Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mahdollisuus on 40v + saada vartalonsa enää normaalipainoon

Vierailija
08.07.2017 |

Olen syönyt itseni läskiksi. Mikään ei mahdu, kaikki on pientä. Tästä seuraa se että mikään ei huvita. En tahdo mennä mihinkään, kesäilta, loma, mutta olen kotona, koska olen nykymassassani niin järkyttävän ruma. En tahdo ihmisiä lähelleni, toki ei kukaan perääni soittelekaan. Näennäisesti paljon ystäviä, mutta nyt kun olen tietoisesti jättänyt itse kutsumatta, kysymättä ketään, ei minuakaan kaivata. Sinänsä siis helppoa jäädä ulkopuolelle.

Oikeastaan taitaisi edes jaksaa nousta ylös...

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalion muutos. Siitä se pikkuhiljaa lähtee. Et varmasti ole ruma vaan kaunis nainen.

Vierailija
2/40 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietenkin ylipainon määrästäkin. Ja motivaatiosta ennen kaikkea. Itse laihdutin päälle viisikymppisenä 53 kiloon, eikä ollut mitenkään vaikeata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä pudotin Nutriletilla 25 kg kolmessa kuukaudessa 44-vuotiaana, eikä ole kilot tulleet takaisin. Aloituspaino oli 83 ja lopputulos 58 kg. Söin kuurin jälkeen vähähiilarisesti alkuun ja paino vakiintui. Nykyisin herkuttelen kerran  viikossa hieman. Paino ei silti ole noussut takaisin. N47

Vierailija
4/40 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän mulla motivaatiota, ja kilot, ehkä jollekin vähäistä, mutta minut tämä lamauttaa täysin. Sanotaanko jotta edes 10 pois, niin helpottaisi. Tai mitä määriä, olen vain jotenkin niin tursunut, kuukasvoinen, roikkuva. Ei musta fitnessbabea tule, mutta jos 40v näyttää 60vltä, on se aika musertavaa.

Kaikki on hidastunut, tuntuu että tekisin mitä vain korjausliikkeitä, mikään ei katoa. Turvoksissa olo vain kasvaa...

Voi apua, tiedän kyllä kaikki kommervenkit ja sen lain, että kuluttaa pitää enemmän kuin syödä, kilpirauhasarvot on kunnossa ja niin edelleen. Ja joo OMA bodyshaming ja kaikki muut on just tätä.

Oma fyysinen olo vain musertaa täysin. En mahdu enää edes juoksuvaatteisiini. Olen säkki.

Ap

Vierailija
5/40 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos muuten ihanista sanoista, ja kokemuksista. Mä olen vältellyt kuureja, juuri sen vuoksi että epäilen niiden olevan kuitenkin vain väliaikaista. Mutta laittaisiko sellainen aineenvaihdunnan buustiin?

Vierailija
6/40 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta valittamasta.

Vierailija
7/40 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No paljonko sun paino tai painoindeksi on? Mitä jos alkaisit laskea kalorit vaikka ja liikkua? Kyllä se aineenvaihdunta alkaa toimia, kun teet jotain sen eteen.

Pääset vielä hyvään kuntoon, jos vaan haluat sitä enemmän kuin herkkuja tai lohturuokaa. Kukaan ei voi tehdä sitä sun puolesta. Ensi kesänä voit olla hoikka ja kaunis, jos haluat vaan!

Vierailija
8/40 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on olemassa juoksuvaatteet (joista olet nyt lihonut ulos), niin en usko että olet ihan hirveän lihava. Paino ja pituus kiitos, niin katsotaan kuinka paljon ylipainoa on.

Vierailija
9/40 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile tuota nutrilettia. Itse en ole kokeillut, olen kanssa pitänyt niitä huuhaana. Hyvältähän tuo kokemus tuossa yläpuolella kuulosti. Olet vähän liikaa lamaantunut tuon ulkonäön suhteen. Mitä siitä vaikka ei treeni vaatteet mahdu päälle. Laita jotain muuta kivaa päälle ja lähde kävelylenkille. Siitä aineenvaihdunta tykkää ja tulee hyvä mieli.

Vierailija
10/40 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin, ikää 42v. Mulla monen tekijän yhteissummana paino on noussut pikkuhiljaa ja on nyt 93kg. Pituus 160cm. Vielä pari vuotta sitten olin ~75kg, joka oli minulle ihan ok, sillä laiha en ole koskaan ollut. Tämä nykyinen on ihan liikaa, mutta en tunnu pystyvän tekemään asialle mitään.

Vierailija
11/40 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen sulle PT palkkaamista jos mahdollista. Jos haluaa pysyä hyvässä kunnossa niin n.70% on ruokavalion osuus ja loput 30% tulee treenistä. Aloittaminen on kaikista vaikeinta! Sitten kun pääset alkuun ja tulosta tulee niin huomaatkin että kaipaat sännöllistä treeniä;). Tsemppiä!

Vierailija
12/40 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oon kanssasi samassa jamassa. Piristän oloani syömällä jotain hyvää. Lenkillekkään ei jaksa, vaikka tietyllä tavalla haluaisikin.

Vierailija
13/40 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö nutrilet kuurilla treenaamaan?

Vierailija
14/40 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 jatkaa vielä...

Olen huomannut että monella ylipainoisella on ruokavalio ihan hanurista. Ei syödä säännöllisesti, paikataan aterioita herkuilla ym. Sitten rangaistaan itseään dieeteillä, kunnes taas sorrutaan herkkuihin kun on huono päivä. Säännöllinen (ja monipuolinen)ruokavalio on kaiken A ja O. Epämääräisellä syömisellä saa aineenvaihdunnan ihan sekaisin eikä se toimi kunnolla.

Vierailija
15/40 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei laihtuisi? Toki sen huomasin nyt 42-vuotiaana, että paino lähtee todella huonosti vs. siihen, kun 25-vuotiaana "rajoittamalla" kaloreita lähti 1-2 kg/vko. Nyt ei saa syödä mitään. Ei puhettakaan mistään 1000 kcal dieetistä vaan oikeasti pitää syödä 500-600, jos meinaa, että painoa lähtee kanssa.

Vierailija
16/40 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet masentunut, peilikuvasi näyttää masentuneen itsesi. Kokeile jotain fiksua pikadieettiä aluksi, nutrilett tai joku muu voi olla ihan jees ensimmäisenä askeleena kohti vähän valoisampaa mielentilaa ja pysyvämpiä, isompia muutoksia. Eli räväytä itsesi nyt alkuun jollakin, ja katso sitten uusin, hoikistunein silmin syyskuussa miltä maailma näyttää. 

Kunhan saat nyt tämän ensimmäisen ison mustan koiran (löllyvän liikapainon peilissä) väliaikaisesti kuriin, riittää varmasti innostusta saada seuraava askel suunnitelluksi. 

Itse asiassa olet jo ottanut sen ekan askeleen tiedostamalla mikä rassaa juuri nyt, ja kirjoittamalla siitä palstalle. :) Eli kakkosaskel eteen nyt. Tsemppiä Muru! 

Vierailija
17/40 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet ap. kilosi hankkinut? Syömällä vai juomalla vai molemmat? Nyt sun pitää tiedostaa, mistä johtuu ja karsia ne pois. Korvaa terveellisillä herkuilla, kuten hyvillä salaateilla esim.?

Vierailija
18/40 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mahis kuin nuorempana. Been there done that eikä mennyt edes vuotta.

Vierailija
19/40 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tuskasi! Mullakin niin huono fiilis, eikä pudotus lähde käyntiin vaikka olen yrittänyt jo tammikuusta asti niitä hehkutettuja "pieniä muutoksia". Liikunnan osalta käyn salilla joo useamman kerran viikossa mutta ei se tai kävelylenkit auta painonpudotukseen! Tekisi lähinnä mieli ruveta erakoksi.

Vierailija
20/40 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutokseen pitää myös 'sitoutua'. Ei tuloksia tule ihan heti, pitää olla kärsivällisyyttä. Treenaamisen on myös hyvä olla säännöllistä ja tarpeeksi kuormittavaa. T.11

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi