Jos olisi pakko valita, yksi yö Trumpin vai Putinin kanssa?
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trump, sillä on huomattavasti rikkaampi ja laskuttaisin tottakai jälkeenpäin.
Putin ei ole alfauros, 170-senttinen pojankloppi.
Trump Putinia rikkaampi?!? ja vielä huomattavasti:O Missä maailmoissa sä oikeen elät..
Sellaisessa maailmassa, jossa Putin on pelkkä Venäjän presidentti, Trump on Yhdysvaltojen ja täten koko maailman presidentti sekä liikemies ja MILJARDÖÖRI.
Yleltäkin on tullut dokkari jossa kävi ilmi että Putin on pistänyt vallassa ollessaan sukanvarteen aika tavalla maallista mammonaa... Seuraa aikaasi.
Itse panisin ilman muuta Putinia. Tykkään muutenkin pienistä värittömistä miehistä joilla on kylmät silmät -vrt. vaikka Kari Ketonen. Tykkään sellaisista ihan irl:kin, kysykää vaikka mieheltäni. ;)
Panemisestako tässä olikin kyse. Luulin että piti vain viettää yö jomman kumman heebon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trump Putinia rikkaampi?!? ja vielä huomattavasti:O Missä maailmoissa sä oikeen elät..
Sellaisessa maailmassa, jossa Putin on pelkkä Venäjän presidentti, Trump on Yhdysvaltojen ja täten koko maailman presidentti sekä liikemies ja MILJARDÖÖRI.
Ok. Mä olen elännyt käsityksessä että Putin on suunilleen maailman rikkain mies mutta näköjään ollut väärässä jos sinä niin sanot.
Putin. En ole kiinnostunut kenenkään töpöttävistä nakeista, mutta Putinin kanssa saisi edes keskustelun aikaan ja juttua riittäisi aamuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä näin äskettäin kuvan Trumpin isosta pyllystä (piukat golf-housut, joiden läpi paistoi pappakalsarit) golfkentällä. Se näky ei valitettavasti poistu koskaan.
Anteeksi, kyse olikin tenniksenpekuusta.
Kas näin, laitan vahingon kiertämään:
http://hinterlandgazette.com/wp-content/uploads/2017/06/donald-trump-te…
No hyi helvetti..... tollaset valkoset pappakalsarit 😂
Veikkaan että Melanie ei kyllä mirri märkänä odota miehensä vierailuja.
Kattokaa youtubesta Putin Style. Se missä soi Sopranoksen tunnari taustalla. Mulla kävi ihan sydän hakkaamaan kun niin miehekäs meininki. Linkatkaa joku se tänne! Minä en osaa.
Vaikka Putinin poliitikasta voi olla montaa mieltä, niin luulen, että henkilönä hän kohtelee luultavasti ympärillä oleviaan ihmisiä, kuten naisiaan ja alaisiaan kunnioittavasti. Hän ei ole myöskään kultalusikka suussa syntynyt man-baby, vaan ymmärtää maailmas toisella tavalla.
Sen sijaan tuo Trump vaikuttaa suoraan sanoen vittumaiselta tyypiltä, jonka hauras ego peittää kaikki muut alleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä näin äskettäin kuvan Trumpin isosta pyllystä (piukat golf-housut, joiden läpi paistoi pappakalsarit) golfkentällä. Se näky ei valitettavasti poistu koskaan.
http://hinterlandgazette.com/wp-content/uploads/2017/06/donald-trump-te…No hyi helvetti..... tollaset valkoset pappakalsarit 😂
Veikkaan että Melanie ei kyllä mirri märkänä odota miehensä vierailuja.
Luulisi että vapaan maailman johtaja käyttäisi pukeutumisneuvojaa ja kunnon vaatteita o_O
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Putinin poliitikasta voi olla montaa mieltä, niin luulen, että henkilönä hän kohtelee luultavasti ympärillä oleviaan ihmisiä, kuten naisiaan ja alaisiaan kunnioittavasti. Hän ei ole myöskään kultalusikka suussa syntynyt man-baby, vaan ymmärtää maailmas toisella tavalla.
Sen sijaan tuo Trump vaikuttaa suoraan sanoen vittumaiselta tyypiltä, jonka hauras ego peittää kaikki muut alleen.
Trump todennäköisesti huutaa kaikille. Putinin ei tarvitse kuin katsoa merkitsevästi.
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja! Putin on sata kertaa pahempi sovinisti kuin Trump ikinä. Sen kommentit esim. ex-vaimostaan avioliiton aikana oli jo ihan legendaarista kamaa. Trump kuitenkin nostaa naisia asemaan, kehuukin niitä. Putinin arvostus naisia kohtaan on ainakin julkisen käsityksen mukaan ollut nolla aina.
Vierailija kirjoitti:
Nyt olet kyllä väärässä, Putin on huomattavasti rikkaampi, mutta ei esiinny sellaisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trump todennäköisesti huutaa kaikille. Putinin ei tarvitse kuin katsoa merkitsevästi.
Putinin ei tarvitse edes katsoa merkitsevästi. Kaikki tietävät, että vastustajille sattuu kummallisia 'onnettomuuksia'.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja! Putin on sata kertaa pahempi sovinisti kuin Trump ikinä. Sen kommentit esim. ex-vaimostaan avioliiton aikana oli jo ihan legendaarista kamaa. Trump kuitenkin nostaa naisia asemaan, kehuukin niitä. Putinin arvostus naisia kohtaan on ainakin julkisen käsityksen mukaan ollut nolla aina.
Trump maksaa palkkaa naisille todella huonosti. Uusimman tiedon mukaan n 60% siitä, mitä vastaaville miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://hinterlandgazette.com/wp-content/uploads/2017/06/donald-trump-te….No hyi helvetti..... tollaset valkoset pappakalsarit 😂
Veikkaan että Melanie ei kyllä mirri märkänä odota miehensä vierailuja.Luulisi että vapaan maailman johtaja käyttäisi pukeutumisneuvojaa ja kunnon vaatteita o_O
Merkel pukeutuu ihan tyylikkäästi.
Kaipa tämä keskustelu on yksi osoitus siitä, miten alentavassa tilassa Yhdysvallat tällä hetkellä ovat.
Merkelin pukeutuminen sopii hänen tavalliseen olemukseen ja ikään. Merkeliä on vaikea kuvitella pyntättynä muotiluomuksissa. Housut ovat Merkelin tavaramerkki.
Mammat eivät pääsisi panojonossa keulille.
Kyllä noilla miehillä naisia riittää ilman suonikohju-Almojakin.
Vierailija kirjoitti:
Mammat eivät pääsisi panojonossa keulille.
Kyllä noilla miehillä naisia riittää ilman suonikohju-Almojakin.
Putinilla joo, Trumpilla tuskin. Fanit taitavat olla lähinnä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Merkelin pukeutuminen sopii hänen tavalliseen olemukseen ja ikään. Merkeliä on vaikea kuvitella pyntättynä muotiluomuksissa. Housut ovat Merkelin tavaramerkki.
Sillä on aina se iänikuinen bleiseri, mutta niitä löytyykin sitten jokaisessa mahdollisessa värissä ja sävyssä. Onko se koskaan pukeutunut muuhun julkisesti?😁
http://hinterlandgazette.com/wp-content/uploads/2017/06/donald-trump-te…