Tunteeko mies, jos/kun nainen laukeaa?
Miltä se tuntuu? Mistä mies huomaa naisen saaneen?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
677 kirjoitti:
Alapäätä pystyy supistelemaan itse. Sydämen hakkaamista vaikeampi feikata.
Eli tuonkin pystyy feikkaamaan. Mieskin pystyy feikkaamaan karjaisemalla aah tai NYT TULEE :D
Mä tunnen miehen munan sykkeen kun se laukee. Sitähän saa myös itse lihaksilla sykkimään, mutta ei niin rytmikkäästi ja nopsaan. Sama itsellä, en osaa supistella niin nopeaa tahtia itse mitä orgasmissa sykkii.
Mua pystyisi varmasti vieras mies huijaamaan, mutta oman miehen tyylin tiedän, en kyllä munasta tunne, mutta hengityksestä ja liikkeistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
677 kirjoitti:
Alapäätä pystyy supistelemaan itse. Sydämen hakkaamista vaikeampi feikata.
Eli tuonkin pystyy feikkaamaan. Mieskin pystyy feikkaamaan karjaisemalla aah tai NYT TULEE :D
Mä tunnen miehen munan sykkeen kun se laukee. Sitähän saa myös itse lihaksilla sykkimään, mutta ei niin rytmikkäästi ja nopsaan. Sama itsellä, en osaa supistella niin nopeaa tahtia itse mitä orgasmissa sykkii.
Sen lisään vielä, että se orgasmin syke tuntuu jotenkin niin hyvältä, että usein laukean itse siihen kun mies sykkii mun sisällä. Noin käy tavallisesti silloin kun mies ottaa pikaset koska itseäni alunperin kauheesti kiinnostanut seksi, mutta saankin tyydytyksen siinä sykkimisvaiheessa kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ne alapään lihakset supistelee. Koita vaikka itsetyydyttäessä, kyllä sen omiin sormiinkin tuntee niin miksei mieskin tuntisi.
Tätä just mietin, että miten jotkut naiset onnistuu huijaamaan miehiä, supistelevatko naiset alapäätään valehdellessaan orgasmin ?
Ei, vaan ne miehet joille joutuu feikkaamaan, eivät ole koskaan saaneet naista tulemaan eivätkä siis tiedä miltä sen pitäisi tuntua.
Tottakai tuntee; mulla alkaa kroppa nykimään ja tärisemään ja kuulemma ensin emätin imaisee voimakkaasti sisäänpäin ja sitten supistelee niin että kipeää tekee:)
Tosin tuokin vaihtelee, joskus tulee orgasmi jossa vain tulee yksi puristus eikä supistelua ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ne alapään lihakset supistelee. Koita vaikka itsetyydyttäessä, kyllä sen omiin sormiinkin tuntee niin miksei mieskin tuntisi.
Tätä just mietin, että miten jotkut naiset onnistuu huijaamaan miehiä, supistelevatko naiset alapäätään valehdellessaan orgasmin ?
Mä supistelen saadakseni orgasmin, joka aiheuttaa sitten toisenlaista, paljon nopeampitahtista sykintää. Jälkimmäistä en kyllä pystyisi feikkaamaan.
Miehistä mulla ei ole kovin laajaa otosta, mutta ei ole ilmeisesti mitenkään varmaa, että mies tuntisi tai tunnistaisi tuon jälkimmäisen. Tuntuu menevän niin, että mitä enemmän mies huhkii ja puhkii itse, sitä vähemmän hän huomaa, mitä naisen alapäässä tapahtuu.
Kerä vittua edes kiinnostaa naisen orgasmi?
Ei sitä tarvita miehen laukeamiseen tai naisen hedelmöittämiseen.
Taas yksi höpöhöpö-feministijuttu lisää.
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi höpöhöpö-feministijuttu lisää.
Kerä vittua varsinkin kiinnostaa 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi höpöhöpö-feministijuttu lisää.Kerä vittua varsinkin kiinnostaa 😂
Vittujen lisäksi hyvin monia miehiä kiinnostaa. Ei mutten ole feministijuttuja se että useat harrastaa seksiä muusta syystä kuin lisääntyäkseen :D