Millainen on nainen, jossa on luonnostaan paljon testosteronia?
Millainen on nainen, jossa on luonnostaan paljon testosteronia? Voiko olla hoikka, vaikka olisi liikaa testosteronia?
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuret kasvojen luut naisella kertovat korkeasta testosteronitasosta, ja sen johdosta tällaisilla naisilla on korkea seksivietti. He ovat preferoituja yhdenillan suhteisiin mutta parisuhteisiin miehet ottavat mieluummin naisen, jolla on feminiinisemmät piirteet.
Se oli kyllä niin, että lyhyisiin suhteisiin preferoidaan naisia, joilla on feminiinisemmät kasvonpiirteet ja pitkään parisuhteeseen vähemmän feminiiniset. Kun taas naiset preferoi pitkään parisuhteeseen miehiä, joilla on feminiiniset kasvonpiirteet.
Ei, vaan täsysin päinvastoin tutkimuksen mukaan. Maskuliiniset naiset koettiin alitajuisesti pettäjänaisiksi ja sen vuoksi heidän kanssa ei haluttu pitkiin suhteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Testosteroni pitää hoikkana, estrogeeni plösönä.
Testosteroni tekee kaljamahan ja kerää rasvaa vyötärölle ja tästä syystä miesten elinikä onkin lyhyempi kuin naisilla.
Eikö muka nainen, jolla on normaali ja terve hormonitoiminta, voisi olla rohkea ja menestyvä ja itsenäinen ym? Itse olen hormoneiltani ja ulkoisesti nainen mutta ansaitsen yli 200 000 e vuodessa js elän loistavasti lapsineni ilman miestä. Korkokengissä 190 cm ja ylpeästi nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mä varmaan olen,koska niin monelta olen kuullut olevani ulkoa nainen ja sisältä mies.
Nautin väkivaltaisista urheilulajeista (harrastan itse).Olen äänekäs ja johtajatyyppiä,aina ja kaikessa.En pelkää pimeää,korkeita paikkoja,ahtautta...olen rämäpäinen ja haluan näyttää osaavani tai uskaltavani.
Teen rohkeasti uusia asioita.Kaadan mielelläni puita ja tykkään käyttää voimaani.En jaksa tyttöjen iltoja.
Ulkoisesti olen hyvin naisellinen,hoikka (kun nyt kysyit) ja lihaksikas.Säärikarvat kasvavat takaisin alle vuorokaudessa,ehkä sekin kertoo testosteronista?
Mitä naiseuden aliarviointia. Ilman naisten rohkeutta ja kykyjä ei maamme olisi selvinnyt sodasta.
Luusto ei kyllä korreloi hormonitasoihin mitenkään. Karvaisuus, hikoilu ja hien haiseminen, matala ääni, korkea libido, taipumus aggressiivisuuteen (siis vaikkei ole avoimen aggressiivinen), nopea lihaskasvu treenatessa ja hoikkuus vaikka "syö kuin mies".