Mikä sitten olisi miellyttävän tuoksuinen pyykinpesuNESTE, jos haluaa tuoksuvan pyykin?
Kommentit (21)
En ymmärrä miksi joku haluaa käyttää pyykinpesuainetta, jossa on turhia hajusteita ja säilöntäaineita.
Surf!! Oranssi sunshine lemons ja mandarin, ihana tuoksu :))
Noissa nestemäisissä on lähes kaikissa vahvat, hyvät tuoksut.
Laita vaan reili annostus niin saat raikasta pyykkiä jok tuoksuu vastapestyltä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi joku haluaa käyttää pyykinpesuainetta, jossa on turhia hajusteita ja säilöntäaineita.
Eikö olekin outoa etteivät kaikki ajattele kuin sinä?! Jotkut tykkäävät niistä tuoksuista mitä hajusteelliset pesuaineet jättävät. Minusta kaikki hajusteettomat tuoksut eivät edes ole hajusteettomia vaan haisevat pahalle, sellaiselle tunkkaiselle enkä huolisi hajusteetonta pesuainetta vaikka sitä ilmaiseksi jaettaisiin.
Heitin juuri purkin pois, kun loppui, mutta oli tosi hyvä tuoksu ja yritän etsiä uudestaan kaupasta. Omon strawberry & lily kiss. En tykkää vahvoista tuoksuista, joten käytin puolet tuota ja puolet hajusteetonta.
Tuoksuton. Käytä sitten jotain hajuvettä, jos on pakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö olekin outoa etteivät kaikki ajattele kuin sinä?! Jotkut tykkäävät niistä tuoksuista mitä hajusteelliset pesuaineet jättävät. Minusta kaikki hajusteettomat tuoksut eivät edes ole hajusteettomia vaan haisevat pahalle, sellaiselle tunkkaiselle enkä huolisi hajusteetonta pesuainetta vaikka sitä ilmaiseksi jaettaisiin.
Ne tuoksut ovat terveydelle haitallisia, siksi minua ihmetyttää, että miten joku viitsii niitä ehdoin tahdoin käyttää. Itse laittaisin ennemmin huuhteluveteen vaikka jotain eteerisiä öljyjä muutaman tipan, jos pyykki pitäisi saada tuoksumaan. Nuo limoneenit ja muut synteettiset hajusteet ovat myrkkyä.
Koneelliseen laitetaan vain korkillinen nestemäistä pesuainetta. Huoltomies sanoi putsatessaan talon isoa konetta että suurin osa käyttää liian suuria pesuainemääriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne tuoksut ovat terveydelle haitallisia, siksi minua ihmetyttää, että miten joku viitsii niitä ehdoin tahdoin käyttää. Itse laittaisin ennemmin huuhteluveteen vaikka jotain eteerisiä öljyjä muutaman tipan, jos pyykki pitäisi saada tuoksumaan. Nuo limoneenit ja muut synteettiset hajusteet ovat myrkkyä.
Mikäpä ei olisi terveydelle haitallista? Hyvälle tuksuvat pyykit ovat haitallisten asioiden joukossa kuin pisara meressä ja itse saan nautintoa, kun nuuskuttelen niitä hyvälle tuksuvia pyykkejä ja minusta tuoksullisten pesuainen tuksu on ihana, jos jotain asianärsyttää tai jopa raivostuttaa niin ei voi mitään ;)
No kerros nyt vielä miksi haluat pyykin (ja perheesi) tuoksuvan joka päivä samalta? Eniten ihmettelen sitä haluaako miehesi ihan todella tuoksua kukkaiselta?
Eikö kannattais vaikka viikatessa suihkauttaa haluamasi tuoksuista hajuvettä pyykkeihin? Ihan saisit itse valita miltä touksut.
En ymmärrä ihmisiä, jotka vastaavat ketjuun, jossa on selvä kysymys, mutta eivät vastaa siihen kysymykseen vaan alkavat tuputtaa omia aatteitaan.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä ihmisiä, jotka vastaavat ketjuun, jossa on selvä kysymys, mutta eivät vastaa siihen kysymykseen vaan alkavat tuputtaa omia aatteitaan.
Juuri näin, jos esim. joku kysyy parfyymi suosituksia niin sinne tulevat rääkymään nämä tuoksuvammaiset joiden mielestä kukaan ei saa koskaan käyttää mitään tuoksuja, korkeintaan lemuta hielle ja paskalle ja tuolle kuvottavalle hielle ne ainakin itse lemuavuat ja pitkälle!
Onko sellaista edes? Yritin itse kovasti etsiä ennen kuin siirryin kokonaan hajusteettomiin, ja monta pulloa ostinkin, mutta kaikissa se hajuste oli väkevä. Vaikka kuinka annostelin ohjetta vähemmän, niin haju oli väkevä. Ainoa todella mieto tuoksu onnistui kun pesin hajusteettomalla ja laitoin ihan tilkan miedonhajuista (softlan) huuhteluainetta, joka oli lantrattu vedellä. Silloin oli aidosti vain mieto tuoksu pyykissä.
Joten vastaus kysymykseesi: ei ole!
Ei mikään. Kaikki pyykinpesuainehajusteet löyhkäävät wt:lle. Päiväkodissakin on saanut huomata, että just pahimpien roskaväkiperheiden muksut haisevat pyykinpesuaineille, kun vanhemmilla ei älli riitä lukemaan, mitä hajusteet aiheuttavat keholle. Ainoa lukeminen kun on Seiska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, en pysty ymmärtämään. Tykkään itsekin tuoksuista, mutta en käsitä miksi joku haluaa tuoksua pyykinpesuaineelle. Vaatteiden ei tarvitse tuoksua miltään ja se haluttu tuoksu laitetaan hajuvetenä. Näin minun mielestäni. pesuaineelle haiseminen on jotenkin .. noh, mautonta ja tyylitöntä.
Mikäpä ei olisi terveydelle haitallista? Hyvälle tuksuvat pyykit ovat haitallisten asioiden joukossa kuin pisara meressä ja itse saan nautintoa, kun nuuskuttelen niitä hyvälle tuksuvia pyykkejä ja minusta tuoksullisten pesuainen tuksu on ihana, jos jotain asianärsyttää tai jopa raivostuttaa niin ei voi mitään ;)
Havin nestemäinen käy kaikkeen kotona.
Vierailija kirjoitti:
Noissa nestemäisissä on lähes kaikissa vahvat, hyvät tuoksut.
Laita vaan reili annostus niin saat raikasta pyykkiä jok tuoksuu vastapestyltä.
Ja kaupan päälle iho-ongelmat. Nestemäiset kun eivät energiapiheissä koneissa huuhtoudu kunnolla vaatteista.
Ja kaupan päälle likaiset vaatteet, jotka parin vuoden päästä alkavat päällä lämmetessään haista lialle. Näiden nestemäisten vuoksi varmaan neuvotaan pesemään pyykki 60 asteessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään. Kaikki pyykinpesuainehajusteet löyhkäävät wt:lle. Päiväkodissakin on saanut huomata, että just pahimpien roskaväkiperheiden muksut haisevat pyykinpesuaineille, kun vanhemmilla ei älli riitä lukemaan, mitä hajusteet aiheuttavat keholle. Ainoa lukeminen kun on Seiska.
Joo, ja niiden lapsilla on aina myös liian pienet kengät
Lumme, siinä on hienostunut tuoksu, ei mikään räikeä HAJU kuten omot ja bioluvilit..