Kukaan nainen ei halua punapäämiestä.. tosi juttu
Olisiko Ed Sheeran "ihana" ellei hän olisi menestyvä ja rikas? Niinpä.
Kommentit (32)
Mun mies on punapää. Ehkä mä en sitten ole nainen...
Punatukkaiset miehet on seksikkäitä. Valitettavasti ei osunut mun kohdalle.
Mä haluan. Mutta pitää olla muutakin kuin se punainen tukka.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on punapää. Ehkä mä en sitten ole nainen...
Ja mitä muuta hän on ...? HAHAHAHAH!
Kyllä punapää kelpaa. Mielestäni paras hiusten väri naiselle. Miehellä minusta ruman näköistä.
Kysymys kiusallinen? kirjoitti:
Miksi alapeukut aloituksessa?
Koska se on valetta.
Itsekin tunsin erään 25v opiskelija-punapäämiehen joka hyppi suhteesta toiseen ja koko ajan oli vientiä vaikka hampaat oli huonot eikä naamakaan maailman komein. Aika moni nainen senkin pisamaisen punapään halusi.
Minä ottaisin ja itseasiassa näkemäni komein mies on ollut punapää. Harmi, kun seurustelin. Muuten olisin pyytänyt puhelinnumeron.
Katsotaanpas nyt: Robert Redford, Eddie Redmeyne, Chuck Norris, Benedict Cumberbatc, Seth Green, Damian Lewis... Siinä joitakin suosikki punapäitäni. Olen aina tykännyt punatukkaisista pojista.
Ja joo, itsekin olen luonnon punapää.
Punapäinen ja - partainen ulkomaantoimittaja teeveessä on tosi hot.
Tuolla logiikalla Irlantilaiset olisi jo kuolleet sukupuuttoon. Vai sikiääkö punapäät keskenään paremman puuttesta?
Tietysti perussuomalaisena maantienharmaan kuontalon omaavana on kiva ajatella näin =)
Vierailija kirjoitti:
Olisiko Ed Sheeran "ihana" ellei hän olisi menestyvä ja rikas? Niinpä.
Me, Suomen kansa, olemme tuosta asiasta eri mieltä kuin sinä...
Vierailija kirjoitti:
Tietysti perussuomalaisena maantienharmaan kuontalon omaavana on kiva ajatella näin =)
Läpipelästynyt SJW-lumihiutale se näemmä käy palstalla aina väliin ulahtelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läpipelästynyt SJW-lumihiutale se näemmä käy palstalla aina väliin ulahtelemassa.
Ei huolta. Hiuksia voi aina värjätä =)
Komea punapää on ihana näky, Ed Sheeran ei ole paras mahdollinen esimerkki komeasta punapäästä :D Mies näyttää ihan joltakin maahiselta, ei ole hyvännäköinen kasvoistaan ja on lisäksi todella lyhyt.
Voin allekirjoittaa tämän punapäämiehenä.