Canesten vai Gyno-Daktarin?
Mietin että kumpaa ostaisi. Tarkoitus olisi ostaa sekä puikot että voide.
Kumpi on tehonnut kohdallasi paremmin?
Kommentit (13)
Maitohappobakteerit. Ja joo, just sinne. Itse suosin kapseleita, en niitä makutabletteja. :-> Ulkoisesti natusanin vauvoille tarkoitettua sinkkivoidetta niin ei kirvele. Loput natusanit voi käyttää aurinkorasvana.
Vierailija kirjoitti:
En käytä kumpaakaan vaan diflucan suun kautta otettava on siisti ja aina toiminut!
Otin jo Diflucanin mutta lääkäri suositteli sen lisäksi myös emätinpuikko ja -voidekuuria. Ei ottanut kantaa mikä merkki olisi paras.
Ap
Luontaistuotekaupasta karpalo- maitohappobakteerikapselit! Kyä auttoi! Eikä tarvinnut tunkea myrkkyjä itseensä.
Vierailija kirjoitti:
Maitohappobakteerit. Ja joo, just sinne. Itse suosin kapseleita, en niitä makutabletteja. :-> Ulkoisesti natusanin vauvoille tarkoitettua sinkkivoidetta niin ei kirvele. Loput natusanit voi käyttää aurinkorasvana.
Kapseli kokonaisena sinne vai sisältö vain?
Canesten on modernimpi, ottaisin sen.
t.apteekin täti
Tottakai lääkäri suosittelee, ei ne suosittele kuunaan mitään mikä parantaisi vaan jotain, millä sulla sama tauti taas hetken kuluttua.
Tsekkaa KarpaLact.
Selvittäisin ihan eka, onko kehossa hiivasyndrooma ja jos on, lähtisin hoitamaan sitä.
Canestenia olen käyttänyt ja hyvin on toiminut. Kerran kokeilin Gyno-daktarinia ja sain allergisen reaktion. :D Että en osaa sen toimivuudesta sanoa!
Vierailija kirjoitti:
Canesten on modernimpi, ottaisin sen.
t.apteekin täti
Vanhassa vara parempi. Itselläni Gyno-Daktarin toimii paremmin. :)
Vierailija kirjoitti:
Selvittäisin ihan eka, onko kehossa hiivasyndrooma ja jos on, lähtisin hoitamaan sitä.
Minä hoitaisin ensin alapäähiivan pois Diflucanilla ja Canestenilla. Samalla poistaisin sokerin ruokavaliosta. Siinä menee kuitenkin aikaa ennen kuin ruokavalio alkaa tehoamaan ja kutina ja kirvely saattaa olla aika sietämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä hoitaisin ensin alapäähiivan pois Diflucanilla ja Canestenilla. Samalla poistaisin sokerin ruokavaliosta. Siinä menee kuitenkin aikaa ennen kuin ruokavalio alkaa tehoamaan ja kutina ja kirvely saattaa olla aika sietämätöntä.
Paljon mahdollista, mutta kokonaisavltaisen hoidon tarpeen selvitys. Oma hiivani ei ole ollut pahana emättimessä, joten en tiedä miltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kapseli kokonaisena sinne vai sisältö vain?
Kokonaisena. Liukenee kun on kosteassa. Siis se kapseli, jonka nielisit niin tökkäät sen *piip*iin. Ei kirvele. Mulla noi lääkkeet kirvelee.
En käytä kumpaakaan vaan diflucan suun kautta otettava on siisti ja aina toiminut!