Ärsyttää kun tv:stä tulee monta elokuvaa yhtä aikaa. Mitä sinä katsoisit?
Kun kohta yhdeksältä alkaa eri kanavilla elokuva, jota tekisi mieli katsoa. Tulee Häjyt, 2001 avaruusseikkailu, world trade center, Sakaali ja subilla Halloween - naamioiden yö. Mitähän sitä katsoisi? Taitaa mennä surffailuks.
Kommentit (27)
Digiboxi tallentaa 4 elokuvaa yhtäaikaa, mä oon vielä tällainen vanhus, että käytän boxia toistaiseksi.
ääää, kuka enään katsoo yleisten tv kanavien kautta? laitat kaikki nauhotukseen tietenkin ja katsot vaikka ääkkösjärjestyksessä? tai suoratoistopalveluista, niissä on tosin satunnainen tarjonta myös
mutta järkevämpää tietysti ostaa itselle ne mitkä tietää varmasti mieleisiksiin, itsellä on ainakin hyllyköllinen, muutenhan kämppä olis ihan tyhjä ja hyviä kuuluukin tukea rahallisesti moraalisesti, paskat voi laittaa uudelleen kiertoon divareihin, ehkä joku innokas keräilijä ottaa talteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl mä noista katsoisin Häjyt.
"Kummalliseksi mennyt tämä maailma. Ihimisiä kuoloo puukkoohin. Klopit ei osaa viiltää, ne tökkii. Nuoret flikat juo viinaa ja raavaat miehet syö salaattia!" :D
Muistatko mikä on pohjalainen esileikki? :D -ap
Aattele ittes märäks; mää käyn sil välil huussis!
Vierailija kirjoitti:
World Trade Center oli boooring. Odotin enemmän, koska 9/11 on niin kiehtova aihe.
Joo tuohan tuli vasta. On kyllä surkeista surkein.
Vierailija kirjoitti:
Kummisetä III klo 23.10-2.20, aika myöhään...
Tulee huomenna uusintana Herolta 21:00 - 00:10.
En katso mitään telkkarista, vaan netflixistä, hbo:lta ja sitten mitä areena/katsomo joskus tarjoaa.