Saatko joskus mulkoilevia katseita tai silmienpyöritystä,kun matkustat paikallisbussissa vaunujen kanssa?
Nimimerkillä joskus katsottu pahasti kun vien kuulemma aikaa liikaa..
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulkoilen silloin jos täyteen bussiin, jossa on jo valmiiksi kahdet vaunut, on pakko änkeä vielä kolmannet siihen käytävälle muiden tukkeeksi. Kyseisellä reitillä menee busseja kymmenen minuutin välein joten ei olisi pitkä aika venata seuraavaa.
Itse olen skipannut parikin bussia kun keskitilassa oli koiria ja pyöriä jne. Sitten kun olin puolituntia odottanut ja kolmas bussi tuli, siellä oli pyörätuolilla yksi ja hänen seuralaisensa istui ylösnousevalla tuolilla. Meinasivat etten mahdu, mutta olin aikani ksttelut niitä koirien ja pyörien kuskaajia ja sanoin, että tulen nyt tähän, voiko seuralainen siirtyä vapaalle paikalle viereen, että mahdumme vihdoin edes johonkin bussiin. Että ei se seuraavakaan bussi ole aina tyhjä, joten sinne on mentävä mihin joten kuten mahtuu. Lapsettomat voi mutista argumenttejaan miten lystäävät vaunujen kanssa kulkevista, kun ei ole omakohtaista kokemusta, saati halua yrittää katsoa kun omaa napaansa.
Juurikin näin!
Mulla ei ole itselläni lasta eikä vaunuja, mutta se keskilattia on vaunuille ja pyörätuoleille! Ei todellakaan koirille tai pyörille... Miten joku kehtaa tulla pyörän kanssa niin että vaunullinen jää ilman paikkaa...
Kerran myös todistin ystäväni kanssa, jolla oli vaunut, miten siinä keskikohassa muuten vaan istuvilta piti oikein pyytää tilaa! Että anteeks hei me ei turhaan tässä bussin oven suussa olla... Eikö järki sano mitään..
Keskilattia on kyllä myös koirille, matkalaukuille, bassoviuluille ja fiikuksille, jos kuski on kyytiin suvainnut ottaa. Vaunukansalla ei ole etuiluoikeutta.
Juurikin näin!
Mulla ei ole itselläni lasta eikä vaunuja, mutta se keskilattia on vaunuille ja pyörätuoleille! Ei todellakaan koirille tai pyörille... Miten joku kehtaa tulla pyörän kanssa niin että vaunullinen jää ilman paikkaa...
Kerran myös todistin ystäväni kanssa, jolla oli vaunut, miten siinä keskikohassa muuten vaan istuvilta piti oikein pyytää tilaa! Että anteeks hei me ei turhaan tässä bussin oven suussa olla... Eikö järki sano mitään..