Jos olisi pakko valita, yksi yö Trumpin vai Putinin kanssa?
Kommentit (108)
Siis miten niin moni valitsisi Putinin ? Putinhan on varmaan alta 170 cm ja kaljuuntuu !
Vierailija kirjoitti:
Siis miten niin moni valitsisi Putinin ? Putinhan on varmaan alta 170 cm ja kaljuuntuu !
Plösömahaisen punakan Trumpin kanssa saisi koko ajan pelätä että se saa sydärin kesken kaiken. Jos nyt sitä tirriä vatsaröllykän alta edes löytäisi.
Vierailija kirjoitti:
Niin? Ei pituus ole oikeasti niin tärkeä naisille. Ja tossa iässä kaljuuntuminen on ihan normaalia.
Putin olisi viriilimpi mutta toisaalta huonokuntoiselle Trumpille vois tarjota gourmet KFC-illallisen ja toivoa ettei siitä olisi muuhun kuin nukkumaan sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se toisaalta hauska nähdä onko Trumpilla töpönakki, joka korreloi töpösormiin. (pariakin pitkäsormista pianistia tapailleena sanoisin että korrelaatio todellakin on)
Peniksen mitan saa selville jos mies painaa nimettömänsä kämmenen alareunaan niin pitkälle kun pystyy. Ja sitten kun sormen taas suoristaa, niin sormenpäästä siihen mihin on alareunassa ylettynyt, on suurinpiirtein peniksen pituus. Ainakin osu tosi hyvin yhteen mun poikaystävällä, mutta muista en tiedä. 😂
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä pituudella ole vaakatasossa niin väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Ei pituus ole oikeasti niin tärkeä naisille. Ja tossa iässä kaljuuntuminen on ihan normaalia.
Miksi sitten niin moni vaatii sitä pituutta jos se ei olisi oikeasti niin tärkeää ?
Putin on saanut selkeän enemmistön taakseen.
Nyt on niin paha, että.... En kuitenkaan ole valmis riistämään henkeä itseltäni. On pienet lapsetkin:)
Mutta valtavirrasta poiketen nyt valitsen Trumpin.
Miksi?
Siksi, että on vain jotenkin sympaattisempi. En totisesti kannata hänen ajatuksiaan, mutta persoonana ehkä lähestyttävämpi. Fyysisesti ei kumpikaan varsinaisesti vetoa. Jos ihan siltä pohjalta lähtisin, niin kai sitten Putin.
Putin.
Veikkaan, että hän pystyisi ignooraamaan mut toisin kuin Trump, jonka olisi pakko edes yrittää äheltää mun kanssa todistaakseen maskuliinisuutensa.
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö suosit miehellä mielummin tollasta tuuheaa tukkaa kun Trumpilla? Makunsa kullakin..
Putin on judoka ja kestävyyttä varmasti riittää. Trumpin katsominenkin tuo oksennuksen suuhun, puhumattakaan koskemisesta!
Saisiko sen yön vain jutella viinipullojen äärellä?
Vai tarkoitetaanko seksiä? Oletan, että tarkoitetaan fyysistä toimintaa. Olen asperger ja kaikki ei hahmotu ihan heti.
Lyhyydestään huolimatta Putininssa on seksuaalista karsimaa potenssiin sata Trumpiin nähden. Näin minun mielestäni eli Putin.
Putin harrastaa judoa tai karatea. Ulkonäön perusteella valitsisin Putinin, kroppa paremmassa kunnossa kuin Trumpilla. Kalju ei haittaa, Trumpin keltainen tukka ei ole sen parempi. Trumpissa olisi se hyvä puoli, ettei todennäköisesti jaksaisi hommia. Macron tai Trudeau olisi paljon hankalampi valita.
Kummankohan kanssa Melanie mielummin viettäisi yönsä jos pakko olisi? Vai riistäiskö mielummin oman henkensä.
Vierailija kirjoitti:
Trump ei muka kaljuunnu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trump ei muka kaljuunnu?
Ei yhtä näkyvästi
Vierailija kirjoitti:
Mäkin oon alle 170 cm ja harmaannun, trumPutin on sopiva match.
Pakko arvostaa vähän Trumpia kun se laukaisi heti niitä venäläisiä päin niitä ohjuksia.