Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisko upeeta jos pystyisi lukemaan vastakkaisen sukupuolen ajatukset itsestä, ilman että olisi mitään ns. normaalia kommunikointia?

Vierailija
07.07.2017 |

No kertokaa. Jos voisi heti toisen nähtyään tietää, että toi pitää mua rumana, vätyksenä tai joinain muuna inhokkina. Tai sit päin vastoin, että mut otetaan todella kuumana hottina ilmestyksenä sekä ulkonäössä että varsinkin muuten?
Mietin vaan että miten paljon helpompaa tämä elämä voisi olla kaikille.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi upeeta, jos pystyisi lukemaan toisten ajatuksia. Jokainen triviaalikin ikävä ajatus välittömästi vahvistuisi omassa mielessäsi isoksi loukkaukseksi. Kun jokainen kuitenkin joskus ajattelee negatiivisia ajatuksia toisesta niin...

Jos ajatusten lukeminen mahdollistuisi niin kansakunta kuolisi pian sukupuuttoon.

Vierailija
2/15 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi upeeta, jos pystyisi lukemaan toisten ajatuksia. Jokainen triviaalikin ikävä ajatus välittömästi vahvistuisi omassa mielessäsi isoksi loukkaukseksi. Kun jokainen kuitenkin joskus ajattelee negatiivisia ajatuksia toisesta niin...

Jos ajatusten lukeminen mahdollistuisi niin kansakunta kuolisi pian sukupuuttoon.

Olen kyllä eri mieltä. Kukaan ihminen ei ole täydellinen pari toiselle, aina pitää tehdä kompromisseja. Jos tietäisi etukäteen mitä ne kompromissit ovat voisi sen perusteella tehdä valinnat.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä oppisin ymmärtämään muidenkin ajatusten juoksua ja kenties manipuloimaan näitä. Todennäköisemmin kuitenkin vain pahoittaisin mieleni, koska osa miehistä ei näkisi mut kuin kuorena. 

Vierailija
4/15 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se juuri noin ole? Ainakin miehen näkökulmasta katsottuna.

Vierailija
5/15 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä oppisin ymmärtämään muidenkin ajatusten juoksua ja kenties manipuloimaan näitä. Todennäköisemmin kuitenkin vain pahoittaisin mieleni, koska osa miehistä ei näkisi mut kuin kuorena. 

Jos näkee vain kuoren, niin näkee vain kuoren. Varmaan vaatii sinultakin näyttää vähän muutakin.

Sinkkumies

6/15 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso vaikka elokuva what women wants

Vierailija
7/15 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä jaksa miettiä noin paljon ja jatkuvasti mitä muut minusta ajattelevat, olivat sitten vastakkaista tai samaa sukupuolta.

Vierailija
8/15 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kuinka tylsää olisikaan kun aina istuttaisiin hiljaa ja aina tietää kaiken toisesta.

Tilanteessa jossa kaikki pystyy lukemaan vastakkaisen sukupuolen ajatuksia oletettavasti kaikki tietää näin tapahtuvan joten ajatteluakin aletaan sensuroida kuten puhetta ja lopulta kaikkia ahdistaa.

Tilanteessa jossa vain minä tai esimerkiksi vain tässä keskustelussa olevat voisivat niin tehdä tuskin kukaan saisi siitä tietää, ellei heille erikseen kerrottaisi. Silloin olisi aika tylsää keskustella ihmisten kanssa. Tietäisit heidän asiansa jo etukäteen, kuulisit kaikki heidän sanomansa asiat kahteen kertaan (ensin ajatuksissa, sitten puheena). Ihmisiin tutustuminen ei olisi enää niin jännittävää.

Aina se helpoin vaihtoehto ei ole paras vaihtoehto. Olisihan tätä toisaalta hauska kokeilla esimerkiksi vain päivän ajan. Saisi tietää ihmisistä uusia asioita ja se kestäisi riittävän lyhyen ajan, ettei käy tylsäksi.

Vierailija
9/15 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi upeaa eikä mielestäni helpottaisi elämää. Aiheuttaisi vain turhia loukkaantumisia ja väärinkäsityksiä. Kukaan ei kuitenkaan koko aikaa ajattele toisista vain hyviä ajatuksia ja ainakaan minä en halua kuulla toistuvasti olevani jonkun mielestä ruma, ärsyttävä, läski tms. En usko, että kukaan haluaisi tuollaista. Ja entäpä sitten, jos ensimmäinen ajatus on esim. "Onpa isot korvat tuolla", mutta sillä ei tutustumisen kannalta olisi tälle ajattelijalle merkitystä. Ajatuksen kohde takuulla tulkitsisi tuon niin, että "Hänen mielestään minulla on isot korvat, joten hän ei voi olla minusta kiinnostunut". Siihen päättyisi mahdollinen hyvä parisuhde jo ensimetreillä yhden väärintulkitun ajatuksen vuoksi.

Vierailija
10/15 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos. En todellakaan halua tietää toisen ihmisen ajatuksia. Viimeksi kollega viihteellä sanoi harrastavan seksiä työpöydälläni.

Vierailija
11/15 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä olen mies ja yritän ymmärtää naisten ajatuksenjuoksua. Koskaan en ole pyrkinyt manipuloimaan ketään, päinvastoin olen ottanut heti takapakkia kun on alkanut tuntua siltä että on peli käynnissä (haetaan mediaseksikkäintä ja varakkainta). Ainakaan omasta mielestäni.

ap

Vierailija
12/15 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi hienoa. Se varmasti satuttaisi enemmän kuin olisi hyödyksi. Minusta ei ole kukaan koskaan pitänyt, joten en edes halua tietää ihmisten todellisia ajatuksia minusta.

Vierailija
13/15 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena mietin että olisi kiva tietää mitä muut ajattelevat minusta. Nyt tiedän ettei todellakaan ole.

Vierailija
14/15 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uh, se olisi kamalaa. Hirveä määrä pulinaa ja suurelta osin merkityksetöntä tekstiä sinkoilisi ympäriinsä. Johan siinä tulisi hulluksi, kun sitä kuuntelisi. 

Vierailija
15/15 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi hienoa. Se varmasti satuttaisi enemmän kuin olisi hyödyksi. Minusta ei ole kukaan koskaan pitänyt, joten en edes halua tietää ihmisten todellisia ajatuksia minusta.

Toi ei pidä paikkansa. Kyllä jokaisesta aina joku pitää ja saisit tietää sen yhden, tuhannen tai 10 miljoonan joukosta? Eikö olisi kätevää? Ainakin jos saisit tiedot vain niiltä jotka sinusta pitävät. Edes vähän..

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan