Millainen on nainen, jossa on luonnostaan paljon testosteronia?
Millainen on nainen, jossa on luonnostaan paljon testosteronia? Voiko olla hoikka, vaikka olisi liikaa testosteronia?
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
No kertoisitko sitten miksi naiset haluavat seksiä tuntemattoman miehen kanssa yhtä paljon kuin miehet jos heillä on heikompi libido?
Chiversiltä löytyy tuo tutkimus myös.
Millä perusteella hoikka?
Tosiasiassa ainakin iäkkäämmillä naisilla lisääntyy testosteronipitoisuus. Vanhemman puoleinen juoppo on hyvä esimerkki. Möreä ääni, keskivartalolihava, ärtsy.
Jos "paljon" tarkoittaa tässä samaa kuin "normaalia enemmän", niin se ei silti tarkoita automaattisesti "liikaa".
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella hoikka?
Tosiasiassa ainakin iäkkäämmillä naisilla lisääntyy testosteronipitoisuus. Vanhemman puoleinen juoppo on hyvä esimerkki. Möreä ääni, keskivartalolihava, ärtsy.
Iäkkäämmillä naisilla ilmiö selittyy estrogeeninn vähenemisellä vaihdevuosien jälkeen. Normaalisti (hedelmällisellä) naisella on kehossaan sekä estrogeeniä että testosteronia. Testo helpottaa lihasmassan ylläpitoa ja kasvua, mikä puolestaan ehkäisee läskin kertymistä. Estrogeeni kuitenkin tekee naiselle ne naiselliset muodot ja suojaa mm. sydänsairauksilta.
Luulen että minulla on liikaa. Kuukautishäiriöitä, karvojen liikakasvua (kasvoissa ja rinnassa jäiks, vatsassa, jaloissa, yäk)
Lesboista se "miestyyppinen"osapuoli??
Uskoisin, että itselläni on tavallista enemmän testosteronia veressä ja olen nainen. Olen matemaattisesti ja visuaalis-spatiaalisesti lahjakas sekä luonteeltani hyvin vahvasti kilpailuviettinen ja "seikkailunhaluinen", libidoni on erittäin voimakas ja ihoon tulee edelleenkin finnejä, vaikka olen lähes nelikymppinen. Verbaalisesti olen aika keskinkertainen, ilmaisen itseäni kökösti ja kirjoitan kuivasti ja tylsästi.
Kun käyn esim. kuntosalilla, lihasmassani kasvaa helposti ja olen aina pysyny hoikkana helposti, lukuunottamatta raskaus- ja imetysaikoja, jolloin olinkin todella naisellinen ja helposti lihova sekä tunteellinen. Luonteeltani olen todella suoraviivainen, looginen ja "putkiaivoinen". Keskityn helposti ja pysyn asiassa sekä uppoudun siihen. Olen huono juoruilemaan tai taktikoimaan ihmissuhteissa.
En ole koskaan ollut oikein miesten makuun kylläkään ja ex-mieheni oli oikeasti miehistä haaveileva kaappihomo. Olin huono miehenkorvike hänelle, tosin paljon maskuliinisempi kuin hän itse, joten niinpä hän purki turhaumansa minuun väkivallan muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on naiseksi korkeat testosteroniarvot. Sotkee kuukautisten toimintaa, aiheuttaa liikakarvoitusta eli jatkuvasti saa olla sheivailemassa jne. Ja haluja riittää vaikka muille jakaa :D Juuri tapailin jonkinaikaa miestä, jonka kanssa ongelma oli niin päin, että mies ei halunnut tarpeeksi seksiä. Niin se helposti mun kanssa menee :(
N25
Kyllä se alkaa etoa jos nainen on tyrkyttämässä jatkuvasti limaisia huuliaan ja uikuttamassa seksiä. Mies haluaa välillä saalistaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on naiseksi korkeat testosteroniarvot. Sotkee kuukautisten toimintaa, aiheuttaa liikakarvoitusta eli jatkuvasti saa olla sheivailemassa jne. Ja haluja riittää vaikka muille jakaa :D Juuri tapailin jonkinaikaa miestä, jonka kanssa ongelma oli niin päin, että mies ei halunnut tarpeeksi seksiä. Niin se helposti mun kanssa menee :(
N25
Kyllä se alkaa etoa jos nainen on tyrkyttämässä jatkuvasti limaisia huuliaan ja uikuttamassa seksiä. Mies haluaa välillä saalistaakin.
