Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mahdollisuus on 40v + saada vartalonsa enää normaalipainoon

Vierailija
08.07.2017 |

Olen syönyt itseni läskiksi. Mikään ei mahdu, kaikki on pientä. Tästä seuraa se että mikään ei huvita. En tahdo mennä mihinkään, kesäilta, loma, mutta olen kotona, koska olen nykymassassani niin järkyttävän ruma. En tahdo ihmisiä lähelleni, toki ei kukaan perääni soittelekaan. Näennäisesti paljon ystäviä, mutta nyt kun olen tietoisesti jättänyt itse kutsumatta, kysymättä ketään, ei minuakaan kaivata. Sinänsä siis helppoa jäädä ulkopuolelle.

Oikeastaan taitaisi edes jaksaa nousta ylös...

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkut pois, siis karkit, pullat ja sipsit. Syö porkkanoita tai muuta sellaista makeaa terveellistä, jos tekee mieli karkkia. Juo litra enemmän vettä joka päivä (täytä kannu aamulla, jotta voit olla asiasta varma). Ja mene kävelylenkille. Ei aluksi tarvitse mitään hikijuoksua ottaa, ihan sellainen lievästi hengästyttävä kävely riittää. Kävele joka ilta ½-1 tunti. Ensi kesänä joudut ostamaan pienempiä vaatteita.

Itse en jotenkin usko siihen, että karkkipatukoita syömällä voi laihduttaa terveellisesti, saati jollain keittodieeteillä. Kunnon ateria kolmasti päivässä, paljon kalaa ja kasviksia. Mieluummin perunaa kuin makaronia.

Vierailija
22/40 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Mutta toivoa on. Lihoin uuden miesystäväni kanssa 30kg. Masennuin, minnekään ei tehnyt mieli mennä kun olin niin ruma. Olen aina vihannut kuntosaleja, myös hoikkana. Rakastan ruokaa ja syön yksinäisyyteen, tekemisen puutteeseen, ilosta, surusta jne. Saan suurta nautintoa ruoasta.

Koska hikiliikunta ei kiinnosta, niin päätin muuttaa ruokailurytmiä. Syön 6krt päivässä sillä nautin ruokailusta. Rakennan itselleni todella pieniä, kauniita ja hyvänmakuisia annoksia. Aamiaisen olen jakanut kahteen osaan. Ensin esim. viiliä, pähkinöitä ja mausteita, kolme tuntia myöhemmin hedelmä- ja marjalautanen. Sitten pieni lounas, esim. 1,5 cm pala lohta kauden vihanneksilla. Kolme tuntia myöhemmin jälkkäri, esim. smoothie. Illallinen kuten lounas (mutta eri protskulla) ja iltapalaksi puuroa.

Paino on pudonnut 12kg vuodessa ja saan tehdä sitä mitä rakastan eniten, eli syödä.

N40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

VLCD-ruuilla pudotat 10kg 3 viikossa

Vierailija
24/40 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen tuskasi! Mullakin niin huono fiilis, eikä pudotus lähde käyntiin vaikka olen yrittänyt jo tammikuusta asti niitä hehkutettuja "pieniä muutoksia". Liikunnan osalta käyn salilla joo useamman kerran viikossa mutta ei se tai kävelylenkit auta painonpudotukseen! Tekisi lähinnä mieli ruveta erakoksi.

Miksi alapeukut? Mitä tässä on pielessä, liikuntaa on reilusti ja kunto onkin noussut paljon ja herkkuja ja epäterveitä tapoja yli puoli vuotta karsittu? No, painonpudotustuloksia olis myös kiva saada, oon yhä vaan sotanorsu yrityksistäni huolimatta. Onko siis se Nutrilet-homma todella ainoa ratkaisu yli 40-vuotiaan laihduttamiseen? Onko liikunta sitten kuurin ajaksi jätettävä?

Vierailija
25/40 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai! Iällä ei ole väliä! Tahdonasia 😊 Tsemiä!

Vierailija
26/40 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen tuskasi! Mullakin niin huono fiilis, eikä pudotus lähde käyntiin vaikka olen yrittänyt jo tammikuusta asti niitä hehkutettuja "pieniä muutoksia". Liikunnan osalta käyn salilla joo useamman kerran viikossa mutta ei se tai kävelylenkit auta painonpudotukseen! Tekisi lähinnä mieli ruveta erakoksi.

