Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten noita plussapisteitä nykyään käytetään?

Vierailija
07.07.2017 |

Minulla pitäisi olla ainakin 5e plussarahaa.

Kun tuo muutos tuli, niin lukaisin vain nopeasti ne ohjeet ja muistelin että maksutapahtuman yhteydessä pitäisi tulla kysely haluaako käyttää plussarahaa ostoksien maksuun, mutta ei minulla ole mitään sellaista tullut.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tulee juuri noin.

Vierailija
2/9 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se plussaraha kirjautuu plussakorttisi taakse ja sitä käyttäessäsi kortinlukija ilmoittaa, että "sinulla on käytettävissäsi plussarahaa xx, käytätkö nyt vai myöhemmin".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kassa kysynyt halutaanko käyttää kertyneet plussat.

Vierailija
4/9 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei minulle vaan tule, kun laitan kortin lukijaan (pankki ja plussa samassa) tulee teksti plussa tunnistettu ja sen jälkeen normaali maksutapahtuma.

Ap

Vierailija
5/9 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei minulle vaan tule, kun laitan kortin lukijaan (pankki ja plussa samassa) tulee teksti plussa tunnistettu ja sen jälkeen normaali maksutapahtuma.

Ap

Kysy Plussan asiakaspalvelusta?

Vierailija
6/9 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eihän siinä silloin mitään lue jollei ole pisteitä kertyny !!?

Vierailija
7/9 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelin tänään ihan samaa asiaa. Aikaisemmin kevättalvella käydessäni k-kaupassa tuli näkyviin "plussasaldo". Tulee kuitenkin harvemmin käytyä tässä kyseisessä kaupassa, ja kun cittarissa käydessä sitä saldoa ei ole ilmestynyt, niin olen ajatellut että niillä on vain vanhemmat päätelaitteet, niin ei sen vuoksi näy. No tänään kävin siinä uudehkossa k-marketissa, missä aiemmin saldo näkyi, eikä tällä kertaa näkynyt sielläkään! Onkohan mun kortissa jotain vikaa? Aina kuitenkin ilmoittaa että plussat on kirjattu ylös.

Vierailija
8/9 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menevät suoraan plussakortille. Kun kortti luetaan, laite näyttää summan ja painat kyllä tai ei haluatko käyttää sen heti ostoksiin maksuun.

Vierailija
9/9 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelin tänään ihan samaa asiaa. Aikaisemmin kevättalvella käydessäni k-kaupassa tuli näkyviin "plussasaldo". Tulee kuitenkin harvemmin käytyä tässä kyseisessä kaupassa, ja kun cittarissa käydessä sitä saldoa ei ole ilmestynyt, niin olen ajatellut että niillä on vain vanhemmat päätelaitteet, niin ei sen vuoksi näy. No tänään kävin siinä uudehkossa k-marketissa, missä aiemmin saldo näkyi, eikä tällä kertaa näkynyt sielläkään! Onkohan mun kortissa jotain vikaa? Aina kuitenkin ilmoittaa että plussat on kirjattu ylös.

Näkyykö kuitissa plussakortin käyttö. Jos ei tilaa uusi kortti, noi pinnat kuluu käytössä, eikä laite lue niitä enää kun tarpeeksi kuluneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä