Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen musta ja ylpeä siitä.

Vierailija
08.07.2017 |

Eipäs kun valkoinen.

En ole orjuuttanut ketään, enkä myöskään alistanut. Olen verrattain fiksu. Olen hygieeninen. En myöskään oleta toisesta mitään pelkän ihonvärin perusteella, käytöksestä enemmänkin. Ja kokemuksesta tietty.

En näe mitään syytä hävetä olemassaoloani. Tällä planeetalla olisi moni asia huonommin ilman valkoisia, eikä ole rasistista sanoa sitä ääneen.

Maahanmuuttajat/pakolaiset (niin elintaso- kuin oikeatkin) pyrkivät länsimaihin juuri siitä syystä että niissä on hyvä olla. Juurikin valkoisten vuoksi.

Aika olla ylpeä. Me mahdollistamme tämän kaiken. Ja tässä ei ole mitään vihapuhetta vaikka niin jotkut teistä haluavat nähdäkin. Kaikki muutkin saavat olla ylpeitä itsestään, olisi aika outoa jos valkoisilta evättäisiin tämä.

Miksi tätä ei saa täällä sanoa ääneen? Miksi kenenkään pitäisi pahoittaa tästä mielensä? Osaatteko keskustella vai luotatteko sensuurin voimaan?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ilmoititte asiattomasti asiattomaksi? Pää puskaan ja menoksi.

Vierailija
2/3 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä ylpeitä keltaisia? Tai punaisia? Tai mustia? Minun mielestä kaikki saavat olla ylpeitä itsestään, jos tekevät sen muita vahingoittamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi