Millainen on nainen, jossa on luonnostaan paljon testosteronia?
Millainen on nainen, jossa on luonnostaan paljon testosteronia? Voiko olla hoikka, vaikka olisi liikaa testosteronia?
Kommentit (125)
Sellaisia "rempseitä" kantturoita
Kaverilla oli ainoana oireena agressiivisuus. Oli ihan hoikka.
Voiko olla liikaa testosteronia, jos on pienet rinnat, hoikka, pieniääninen, akneen taipuva iho, normaalikarvainen, seksiä paljon haluava?
Vierailija kirjoitti:
Voiko olla liikaa testosteronia, jos on pienet rinnat, hoikka, pieniääninen, akneen taipuva iho, normaalikarvainen, seksiä paljon haluava?
niin ja aggressiivinen välillä
Mä varmaan olen,koska niin monelta olen kuullut olevani ulkoa nainen ja sisältä mies.
Nautin väkivaltaisista urheilulajeista (harrastan itse).Olen äänekäs ja johtajatyyppiä,aina ja kaikessa.En pelkää pimeää,korkeita paikkoja,ahtautta...olen rämäpäinen ja haluan näyttää osaavani tai uskaltavani.
Teen rohkeasti uusia asioita.Kaadan mielelläni puita ja tykkään käyttää voimaani.En jaksa tyttöjen iltoja.
Ulkoisesti olen hyvin naisellinen,hoikka (kun nyt kysyit) ja lihaksikas.Säärikarvat kasvavat takaisin alle vuorokaudessa,ehkä sekin kertoo testosteronista?
Vierailija kirjoitti:
Kaverilla oli ainoana oireena agressiivisuus. Oli ihan hoikka.
Naispuolisella? Mitä hoitoa tai lääkettä sai?
6 jatkaa.Ai niin.En ole koskaan seurustellut miehen kanssa jolla on yhtä korkea libido.Musta miehet panttaa seksiä ja ei jaksa montaa kertaa peräkkäin.
Voi ei. Paljonko testosteronitaso laskee hetkellisesti, jos on muutaman päivän harrastamatta seksiä? Orgasmithan lisäävät testosteronia hieman.
6,on myös matala ääni.Tykkään kilpailla,niin ja ampua aseella 😂
Suuret kasvojen luut naisella kertovat korkeasta testosteronitasosta, ja sen johdosta tällaisilla naisilla on korkea seksivietti. He ovat preferoituja yhdenillan suhteisiin mutta parisuhteisiin miehet ottavat mieluummin naisen, jolla on feminiinisemmät piirteet.
Miksi ihmisellä joka osaa ja uskaltaa on tarve näyttää, että osaa ja uskaltaa?
Vierailija kirjoitti:
Voi ei. Paljonko testosteronitaso laskee hetkellisesti, jos on muutaman päivän harrastamatta seksiä? Orgasmithan lisäävät testosteronia hieman.
No ilmankos mussa on testosteroinia.Saan helposti orgasmin ja monta.Jos harrastan seksiä kahdesti viikossa,niin muina päivinä m********.
6
Vierailija kirjoitti:
aggressiivinen käyttäytymismalli
Tumma karvoitus (tisseissä ja mahassa), matala ääni, lihakset kasvavat herkästi, seksihalut korkeat (päivittäinen runkkaus pitää kurissa sinkkuna), suoraviivainen ja kilpailunhalunen luonne. Sen olen huomannut, että samanlaista naljailevaa puhetapaa ei sallita naiselle samalla tavalla kuin miehelle. Naiselta sen oletetaan olevan suoranaista vittuilua eikä samanlainen osa ryhmädynamiikkaa kuin miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ilmankos mussa on testosteroinia.Saan helposti orgasmin ja monta.Jos harrastan seksiä kahdesti viikossa,niin muina päivinä m********.
6
Mikä tuo m****... on? Muina päivinä masturboit? Yhdyntää tai muuta pari seksiä pari kertaa viikossa? Se lienee kai normaalia. Meillä yhdyntää ehkä kerran viikossa ja itsekseni harrastan n. 30-40 kertaa kuussa.
Onko sinulla lapsia? Oletko mittauttanut hormoniarvojasi koskaan?
Vierailija kirjoitti:
Se on maskuliininen piirre.Hegemoninen maskuliinisuus eli tarve kilpailla joukon huipulle.T.se joka noin totesi
Tästä löytyy melkein kaikki oireet:
http://www.vauva.fi/keskustelu/2914512/ilaitolehti-sai-aikaan-kasirysyn…
Luulisi että kuukautisten kanssa olisi ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6
Mikä tuo m****... on? Muina päivinä masturboit? Yhdyntää tai muuta pari seksiä pari kertaa viikossa? Se lienee kai normaalia. Meillä yhdyntää ehkä kerran viikossa ja itsekseni harrastan n. 30-40 kertaa kuussa.
Onko sinulla lapsia? Oletko mittauttanut hormoniarvojasi koskaan?
Niin.
Meillä on seksiä sen mukaan miten mies jaksaa tai haluaa,koska mun libido on korkeampi niin hän määrittelee.Niinhän se menee.Minä haluaisin enemmän.
En ole mittauttanut,miksi?Musta kaikki luettelemani asiat on vain positiivisia.
Mä olen just sellainen suoraan puhuja ja monia se ja mun olemus ärsyttää.Siis miehiä.
Matala ääni, leveä tasapaksu vartalo, paljon karvoitusta.