minkäikäinen teidän mielestä liian iso pääsiäistrulliksi?
tästä keskustellaan nyt täällä. Mielestäni 12vuotiaat ovat jo liian isoja, hauska ja söpö juttuhan trullaamisessa on mielestäni se kun ovat pieniä trulleja jotka tulee - ei kai nyt kuulu olla yhtä pitkiä kun aikuiset ne trullit.....(lapset tietty haluaa sitä karkkia, mies heidän puolella ja minä sanon että ovat jo liian isoja) ????
Kommentit (8)
Lapsuus meinaa nykyään olla niin lyhyt, että sitä kyllä kannattaa jatkaa.
Itse ainakin toivotan isommatkin lapset tervetulleiksi virpomaan! Etenkin jos ovat pukeutuneet ja nähneet virpomavitsojen kanssa vaivaa ja muutenkin mieleltään mukana touhussa.
Jos tuntuu, että ovat pelkästään karkkia hakemassa, niin sitten ei kyllä olis niin kiva. Mutta lapset on lapsia!
oli yks ääliö,joka oli 18v ja kävi trullina ihmisten ovella ja käy vieläkin..
Vierailija:
Lapsuus meinaa nykyään olla niin lyhyt, että sitä kyllä kannattaa jatkaa.
Itse ainakin toivotan isommatkin lapset tervetulleiksi virpomaan! Etenkin jos ovat pukeutuneet ja nähneet virpomavitsojen kanssa vaivaa ja muutenkin mieleltään mukana touhussa.
Jos tuntuu, että ovat pelkästään karkkia hakemassa, niin sitten ei kyllä olis niin kiva. Mutta lapset on lapsia!
Mutta jos pelkkä risu kädessä ilman maskia, niin ei hyvä. Paitsi jos on mukavia naapurin lapsia, joita pyörinyt " jaloissa" iät ja ajat :)
ja lähteä niin aikaisin, ettei muut ollut ehtinyt apaijille. Oltiin varmaan 11v. Lähdettiin joskus kasin aikaan ja kaikki tuli ihan tukka pystyssä avaamaan oven :D Lopuksi jaettiin saaliskarkit ja rahoilla kävimme syömässä pitsan puoliks. Kyllä oli kannattava reissu :)
selkään semmoset tietäs sillekkin idiootille.
Siinä kymmenen korvilla alkaa ikää olla liikaa. Järkyttävää, kun oven takana on joskus melkein murkkuikäisiä... Eri asia tietenkin, jos ovat pikkusisaruksiaan saattamassa.
t. 23.v äippä. Lapsi 2.v mä ainakin rohkaisen leikkimieleen. Ja must se on just hauskaa ku vanhemmakki lapset jos vaan haluaa käy huivi pääs virpomassa=) Jotain tekemistä niillekki.