Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka tykkää Holby cityn sairaalasta?

Vierailija
09.07.2017 |

Onko muita jotka tykkää katsoa holby cityn sairaalaa? Täällä on ainakin yksi :) kuka on suosikkihahmosi tällä hetkellä sarjassa olevista? Entä pois lähteneistä?

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli "pakko" lukea spoileria jatkosta. Gaskell on outo ja vaarallinen. Neela ärsyttävä, Essie yrittää olla enkeli kaikille. Joo--olen koukussa! 

Vierailija
62/91 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli "pakko" lukea spoileria jatkosta. Gaskell on outo ja vaarallinen. Neela ärsyttävä, Essie yrittää olla enkeli kaikille. Joo--olen koukussa! 

Älä tänne spoilaa kuitenkaan! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin että Essie ja Sacha palaisivat yhteen.

Vierailija
64/91 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin että Essie ja Sacha palaisivat yhteen.

Niin minäkin!

En jaksa noita Fletchin lapsia, saisivat pysyä poissa sarjasta. Ja Jacille joku kunnon mies, ei Fletch!

Vierailija
65/91 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frieda on paras.

Vierailija
66/91 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka Neela? Tarkoitatko Meenaa? Hän on kyllä ärsyttävä hahmo.

Vierailija
67/91 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suuri Holby City -fani, mutta tämä kuluva tuotantokausi on aika puuduttava. Pelkkää puhumista, saman asian toistamista ja tuijottelua kaukaisuuteen. Entisinä tuotantokausina piti välillä katsoa parhaita kohtauksia moneen kertaan uudelleen, mutta sitä ei ole tällä tuotantokaudella tapahtunut kertaakaan. Tulisipa Casualty takaisin, siinä sentään sattui ja tapahtui.

Kaikkein ärsyttävin Holbyn hahmoista on tekopyhä ja falski Essie, joka muka haluaa kaikille hyvää mutta oikeasti välittää vain itsestään. Meena tulee hyvänä kakkosena. Kiinnostavimpia ovat Jac, Serena, Dom ja tietysti Hanssen.

Vierailija
68/91 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tyhjäkäyntiä on ollut tämä tuotantokausi. Gaskellin juttu ei juuri kiinnosta. Ei ole kunnon romansseja, paitsi Domilla ja Loftylla, enkä tykkää Loftysta.

Vierailija
69/91 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanssen on hieno hahmo. Samoin Serena.

Vierailija
70/91 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sarja. Casualtyakin yritin katsoa, mutta ei napannut. HC on tällä hetkellä yksi harvoja sarjoja, joita seuraan säännöllisesti.

Vierailija
71/91 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuukohan sarja? En löytänyt tietoa 21.kaudesta. Tosi harmi jos loppuu, ainoa sarja josta pitää joka jakso nähdä.

Vierailija
72/91 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina lähikuvaa hikisestä n-krun naamasta. "KLIK"

Vierailija
73/91 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan ja suosikkeja on Henrik Hanssen ja Jac. Jac on ärsyttävä muija, mutta mulla on taipumus tykätä hänenkaltaisistaan hahmoista. Nyt pelottaa, mitä tapahtuu sen saamarin Gaskellin takia. Se oli ensihetkestä asti mulle inhottava hahmo.

Vierailija
74/91 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla suosikit myös Hanssen ja Jac. Ensin inhosin Jacia, mutta pidän hänestä koko ajan enemmän. Toivottavasti Jac ei poistu koskaan sarjasta! Byrne oli myös hyvä. Myös Serena on suosikkini, hänellä on hauskoja repliikkejä. Ja yhä toivon, että Elliot palaisi.

Vierailija
75/91 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään tietoa, milloin sarja jatkuu taas? Lempisarjani ja harmittaa kun loppuu.

Vierailija
76/91 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Casyalty jatkuu uusin jaksoin 5.2 alkaen ja minusta parempi kuin Holby.

Vierailija
77/91 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin, kuten niin monet muutkin, että Jac ja Fletch vihdoin päätyisivät yhteen. Mutta ei. Ärsytti niin hemmetin paljon, että sitä kuviota on pedattu niin kauan ihan turhaan, että oli pakko jättää seuraavat jaksot väliin.

Tuo uusi lesbo-lääkäri on ihan hirveä bitch, todella ärsyttävä hahmo.

Vierailija
78/91 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuukohan sarja? En löytänyt tietoa 21.kaudesta. Tosi harmi jos loppuu, ainoa sarja josta pitää joka jakso nähdä.

21. kausi kyllä tulee, on kai jo menossa UK:ssa, mutta milloin Suomeen, en löytänyt tietoa.

Vierailija
79/91 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essien valtava luomi häiritsee hemmetisti, jopa normaalia enemmän. Voi vaikuttaa sekin, etten pidä kyseisestä hahmosta yhtään.

Vierailija
80/91 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essien luomi ja Saschan jokerihymy. En tiedä mikä niissä molemmissa on niin luotaantyöntävää, mutta en tykkää kummastakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi