Kysymys teille, jotka olitte korkeintaan keskenkertaisia koko koulun läpi
mitä teistä tuli "isona"?
Tarkoitan nyt siis niitä seiskan-kasin oppilaita ala-asteelta lähtien. Onko täällä edes sellaisia?
Kommentit (60)
Musta tuli opettaja. Kieltämättä mulla on vähän erilainen näkökulma, kuin niillä kympin tytöillä, joita suurin osa opettajista on.
Minusta tuli varastomies. Olen tyytyväinen työhöni ja onnellinen. Minulla on stressitön ammatti ja palkka riittää elämiseen. Stressiä ja vastuuta en kaipaa vaan haluan töistä tullessani keskittyä perheeseeni ja viettää vapaa-aikani onnelllisena.
Olin metsäalalla, mutta nyt jälleen kouluttaudun uudelleen.
Sairaanhoitaja. Kaikkiin kouluihin, joihin olen hakenut niin olen päässyt.
Kaupallinen amk-tutkinto, humanistinen amk- ja maisteritutkinto, markkinoinnin parissa työskentelen.
Olen ollut vähän myöhäisherännäinen,koulutuksen merkityksen ymmärsin vasta kun olin jo amkissa.
Minusta tuli keski-ikäinen, keskituloinen ja keskipituinen, keskimäärin kaikesta samaa mieltä oleva ja keskioluesta pitävä harmaa virkamies. Ehkä sitten ensi elämässä on villimpää menoa :)
Olin peruskoulussa kasin oppilas, parissa aineessa oli ysi. Pääsin kuitenkin hyvätasoiseen lukioon, kirjoitin paremmin kuin suurin osa parempia numeroita napsineista peruskoululuokkalaisistani. Luokalta 3 tai 4 on opiskellut yliopistossa, olen yksi heistä.
Myyjä. Pari muutakin ammattia hankittuna mutta nykyään myyjä. Tykkään, en halua isoa vastuuta ja pitkiä päiviä. Osa-aikainen riittää, palkka myös. No lukiossa pärjäsin paremmin vielä eli olin luokkani parhaimmistoa. Mutta kun puuttuu se kunnianhimo hakeutua ylemmäs ja vastuullisemmille paikoille ja isommille palkoille. Mukava tehdä suht helppoa työtä ja nauttia loppupäivä omasta elämästä ja harrastuksista.
Niin itseni kuin muidenkin yllätykseksi minusta tuli varsin hyvin menestyvä yrittäjä.
Peruskoulu on helppo. Eliittikouluissa on vaativampaa. Seiska peruskoulusta on todella vähän, ellei ole erityislapsi tai vammainen.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuli opettaja. Kieltämättä mulla on vähän erilainen näkökulma, kuin niillä kympin tytöillä, joita suurin osa opettajista on.
Pilkut!
Opettaja. Myöhemmin väittelin ja nyt töissä yliopistossa.
Minusta tuli palstamamma. Vaikka olen mies.