Kukaan nainen ei halua punapäämiestä.. tosi juttu
Olisiko Ed Sheeran "ihana" ellei hän olisi menestyvä ja rikas? Niinpä.
Kommentit (32)
Minulla oli ala-astella sellainen päähänpinttymä että tykkäsin nimenomaan punatukkaisista pojista joilla on pisamia. Se innostus meni kylläkin ohi.
Kyllä, Ed Sheeran on minusta persoonallisen söpön näköinen ja varmasti kelpais ilman rikkauksiakin. Luonne vaikuttaa ihanan veitikkamaiselta ja velmulta. Samoin minun mielestä Rupert Grint (Harry Potterin Ron) on viehättävän näköinen.
Yläasteen suurin ihastukseni on punapää.
Damian Lewis on minustakin ihana!
https://www.google.fi/search?q=red-haired+man&source=lnms&tbm=isch&sa=X…
Juujuu, ei kelpias ei. Yksikään noista ainakaan. ;)
Mä kyllä tykkään. Tosin olen itekin punapää, joten ehkä mun tykkäyksiä ei lasketa ;)
https://hips.hearstapps.com/cos.h-cdn.co/assets/14/32/1600x2400/redhead…
Kyllä tuollaisen ihan mielellään ottaa.
Mä tykkäisin punatukkaisesta miehestä. Ruskea/harmaa on nykyisen miehen hiusten väri.
Benedict Cumberbatch tosiaan on alunperin punatukkainen, mutta useimmiten nähdään ruskeahiuksisena. No kumpi vain, ehana ehana on.
Oma suosikkini punapäistä on ehdottomasti pahisten pahis Sean Harris, kiehtovan kummallinen. Ja kas, eipä ole koskaan ollut naimisissa tämä tyyppi, vaikka on yli 50 v. Ja kaikki oletti Englannissakin että homo on juu. Mut taitaa olla ainakin bisse. Kukaan ei tiedä ja ne jotka tietävät, eivät kerro, Harris kun on tätä brittikoulukuntaa, että julkisuutta kaihdetaan, yksityisasioita ei tehdä julkiseksi, jos haluaa olla oikeasti vakavasti otettava näyttelijä. Wanhaa koulukuntaa siis, mikä on ihanan virkistävää ja radikaalia nykypäivän söin-juuri-lounaaksi-kaurapuuroa-hei-eikö-olekin-fantsua-hei - maailmassa. Eipä ole Daniel Day-Lewiskaan levitellyt perse-selfieitä tai vaatekaappiaan koko maailmalle - ja on sentään sen maailman paras näyttelijä.
Samu Haberkin on punapää. Ei kelpaa ulkonäkönsä puolesta?
Miten norjalaiset ei sitten ole jo kadonneet maailmasta
Prinssi Harry.. OMG.. Damian Lewis.. Ja muutkin urheilulliset punapäät..