Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on nainen, jossa on luonnostaan paljon testosteronia?

Vierailija
08.07.2017 |

Millainen on nainen, jossa on luonnostaan paljon testosteronia? Voiko olla hoikka, vaikka olisi liikaa testosteronia?

Kommentit (125)

Vierailija
21/125 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on sellainen nainen. Tarkalleen ottaen tosin intersukupuolinen.

Sitten taas väitetään, että naiset, joilla on miespuolinen kaksonen saavat kohdussa enemmän testosteronia. Scarlett Johanssonilla on kaksoisveli https://files.brightside.me/files/news/part_12/128355/936255-Scarlett-J…

Vierailija
22/125 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi että kuukautisten kanssa olisi ongelmia.

Minulla ei ole. Tiedän että minussa on jotain vikaa jossain, mutta sitä ei tiedetä, missä ja mikä tekijä ja miksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/125 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin jatkan vielä.En sitten tiedä testosteronin ja libidon suhteesta todellisuudessa.Uusimmat tutkimukset viittaa siihen,että naisilla olisikin korkeampi libido.Ihan loogista.Näkyy myös simpansseilla tämä.Naaras vaatii seksiä hakkaamalla nyrkkejä maahan 😂

Vierailija
24/125 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himokas, hoikka ja itsevarma.

Vierailija
25/125 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei. Paljonko testosteronitaso laskee hetkellisesti, jos on muutaman päivän harrastamatta seksiä? Orgasmithan lisäävät testosteronia hieman.

No ilmankos mussa on testosteroinia.Saan helposti orgasmin ja monta.Jos harrastan seksiä kahdesti viikossa,niin muina päivinä m********.

6

Alko ällöttää jotenkin

Vierailija
26/125 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei. Paljonko testosteronitaso laskee hetkellisesti, jos on muutaman päivän harrastamatta seksiä? Orgasmithan lisäävät testosteronia hieman.

No ilmankos mussa on testosteroinia.Saan helposti orgasmin ja monta.Jos harrastan seksiä kahdesti viikossa,niin muina päivinä m********.

6

Mikä tuo m****... on? Muina päivinä masturboit? Yhdyntää tai muuta pari seksiä pari kertaa viikossa? Se lienee kai normaalia. Meillä yhdyntää ehkä kerran viikossa ja itsekseni harrastan n. 30-40 kertaa kuussa.

Onko sinulla lapsia? Oletko mittauttanut hormoniarvojasi koskaan?

Niin.

Meillä on seksiä sen mukaan miten mies jaksaa tai haluaa,koska mun libido on korkeampi niin hän määrittelee.Niinhän se menee.Minä haluaisin enemmän.

En ole mittauttanut,miksi?Musta kaikki luettelemani asiat on vain positiivisia.

Mä olen just sellainen suoraan puhuja ja monia se ja mun olemus ärsyttää.Siis miehiä.

Naisen suuremmat seksihalut eivät ole mitenkään poikkeuksellisia nykypäivänä. E-pillerit vähentävät haluja, ja ehkä sen vuoksi jotkut luulevat että naiset ovat aina miehiä haluttomampia.

Vierailija
28/125 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se mitataan verikokeella ja arvo on korkea, niin mitähän sitten? Onko siihen lääkitystä vai onko se edes tarvittavaa?

Vierailija
29/125 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuret kasvojen luut naisella kertovat korkeasta testosteronitasosta, ja sen johdosta tällaisilla naisilla on korkea seksivietti. He ovat preferoituja yhdenillan suhteisiin mutta parisuhteisiin miehet ottavat mieluummin naisen, jolla on feminiinisemmät piirteet.

Miehet myös mieluiten pilkkaavat, hakkaavat ja perhesurmaavat sekä pettävät feminiinisiä naisia. Ette kai edelleen luule että miehelle parisuhdenaisena olo on jotenkin hyvä asia? Itse olen sata kertaa mielummin vapaa ja villi enkä miehelle omistautuva pikkutossu joka ottaa miehen nimen ja katsoo miehen seksinostoja piipittäen.

Vierailija
30/125 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

6

Alko ällöttää jotenkin

Kiitos tiedosta. Surullista, jos seksi tai siitä keskusteleminen ällöttää sinua. Mutta onneksi harrastamme seksiä vain kumppaniemme kanssa tai itseksemme, joten sinun ei tarvitse olla asiaa näkemässä.

Vierailija
31/125 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se mitataan verikokeella ja arvo on korkea, niin mitähän sitten? Onko siihen lääkitystä vai onko se edes tarvittavaa?

Niin just, tämän minäkin haluaisin tietää. Ja sen, että paljonko muutaman päivän seksittömyys vähentää testosteroniarvoja. Ja mitkä ovat yhteisvaikutukset muiden hormonien kanssa.

Vierailija
32/125 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt onkohan itselläni korkeat testosteronitasot. Koen olevani impulsiivisen aggressiivinen, seksivietti on korkeahko ja muutenkin kiinnostus seksiin, karvoitukseni on tummaa vaaleuteeni nähden. Lisäksi en ole kiinnostunut esimerkiksi ihmissuhteista vaan enemmänkin abstrakteista asioista ja ilmiöistä. En tule miesten kanssa ollenkaan toimeen koska he kohtelevat minua naisena mikä tuntuu epämiellyttävältä.

Vierailija
33/125 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä halua mittauttaa.Jos mun pitäisi syödä tähän estrogeeniä,niin en suostuisi.Tiedän,että korkea testosteronitaso on ollut mulle etu.Ok,no tämä mun aggressiivisuus ei kaikessa ole aina etu,mutta joskus myös on.

Vierailija
34/125 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin jatkan vielä.En sitten tiedä testosteronin ja libidon suhteesta todellisuudessa.Uusimmat tutkimukset viittaa siihen,että naisilla olisikin korkeampi libido.Ihan loogista.Näkyy myös simpansseilla tämä.Naaras vaatii seksiä hakkaamalla nyrkkejä maahan 😂

Ei viittaa. Miesten korkeammasta libidosta on niin paljn dataa ja käytännön todisteita ettei tosikaan. Sukupuolentutkimuksen naisproffat ovat toki saaneet väänneltyä muutaman naiusia voimaannuttavan tutkimuksen, joissa todetaan naisten olevan ovulaation aikaan yhtä seksuaalisia kuin miehet, mutta se on aika lyhyt ajanjakso loppupeleissä. Ei miehille edes ole olemassa mitään libidoa lisääviä lääkkeitä, mutta naisille sellainen on kehitetty. Kysyntä ja tarjonta jne.

Vierailija
35/125 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen mielenkiintoinen juttu tuli vastaan,

Naisten hormoniryhmiä on kolme

Estrogeenityyppi, 

Psyyke: huolehtivainen, myötätuntoinen, yhteistyöhaluinen ja avulias

Vartalo: Tyypillinen tiimalasi- tai päärynävartalo

Iho: Sileä ja ruusuinen, kimmoisa sidekudos, saa helposti mustelmia

Hiukset: Tuuheat ja vahvat

Luusto: Melko siro, ei kovin pitkä

Lihaksisto: Normaali

Terveys: Hyvä, vankka

Paino-ongelmat: Taipumus turvotukseen ennen kuukautiskiertoa, selluliittia

Gestageenityyppi: 

Psyyke: Kunnianhimoinen, tasapainoinen, paineensietokykyinen, sitkeä

Vartalo: Solakka vartalo eli estrogeeni- ja testosteronityypin välimuoto; kapeat hartiat, vyötärö ja reidet

Iho: Kuiva, herkkä, puberteetti-iässä taipuvainen akneen

Hiukset: Hennot ja ohuet

Luusto: Pitkäraajainen

Lihaksisto: Pitkänomaiset, kapeat lihakset

Terveys: Herkkä, saa helposti tulehduksia

Paino-ongelmat: Silloin tällöin liikaa hiilihydraatteja ja liian vähän liikuntaa

Testosteronityyppi:

Psyyke: Itsenäinen, hyvä itsetunto, joskus häikäilemättömyys, vastuuntunteva, johtajatyyppi 

Vartalo: Urheilullinen, atleetti, leveät hartiat, suuret rinnat, lähes huomaamaton vyötärö, lähes olematon takamus, lihaksikkaat sääret. 

Iho: Epäpuhdas tai sekaiho, toisinaan taipumusta puberteetti-iän akneen

Hiukset: Tuuheat, vahvat

Luusto: Vahva

Lihaksisto: Selväpiirteinen, tukeva, helposti treenattavissa

Terveys: Vahva immuunijärjestelmä, mutta taipumusta korkeaa verenpaineeseen, arterioskleroosiin ja ylipainoisilla tyypin 2 diabetekseen

Paino-ongelmat: Sekaruoka. Paino nousee jopa säännöllisen voimaharjoittelun aikana, kun lihasmassa kasvaa. Tosin se korvaa rasvan, joten vatsan ympärysmitta pienenee.

https://www.voice.fi/terveys-ja-hyvinvointi/a-44241

Vierailija
36/125 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testosteroni pitää hoikkana, estrogeeni plösönä.

Vierailija
37/125 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt onkohan itselläni korkeat testosteronitasot. Koen olevani impulsiivisen aggressiivinen, seksivietti on korkeahko ja muutenkin kiinnostus seksiin, karvoitukseni on tummaa vaaleuteeni nähden. Lisäksi en ole kiinnostunut esimerkiksi ihmissuhteista vaan enemmänkin abstrakteista asioista ja ilmiöistä. En tule miesten kanssa ollenkaan toimeen koska he kohtelevat minua naisena mikä tuntuu epämiellyttävältä.

Luulisin että karvoituksen väriskaalat eivät riipu testosteronista, mutta saatan olla väärässäkin.

Vierailija
38/125 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalinen ja seksistä pitävä - testo nostaa libidoa naisilla ja sitä käytetään pieninä annoksina hoitona mm. haluttomuuteen.

Todennäköisesti aika sutjakka ja urheilullinen, läski ei kerry mutta lihasmassaa saa helposti.

Vierailija
39/125 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei viittaa. Miesten korkeammasta libidosta on niin paljn dataa ja käytännön todisteita ettei tosikaan. Sukupuolentutkimuksen naisproffat ovat toki saaneet väänneltyä muutaman naiusia voimaannuttavan tutkimuksen, joissa todetaan naisten olevan ovulaation aikaan yhtä seksuaalisia kuin miehet, mutta se on aika lyhyt ajanjakso loppupeleissä. Ei miehille edes ole olemassa mitään libidoa lisääviä lääkkeitä, mutta naisille sellainen on kehitetty. Kysyntä ja tarjonta jne.

Myönnät siis että naisen tulee olla kaikessa kuin mies tunteakseen itsensä hyväksi ja normaaliksi? Älä puhu mistään voimaantumisesta. Miehet haluavat tunkea kaikessa naiset miehisiksi ja sitten ulistaan miksi naiset eivät ole naisia. Korkeassa libidossa ei ole mitään hyvää, se on nolo asia miehissä. Miehet ovat oksettavia ja epäuskottavia libidonsa vuoksi.

Vierailija
40/125 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä halua mittauttaa.Jos mun pitäisi syödä tähän estrogeeniä,niin en suostuisi.Tiedän,että korkea testosteronitaso on ollut mulle etu.Ok,no tämä mun aggressiivisuus ei kaikessa ole aina etu,mutta joskus myös on.

Testosteroni lisää itsevarmuutta, ei aggressiivisuutta. Tuo itsevarmuus vain kanavoituu aggressioksi ja väkivallaksi henkilöillä, jotka ovat mainittuun käytökseen taipuvaisia. Sama idea kuin isojen lihasten suhteen - ei isot lihakset lisää kenenkään tappeluhaluja, mutta väkivaötaisen henkilön kynnys tappeluun madaltuu, kun hän tietää olevansa vastapuolta vahvempi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi