Kenen mielestä Pullava-pitko on hyvää?
Mä oon aivan himona siihen! Mikä on suosikkimakusi? Musta se kuningatar on parasta. :)))))
Kommentit (104)
Pullava nisu on hyvvee mutta kierretanko on vielä enempi maullaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pu-pu-pu-pullava, pu-pu-pu-pullava...
Eipäs, kun "pu-pulla pullava".
Varmaan muillakin tullut katkonaista puhetta ja siitä nimitys?
Vierailija kirjoitti:
muinaismuija kirjoitti:
muinaismuija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Pullavassa ole sitä terveydelle haitallista kirva-ainetta?
On, ja oireena voi olla puheen tuottamisen vaikeus. Siis se nykyään tulkitaan epileptiseksi kohtaukseksi, vaikka se aiheutuu torjunta-ainejäämistä, joita on hedelmissä ym. Myrkytysoireeseen myrkkyä?
Korjasin... Katso ensin aina tuoteselostetta.
"E904 - Sellakka
Lisäaineryhmä
Muut lisäaineetKuvaus
Intialaisen Laccifer -lakkakilpikirvan puhdistettua vahamaista eritettä. Saa käyttää sitrushedelmien, melonien, omenoiden, päärynöiden, persikoiden, ananaksien, granaattiomenoiden, mangojen, avokadojen ja papaijoiden pintakäsittelyyn sekä makeisten, suklaamakeisten, pähkinöiden, maustettujen suolapalojen, kuorimattomien keitettyjen munien, kahvinpapujen ja ravintolisien kiillotukseen. Ei enimmäismäärärajoituksia.Hyväksyttävä päivittäinen enimmäissaanti (ADI)
Ei ole määriteltyEläinperäinen"
Paljonko sitä on smoothiessa, jos se on tehty hedelmien kuorista?
Kiinnostaisi tietää, kun tutulla menee poikittaisjuovalihas nielussa kyvyttömäksi tuottaa ääntä. Oli päärynäsosetta syönyt pienen putkun, sitä lasten luomusosetta.
---silmässäkin on poikittaisjuovalihas!
Vierailija kirjoitti:
Pullava nisu on hyvvee mutta kierretanko on vielä enempi maullaan.
Mikä ihmeen nisu? Jotain nännejäkö?
Pullavaakin syö mutta Truben kilopitko on parasta!
Juu se misä on sitä smägmää reunassa on tos hyvää, vaik pelkkää rasvaaa ja sokerii
Puoli pitkoa pakkasessa odottaa tutkimusta. Ei uskalla kukaan syödä:-X
Vierailija kirjoitti:
muinaismuija kirjoitti:
muinaismuija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Pullavassa ole sitä terveydelle haitallista kirva-ainetta?
On, ja oireena voi olla puheen tuottamisen vaikeus. Siis se nykyään tulkitaan epileptiseksi kohtaukseksi, vaikka se aiheutuu torjunta-ainejäämistä, joita on hedelmissä ym. Myrkytysoireeseen myrkkyä?
Korjasin... Katso ensin aina tuoteselostetta.
"E904 - Sellakka
Lisäaineryhmä
Muut lisäaineetKuvaus
Intialaisen Laccifer -lakkakilpikirvan puhdistettua vahamaista eritettä. Saa käyttää sitrushedelmien, melonien, omenoiden, päärynöiden, persikoiden, ananaksien, granaattiomenoiden, mangojen, avokadojen ja papaijoiden pintakäsittelyyn sekä makeisten, suklaamakeisten, pähkinöiden, maustettujen suolapalojen, kuorimattomien keitettyjen munien, kahvinpapujen ja ravintolisien kiillotukseen. Ei enimmäismäärärajoituksia.Hyväksyttävä päivittäinen enimmäissaanti (ADI)
Ei ole määriteltyEläinperäinen"
Paljonko sitä on smoothiessa, jos se on tehty hedelmien kuorista?
Kiinnostaisi tietää, kun tutulla menee poikittaisjuovalihas nielussa kyvyttömäksi tuottaa ääntä. Oli päärynäsosetta syönyt pienen putkun, sitä lasten luomusosetta.
Luulisi lasten vanhempienkin kiinnostuvan asiasta...
Kuningatar on meidän kaikkien suosikki. Olen lopettanut kokonasn itse pullan leipomisen.
N52
oksettavan ylimakea, ei ole hyvää ei.
muinaismuija kirjoitti:
outoo kirjoitti:
Oho, taas täällä:-D
http://jkorpela.fi/viest/tietotuska.html"Ja kaikessa tuntuu se, että ei saa jäädä kiinni asiantuntemattomuudesta. Tärkeintä on, että ei ole mitään osoitettavissa olevaa virhettä tai puutetta. Siksi ilmaisua on jatkuvasti monimutkaistettava. Tämä on tietysti täysin vastakkaista sille, mitä on tehtävä suurelle yleisölle viestittäessä. Siinähän on kolme pääsääntöä: yksinkertaista, tee yksinkertaisemmaksi ja muuta simppelimmäksi."
Lääkärin ei pidä tehdä sellaisia temppuja, vaan etsiä syitä vaivaan, eikä pahentaa sitä totutuilla kaavoilla!
Tietäisitpä Yucca, kuinka oikeassa olet ollut!
Se uusi kanelitäytepitko on kieltämättä aika hyvä.
muinaismuija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söin siitä itseni pihalle pari vuotuista vuotta sitten - yöks...
sait samalla kilpikirvojen eritteestä tehtyä laccaa E904.
Eikö vaikuttanut mitenkään? Eivät viitsi kananmunalla voidella pulliaan. Toisaalta siihen kiiltävään lakkaan ei voi mikään homeitiökään tarttua, joten taitaa olla pitkä hyllyikä siinä suuri tarkoitus?
https://www.slideshare.net/ptoone/the-story-of-shellac-and-the-laccifer…
Voisilmä on parasta.
Miehen kaveri kutsuu sitä värikästä avohaavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuningatar on meidän kaikkien suosikki. Olen lopettanut kokonasn itse pullan leipomisen.
N52
Minusta kuningatar on liian makeaa, voisilmäpullavaa menis pari pitkoa kerralla. Minäkin olen lopettanut leipomisen , ei noin hyvää saa itse tekemällä!
uppista!