudessani. Koen, että liiveistä on muutenkin paljon hyötyä, - ei niistä a-kokoisena haittaakaan ole. Tukee muttei ahdista. t. 26v
Mua ainakin oksetti, kun yhden tutun naisen natsanännit pömpötti paidan alla. En tiedä mikä siinä niin inhottikin, ei mulla ole tapana katsoa inhoten toisia. Tai ehkä se ei inhottanut mut häiritsi, samaan tyylin häiritsisi joku pimppahuulten väliin kiskotut housut, eli cameltoe. Eikä ne miestenkään nöpönännit ole sen ihanammat musta... joillakin miehillä oon huomannut niiden nöpöttävän. Vai olikohan ne miehiä. 😂
Nyt uhriutduit ihan omista jutuistasi. Liivittömyydestähän tässä puhuttiin. Ja tervetuloa maailmaan, tyttöhyvä, täällä ei voi kaikkia miellyttää, vaikka mitä tekisi.