Mahtavaa perjantaita kaikille! Mul on fiilikset katossa.
Tämä kahden lapsen mamma lähtee iltapäivällä koko viikonlopuks ystävien kanssa mökkeilee.
Mahtavaa saa pari yötä nukkua kunnolla ja pitkään sekä jutella kerrankin ystävien kanssa rauhassa. Viimeks oon tuntenut itseni näin " vapaaksi" ennen lapsia.
Aattelin, että nyt kotona olen enimmäkseen lasten kanssa ja miehelläkin paljon työnpuolesta työreissuja eli on kans yöitä paljon pois, tekee tämä todella hyvää mulle ja piristää pitkäksi aikaa.
Suosittelen kaikille muillekin samallaista rentoutumista.
Kommentit (18)
Jopas olette rajoittuneita. Kyllähän ihminen tarvitsee omaa aikaa. Oli hän sitten mies tai nainen.
Ap:lle superkivaa viikonloppua!!!!
ja lapset menee mummille hoitoon koko viikonlopuksi. Lähdemme miehen kanssa risteilylle... ihanaa!
Ja ap, hauskaa viikonloppua! Olet sen ansainnut.
jos mahdun. Opiskelijalippuja pitäisi saada ovelta puoleen hintaan.
Mulla on synttärit ja lähdetään miehen kanssa juhlimaan ihan kahdestaan. Ap:lle hauskaa viikonloppua!
Hauskaa viikonloppua ap! Kuulostaa ihanalta.
Ei tulisi mieleenkään lähteä lomalle kavereitten kanssa.
Lomat ja viikonloppuvapaat vietetään perheen kesken.
Meinaat kuitenkin pettää ukkoas siellä, tietäähän nuo mökkilomat.
Et jumaloi lapsiasi, jos et vietä 24/7 heidän kanssaan, etenkin vapaalla.
Pidä hauskaa ap! Olet sen ansainnut!
Lähden kanssa huomenna työkavereiden kesken risteilylle! Lupasin sieltä kontata kotio =D
Kyllä perheen pitäisi olla etusijalla. Ja ihmettelen suuresti, jos ei ole.
Ehkä et ole vielä sisäistänyt uutta rooliasi äitinä ja vanhempana. Muuta syytä en voi keksiä. Koska tuo ei ole luonnollista perheellisille.
Voi kuinka paljon mukavampaa teillä olisi ollut lähteä yhdessä jonnekin talviselle mökille, köllötellä takkatulen loimussa ja keitellä vaikka porokeittoa ja mennä pulkkailemaan pienten kanssa.
Miehelläsi on varmasti kurja olo.
Meilläkin mies tämän tästä työreissuillaan.
t:se joka lähtee risteilylle
Vierailija:
Meilläkin mies tämän tästä työreissuillaan.t:se joka lähtee risteilylle
Muutettu on vain sukupuolta, määränpäätä ja lasten lukumäärää.
Kun justiinsa on päästy haukkumasta yksi ukko, joka lähti lomalle toisessa ketjussa, on vaikea kehuskella naista joka viettää vapaata samalla tavoin.
Lapset menevät tukiperheeseen ja tämä mamma lähtee tallinnaan.
t:se joka lähtee risteilylle NAISporukassa
ja mieskin on reissannut.
Tuossa toisessa ketjussa mies meni koko viikoksi
leville " laskettelemaan" poikaporukassa....
Sehän nyt on ihan eri asia, jos mies lähtee viikoksi lappiin kaveriporukalla, kuin jos nainen lähtee johonkin mökille viikonlopuksi.
2 vuorokautta on pikkasen lyhyempi aika kuin viikko!
Älkää nyt pilkkuilko, kyllä viikonlopun reissu lasketaan _kaikenlaisiin_ reissuihin. Ero on ainoastaan se, että mies ei saa lähteä. Nainen saa.