Seksikkäimmät harrastukset?
Mitkä harrastukset ovat sinusta seksikkäimpiä?
Naisilla:
-cheerleading
-twerkkaus
-ratsastus
-ruoanlaitto
-nykkeily, paini tms. tappelulaji
-lukeminen
Kommentit (34)
Twerkkaus :D harrastaako joku nimenomaan twerkkausta?
Miehillä: retkeily, kalastus, metsästys. Hiton hankalaa oli löytää mies, joka haluaa herätä teltasta Jäämerellä.
Kolmonen, toki. Suomen ensimmäinen twerkkauskoulukin aukeamassa syksyllä :D
En tiedä, mutta aivan hitonmoinen turn Off miehillä on metsästys. Tapailu loppuu sillä sekunnilla jos tuollainen harrastus selviää miehestä!
Ihan perus kävely, juoksu, pyöräily. Tavallisia luonnollisia lajeja.
Nyrkkeily naisilla.
Miehillä jalkapallo, kunhan ei pelaa liikaa että vaikuttaa paljonkin arkeen.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta aivan hitonmoinen turn Off miehillä on metsästys. Tapailu loppuu sillä sekunnilla jos tuollainen harrastus selviää miehestä!
No ei niitäkään ole tullut montaa vastaan, älä huoli. Mä kyllä mielelläni kokkailisin jotakin itse pyydettyä yhdessä pyytäjän kanssa. 5
Miehien turn on lajit: kävely, juoksu, jooga, pyöräily ja ehkä jalkapallokin menee..
Turn Off lajit vaikkei kysyttykään ovat mm. Metsästys, nyrkkeily, jääkiekko...
Tykkään miehellä ns. Kilteistä ja kunnollisista lajeista. En tykkää yhtään aggressiivisista lajeista miehellä, yök.
Koiria harrastavat miehet vie sydämeni. Esim. Agilitya ja muuta kivaa koirien kanssa.
Tankotanssi naisilla. Siinä kehittyy notkea ja jäntevä kroppa!
Baletti on naisten harrastusten ykkönen. Vastaa lätkää miehellä. Taitoluistelu tulee niukasti kakkosena, vastaten ehkä jalkapalloa miehellä
Ratsastus naisen harrastuksena on kaikkea sitä mitä RUK (ja metsästys) miehellä
Runot, teatteri, kirjallisuus, (pianon) soittaminen = autonrassaus, remontointi, koodaus yms. tee-se-itse - taidot miehellä
Tennis on seksikäs harrastus naisella mutta taitaa olla sitä miehelläkin
Vierailija kirjoitti:
Tennis
Ne vaatteet, vai?
Metsästys on turn off, samoin ruokahifistely.
Moottoripyöräily