Jos olisi pakko valita, yksi yö Trumpin vai Putinin kanssa?
Kommentit (108)
Kumpikin on periaatteessa fyysisesti vastenmielinen mutta Putinissa on jotain alfaurosvetovoimaa joka Trumpilta puuttuu täysin.
Olisihan se toisaalta hauska nähdä onko Trumpilla töpönakki, joka korreloi töpösormiin. (pariakin pitkäsormista pianistia tapailleena sanoisin että korrelaatio todellakin on)
Onneksi meillä länsimaissa on edelleen valinnanvapaus. Minua ei valta kiihota eli jotain kotoisempaa, kiitos.
Trump, sillä on huomattavasti rikkaampi ja laskuttaisin tottakai jälkeenpäin.
Putin ei ole alfauros, 170-senttinen pojankloppi.
Putinissa on slaavilaista miehekkyyttä. Trump näyttää vain kummalliselta moppipäältä. Valinta on selvä.
Vierailija kirjoitti:
Putin ei ole sovinisti joten valinta on selvä.
Mutta sehän meitä naisia juuri kiihottaa. Sovinismi.
Trump on Putinin talutusnuorassa kuin pieni koiranpentu, joten kyllä valitsisin tässä sen joka on oikeasti maailman vaikutusvaltaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Putin ei ole sovinisti joten valinta on selvä.
Mutta sehän meitä naisia juuri kiihottaa. Sovinismi.
Eh, tuossa olet kyllä yksinäsi.
No ehdottomasti Putin :) Sehän selvästi tykkää koiristakin, sillähän on itellä ollu koiria ja on varmaan edelleenkin :) Jos ihminen pitää eläimistä, ei se voi silloin kovin kauhea ihminen olla.
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma että on Putinia rikkaampi? Vai otitko tosissas sen jutun mikä joskus oli että Putin omistaa suunilleen Ladan ja kerrostalo huoneiston😂 Eikö venäjällä joskus ihan tosissaan väitetty näin? Muistatteko?
Vierailija kirjoitti:
Trump Putinia rikkaampi?!? ja vielä huomattavasti:O Missä maailmoissa sä oikeen elät..
Saisinkos mää olla kumpaisenkin kanssa yhden yön? Maailma olisi kahden päivän päästä tyysti erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Trump on todellisuudessa konkurssin partaalla jatkuvasti.
Eikö Putinia pidetä maailmanlaajuisesti seksisymbolina? Näin minä olen ainakin ymmärtännyt. Kyllä oli Putin eilen niiin muikean maireana Melanien seurassa ihan niinkun mä teille ennustin!