Oma ensimmäinen kumppanini ollessani vähän päälle parikymppinen, oli viisikymppinen mies, jossa roikuin kiinni jatkuvasti kinuten seksiä ja pusuja. Olen vähän vastaavanlainen ollut kaikissa parisuhteissani, joita on sinänsä ollut ihan muutama elämäni aikana. Olen *aina* yli-innokas ja yliseksuaalinen, toisaalta myös erittäin romanttinen. Mutta eiväthän miehet sellaisestakaan välitä. :/ Haluan olla itse se saalistaja.
T. #75
Vierailija kirjoitti:
Uskoisin, että itselläni on tavallista enemmän testosteronia veressä ja olen nainen. Olen matemaattisesti ja visuaalis-spatiaalisesti lahjakas sekä luonteeltani hyvin vahvasti kilpailuviettinen ja "seikkailunhaluinen", libidoni on erittäin voimakas ja ihoon tulee edelleenkin finnejä, vaikka olen lähes nelikymppinen. Verbaalisesti olen aika keskinkertainen, ilmaisen itseäni kökösti ja kirjoitan kuivasti ja tylsästi.
Kun käyn esim. kuntosalilla, lihasmassani kasvaa helposti ja olen aina pysyny hoikkana helposti, lukuunottamatta raskaus- ja imetysaikoja, jolloin olinkin todella naisellinen ja helposti lihova sekä tunteellinen. Luonteeltani olen todella suoraviivainen, looginen ja "putkiaivoinen". Keskityn helposti ja pysyn asiassa sekä uppoudun siihen. Olen huono juoruilemaan tai taktikoimaan ihmissuhteissa.
En ole koskaan ollut oikein miesten makuun kylläkään ja ex-mieheni oli oikeasti miehistä haaveileva kaappihomo. Olin huono miehenkorvike hänelle, tosin paljon maskuliinisempi kuin hän itse, joten niinpä hän purki turhaumansa minuun väkivallan muodossa.
Miksi alapeukkuja? Siksikö, kun puhuin myönteiseen sävyyn itsestäni (testiälykkyys), mikä sekin taitaa olla aika miehinen ominaisuus. T. #75
Italialaisilla naisilla on tutkimusten mukaan korkeat testosteronitasot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuret kasvojen luut naisella kertovat korkeasta testosteronitasosta..
Häh? Iso nenä vai?
Nenähän on rustoa eikä luuta. Onko iso rustoalue myös merkki korkeasta testosteronista? Kasvojen piirteethän tulevat geeneissä. Eikös hormonitaso voi muuttua esim. murrosiässä? Kasvonpiirteet taas pysyvät melko samoina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin jatkan vielä.En sitten tiedä testosteronin ja libidon suhteesta todellisuudessa.Uusimmat tutkimukset viittaa siihen,että naisilla olisikin korkeampi libido.Ihan loogista.Näkyy myös simpansseilla tämä.Naaras vaatii seksiä hakkaamalla nyrkkejä maahan 😂
Ei viittaa. Miesten korkeammasta libidosta on niin paljn dataa ja käytännön todisteita ettei tosikaan. Sukupuolentutkimuksen naisproffat ovat toki saaneet väänneltyä muutaman naiusia voimaannuttavan tutkimuksen, joissa todetaan naisten olevan ovulaation aikaan yhtä seksuaalisia kuin miehet, mutta se on aika lyhyt ajanjakso loppupeleissä. Ei miehille edes ole olemassa mitään libidoa lisääviä lääkkeitä, mutta naisille sellainen on kehitetty. Kysyntä ja tarjonta jne.
Sä et ole tutustunut uusiin tutkimuksiin.Tietenkään niihin ei vielä viitata eri organisaatioissa.Lue esim."Mitä nainen haluaa".Ei tutkimus,mutta paljon lähdetietoa voime vuosilta siis paljon.
Naisten "alempi libido" ei ole biologiaa,vaan kulttuurisidonnaista.Kun mietit tätä puhtaalta pöydältä,niin alkaa tuntua järkevältä kaikin tavoin.
Kyllä olen tutustunut. Linkkaapa pari sinun näkökulmaasi parhaiten tukevaa tutkimusta tähän. Naiset ajattelevat seksiä harvemmin, masturboivat harvemmin, kieltäytyvät seksistä useammin parisuhteessa, lopettavat seksin harrastamisen nuorempana, ovat useammin aseksuaaleja jne. Kaikki merkit viittaavat siihen, että miehet ovat seksuaalisempia.
Huh huh, kyllä nyt taas on ihme touhua. Tässä keskustelussa ei ole kyse mistään kilpailusta, ei sukupuolien välisestä eikä yksilöiden välisestä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tässä on sellainen nainen. Tarkalleen ottaen tosin intersukupuolinen.
Sitten taas väitetään, että naiset, joilla on miespuolinen kaksonen saavat kohdussa enemmän testosteronia. Scarlett Johanssonilla on kaksoisveli https://files.brightside.me/files/news/part_12/128355/936255-Scarlett-J…
Nainen ts. Intersukupuolinen? Eli kumpi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin jatkan vielä.En sitten tiedä testosteronin ja libidon suhteesta todellisuudessa.Uusimmat tutkimukset viittaa siihen,että naisilla olisikin korkeampi libido.Ihan loogista.Näkyy myös simpansseilla tämä.Naaras vaatii seksiä hakkaamalla nyrkkejä maahan 😂
Ei viittaa. Miesten korkeammasta libidosta on niin paljn dataa ja käytännön todisteita ettei tosikaan. Sukupuolentutkimuksen naisproffat ovat toki saaneet väänneltyä muutaman naiusia voimaannuttavan tutkimuksen, joissa todetaan naisten olevan ovulaation aikaan yhtä seksuaalisia kuin miehet, mutta se on aika lyhyt ajanjakso loppupeleissä. Ei miehille edes ole olemassa mitään libidoa lisääviä lääkkeitä, mutta naisille sellainen on kehitetty. Kysyntä ja tarjonta jne.
Sä et ole tutustunut uusiin tutkimuksiin.Tietenkään niihin ei vielä viitata eri organisaatioissa.Lue esim."Mitä nainen haluaa".Ei tutkimus,mutta paljon lähdetietoa voime vuosilta siis paljon.
Naisten "alempi libido" ei ole biologiaa,vaan kulttuurisidonnaista.Kun mietit tätä puhtaalta pöydältä,niin alkaa tuntua järkevältä kaikin tavoin.
Biologiaa jos mietitään niin naisella ei korkea libido olisi kovin järkevä. Se johtaisi helposti lisääntymään väärän miehen kanssa.
Biologisista syistä naisen kannattaa olla nirso seksikumppanien suhteen ja parantua vain parhaiten itselleen sopivien miesten kanssa. Sillä tavoin on parhaat mahdollisuudet saada terveitä jälkeläisiä.Siitä voikin vetää hätäisen johtopäätöksen naisen libido vaihelevuudesta. Se pysyy nollassa jos sopivia miehiä ei ole tarjolla mutta nousee nopeasti kun sopiva mies saapuu paikalle.
Ohis, mutta moni harrastaa seksiä useammin yksin kuin toisen henkilön kanssa. Seksi kun ei ole pelkkää yhdyntää ja toiseksi halut eivät katoa voimakkaasti seksuaaliselta yksilöltä (sukupuolesta riippumatta) ilmaan noin vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biologiaa jos mietitään niin naisella ei korkea libido olisi kovin järkevä. Se johtaisi helposti lisääntymään väärän miehen kanssa.
Biologisista syistä naisen kannattaa olla nirso seksikumppanien suhteen ja parantua vain parhaiten itselleen sopivien miesten kanssa. Sillä tavoin on parhaat mahdollisuudet saada terveitä jälkeläisiä.Siitä voikin vetää hätäisen johtopäätöksen naisen libido vaihelevuudesta. Se pysyy nollassa jos sopivia miehiä ei ole tarjolla mutta nousee nopeasti kun sopiva mies saapuu paikalle.
Ohis, mutta moni harrastaa seksiä useammin yksin kuin toisen henkilön kanssa. Seksi kun ei ole pelkkää yhdyntää ja toiseksi halut eivät katoa voimakkaasti seksuaaliselta yksilöltä (sukupuolesta riippumatta) ilmaan noin vain.
Ohis, mutta biologiselta kannalta tällaisella yksin tai saman sukupuolen kanssa harrastettu seksi on täysin merkityksetöntä.
Meillä on suvussa niin, että kaikki naiset ollaan vähän miehisiä käytökseltä. Johtuu ihan kasvatuksesta.