Miksi alapeukut? Mitä tässä on pielessä, liikuntaa on reilusti ja kunto onkin noussut paljon ja herkkuja ja epäterveitä tapoja yli puoli vuotta karsittu? No, painonpudotustuloksia olis myös kiva saada, oon yhä vaan sotanorsu yrityksistäni huolimatta. Onko siis se Nutrilet-homma todella ainoa ratkaisu yli 40-vuotiaan laihduttamiseen? Onko liikunta sitten kuurin ajaksi jätettävä?

Epäilen siksi että tuohan on vaan mahdotonta. Nyt juksaat kyllä.

Mikä on ravintotietämyksesi?

Tai kerro mikä on sun normaali kotiruoka?

Onkohan kermaa, voita, sokeria liikaa?

Jos syö vähemmän kuin kuluttaa niin laihtuu.

Vierailija
27/40 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele kenellekään tätä tapaa, joka tosin ei ollut oma valinta. Veljen itsemurhan jälkeen paino putosi n. 8kg ihan hetkessä. Elämänhalu ja ruokahalu katosivat. Toivottavasti sinulle on olemassa terveellisempi, mukavampi ja helpompi keino. Tsemppiä!

Vierailija
28/40 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin oon tehnyt: Limut pois kokonaan, samoin alkoholia en käytä, tuoremehua vain viikonloppuisin lasi aamulla, ennen meni tuoremehua joka aamu. Olen jättänyt leipien päältä juuston ja muutenkin pyrin siihen etten syö leipää ollenkaan joka päivä niin kuin ennen. Valmisruokaeväät töissä vaihdoin kotiruokatähteisiin. Jos ei jää tähteitä, sitten vaan teen salaattia ja vaikka kinkkua makua ja energiaa antamassa tai raejuustoa tms. Välttelen kastikkeita, ruuissa siis, salaattiin en ole koskaan käyttänytkään. Jos perhe syö vaikka kanaa ja ranskalaisia ja salaattia, olen itselleni ottanut vain pihviä ja salaattia (jossa kyllä runsaastikin voi olla vaikka fetaa, mutta aiemmin siis otin vielä runsaasti myös ranskiksia.) Jos aiemmin söin yhden sipsipussin viikossa, nyt syön kuukaudessa ja sen siis jaan mielen kanssa. Vaalean makaronin sijasta makaronilaatikkoon tummaa makaronia. Aina ruualla kasvislisäke tai useampikin. Jos näin kesällä olen ostanut jäätelön, ostan pienen puikon en isoa tuuttia. Tällaisia (liian?) pieniä juttuja, nämä siis esimerkkejä. mutta vaatteet vain pienesti väljemmät, olin jo odottanut että pienempää kokoa voisi näin puolen vuoden jälkeen sovitella :(

Oon kyllä miettinyt sitäkin että jos ne vaatteet oli huomaamattani tammikuussa tosi piukeena ja nyt sitten väljiä, niin on tässä jotain lähtenyt. Ja kunto on selvästi kohentunut ja ehkä myös ryhti parantunut, pitää siitäkin olla iloinen. Mutta haluisin että tulokset näkyisivät! Eli nutrilet kuitenkin kehiin? Ja vaaka?

Sori ap, että tulin tilittämään omiani sun ketjuun!

Vierailija
29/40 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdun slanka pirtelöillä 8kg 4 viikossa, välissä oli viikonloppu taukoa. 2kg tuli takaisin. Sitten sain painon kyllä pidettyä kurissa monta vuotta kun jaksoin käydä punttisalilla ja valvoa syömistäni pätkäpaastolla ym. Nyt takaisin vanhoissa lukemissa :(

Nutrilett oli myös ok, mutta maha meni sekaisin. Slankastakin tuli ummetusta. Tein myös niin että yhden pirtelön päivässä korvasin kahdella keitetyllä kananmunalla. Tuo slanka nyt on sellaista teollista moskaa että se ei takuulla ole terveellistä ja nutrilett on vieläkin pahempi. Hyvin kuitenkin slanka pitää ruokahalun jotenkuten kurissa. Olisi kiva tietää syy.

Vierailija
30/40 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa läskit kyytiä kun syöt kotiruokaa ja liikut. 

31/40 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin oon tehnyt: Limut pois kokonaan, samoin alkoholia en käytä, tuoremehua vain viikonloppuisin lasi aamulla, ennen meni tuoremehua joka aamu. Olen jättänyt leipien päältä juuston ja muutenkin pyrin siihen etten syö leipää ollenkaan joka päivä niin kuin ennen. Valmisruokaeväät töissä vaihdoin kotiruokatähteisiin. Jos ei jää tähteitä, sitten vaan teen salaattia ja vaikka kinkkua makua ja energiaa antamassa tai raejuustoa tms. Välttelen kastikkeita, ruuissa siis, salaattiin en ole koskaan käyttänytkään. Jos perhe syö vaikka kanaa ja ranskalaisia ja salaattia, olen itselleni ottanut vain pihviä ja salaattia (jossa kyllä runsaastikin voi olla vaikka fetaa, mutta aiemmin siis otin vielä runsaasti myös ranskiksia.) Jos aiemmin söin yhden sipsipussin viikossa, nyt syön kuukaudessa ja sen siis jaan mielen kanssa. Vaalean makaronin sijasta makaronilaatikkoon tummaa makaronia. Aina ruualla kasvislisäke tai useampikin. Jos näin kesällä olen ostanut jäätelön, ostan pienen puikon en isoa tuuttia. Tällaisia (liian?) pieniä juttuja, nämä siis esimerkkejä. mutta vaatteet vain pienesti väljemmät, olin jo odottanut että pienempää kokoa voisi näin puolen vuoden jälkeen sovitella :(

Oon kyllä miettinyt sitäkin että jos ne vaatteet oli huomaamattani tammikuussa tosi piukeena ja nyt sitten väljiä, niin on tässä jotain lähtenyt. Ja kunto on selvästi kohentunut ja ehkä myös ryhti parantunut, pitää siitäkin olla iloinen. Mutta haluisin että tulokset näkyisivät! Eli nutrilet kuitenkin kehiin? Ja vaaka?

Sori ap, että tulin tilittämään omiani sun ketjuun!

Ei pikajuttuja vaan malttia! Vaatteet ovat pienentyneet, joten tuloksia on! Nyt vaan samaa rataa!

Vinkkejä upean suorituksen jatkoksi:

Suosi kanaa ja kalaa

Öh, muuta en keksi! 😂 Elämäntapamuutos, ei hokkuspokkusta! Opettelet uudet tavat rauhassa, niin ei räjähdä käsiin.

32/40 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen vinkki tuli mieleen just et syö säännöllisesti ja monipuolisesti ettei tuu naposteltuu vahingossa.

Jos skippaan ruoan ni huomaan syöväni kaikkea mistä ei ees lähe nälkä.

Vierailija
33/40 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä mahdollisuus on muutokseen yhdellä edellytyksellä. Pitää tietää, että elämäntapamuutoksen alkuvaiheessa joutuu opettelemaan sietämään lievää näläntunnetta. Siihen tottuu mutta pientä näläntunnetta kokematta vatsalaukun koko ei pienene eikä elämäntapamuutos onnistu.

Aikaa myöten tilanne normalisoituu ja nälkä lakkaa kiusaamasta. Ei pidä heittää hommaa kesken sen vuoksi, että nälättää. Jos antaa kiusaukselle kerran periksi niin pitää katkaista syömiskierre heti ja jatkaa vastoinkäymisestä huolimatta.

34/40 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vastausta:

"Mikä mahdollisuus on 40v + saada vartalonsa enää normaalipainoon": hyvät mahdollisuudet sillä ikä ei oleellisesti vaikuta laihdutustuloksen (vaikka se pikkuisen vaikuttaakin, mutta ei merkittävästi)

"Mikä mahdollisuus SINULLA on saada vartalo normaalipainoon": huono, koska sinulla ei ole itsekuria

Vierailija
35/40 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen reippaasti yli nelikymppinen ja hoikka  54/168. Vartalo ei ole löysä eikä kovin lihaksikas mutta koska rasvaa ei ole paljon niin lihakset näkyvät selkeästi liikkuessa. 

En syö ollenkaan seuraavia asioita;

lihaa

perunaa

pastaa

riisiä

maissia

viljoja

kuivattuja hedelmiä

sokeria

hunajaa

maitotuotteita

hiivaa, muita nostatusaineita

lisättyä suolaa

Teen toimistotöitä suunnilleen 10 tntia/pvä . Ainoa urheilumuoto jooga, ja sekin enemmän mielen rentoutumiseen. 

Vierailija
36/40 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sinulla on kaikki mahdollisuudet! Luulitko, että elämä loppuu 4-kymppisenä ja sen jälkeen kaikki on turhaa? Odotellaan vain kuolemaa?

Tulet elämään vielä 30-40 vuotta, ehkä pidempäänkin. On ihan oma valintasi elätkö nuo vuosikymmenet avauksessa kuvailemallasi asenteella vai jotenkin muuten. Pysyvä painonpudotus edellyttää elämäntapojen aktiivista ja tietoista muuttamista. Se voi aluksi tuntua työläältä, mutta muuttuu pian rutiiniksi ja palkitsee todella hyvin. 

Lakkaa vellomassa itsesäälissä! Sinä ja sinun "surkeutesi" ette ole maailman keskipiste (kukaan ei ole). 

Hanki itsellesi henkisiä harrastuksia oman navan tuijottelun sijaan. Kehitä älyäsi, tee vaikka ristisanoja, opettele shakkia, mene ulos. Kävele. Lue. Kuuntele musiikkia, joka on sinulle vierasta. 

Vierailija
37/40 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravinto sekä liikunta ja  lepo oikeassa suhteessa, ei se mitään rakettitiedettä ole. 

Kuinka tehdä elämäntapamuutoksesta pysyvä, siinä se suurin ongelma. Itse tiputin ylipainoa jo monta vuotta sitten ja olen treenannut näkyvät lihakset itselleni, ja ollut tietenkin tosi tyytyväinen itseeni. Mutta nytkin huomaan keksiväni verukkeita olla menemättä salille tai juoksulenkille. Se on vaan niin paljon mukavampaa istahtaa sohvalle tai olla läppärillä tms. vaikka tietääkin, että liikuntasuorituksen jälkeen olo on aina paljon parempi kuin sitä ennen. 

Vierailija
38/40 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ystävä joka skippaa salin jos on huono päivä ollut töissä, vähän väsyttää ym. Syö miten sattuu ja sitten ihmettelee kun ei ole kesäkunnossa!! Juuri sen takia PT on hyvä buusti ainakin alkuun, on joku joka valvoo että tulee treenattua ja syötyä oikein.

Jos ei jaksa sitoutua koko hommaan niin on turha itkeä, se vaatii itsekuria. Ei se timminä oleminen tule ilmaiseksi, se vaatii vähän työtäkin;)

T.11

Vierailija
39/40 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli 2 vkoa Kreikassa all inclusive. Oon leipäfani, mutta siellä

Vaan vaaleaa ja tosi suolasta leipää. En syönyt lainkaan leipää enkä myös kokeeksi pastaa,riisiä enkä perunaa. Salaatteja, hedelmiä, lihaa,kalaa, maitotuotteita meni paljon. Lomalla laihduin 2 kg vaikka syötiin buffet-pöydässä x3/vrk. Nyt Suomessa jälleen vedän aamupuuron, reissumiehiä eväänä ja välipalana - se ruishan on terveellistä! Ja koti/työpaikkaruokala lounas ja päivällinen. Oon lihonnut takaisin ja sama vanha turvonnut olemus. En ole uskonut karppaukseen, mutta ehkä alan uskoa...

Vierailija
40/40 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

siiris kirjoitti:

Olen reippaasti yli nelikymppinen ja hoikka  54/168. Vartalo ei ole löysä eikä kovin lihaksikas mutta koska rasvaa ei ole paljon niin lihakset näkyvät selkeästi liikkuessa. 

En syö ollenkaan seuraavia asioita;

lihaa

perunaa

pastaa

riisiä

maissia

viljoja

kuivattuja hedelmiä

sokeria

hunajaa

maitotuotteita

hiivaa, muita nostatusaineita

lisättyä suolaa

Teen toimistotöitä suunnilleen 10 tntia/pvä . Ainoa urheilumuoto jooga, ja sekin enemmän mielen rentoutumiseen. 

Mitä syöt? Tohon ei jää paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän