Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffit APUA!

Vierailija
10.07.2017 |

Olin eilen treffeillä netissä tapaamani miehen kanssa. Olen eronnut viime vuonna pitkästä suhteesta ja kyseessä olivat ekat treffit todella pitkään aikaan. Mies oli ihana. Käytiin syömässä, jonka jälkeen istuttiin 5 tuntia puistossa ja vaan juteltiin. Aika vaan meni ja meillä oli tosi kivaa. Lopuksi halattiin ja mentiin kumpikin koteihimme. Illalla mies vielä lähetti viestin, että oli tosi ihanaa tavata ja nähdään pian uudestaan. Olen ihan kujalla treffailumaailmasta nykyään ja mietin, että pitäisikö minun nyt pyytää häntä toisille treffeille vai odottaa, että hän pyytää? Sitä myös mietin, että mies ei missään vaiheessa pyytänyt puhelinnumeroani eikä muutenkaan koittanut mitenkään "lähennellä". Ehkä on kuitenkin kiinnostunut minusta? Kääk, olo on kuin teinillä :)

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa pyytää treffeille jos haluaa.

Jos aina odottaa että mies tekee kun se on "miehen tehtävä" saattaa koko juttu kuivua siihen koska voi miehestäkin tuntua epävarmalta koska ei ole varma kiinostaako toista. Kyllä nainenki saa olla aktiivinen ja osottaa kiinostuksensa

Vierailija
22/23 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hyvän mielen ketju. Sai tällaisen kyynisenkin miehen melkein nyyhkimään. Antoi toivoa tulevaisuuteen.

Mukavaa jatkoa ap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa hyvän mielen ketju. Sai tällaisen kyynisenkin miehen melkein nyyhkimään. Antoi toivoa tulevaisuuteen.

Mukavaa jatkoa ap!

Et usko, miten maassa olin tuolloin kolme vuotta sitten. Ajattelin, etten kelpaa enää kellekään ja treffeilläkin olin ollut viimeksi yli 10 vuotta sitten. Meinasin nämäkin treffit perua, kun kaveri pyyteli samana iltana kylään. Onneksi menin kumminkin. Toivoa on aina!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi