Seksikkäimmät harrastukset?
Mitkä harrastukset ovat sinusta seksikkäimpiä?
Naisilla:
-cheerleading
-twerkkaus
-ratsastus
-ruoanlaitto
-nykkeily, paini tms. tappelulaji
-lukeminen
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Jalkapallo miehellä. Aahh :)
PIdät siis vaaleanruskeista tai mustista miehistä? Okei. Mitenkäs kuubalaiset lentopalloiijat, salskeita ruskeita uroita?
Naisella kuntosali, leipominen ja kokkaus.
Juoksu on kaikkien lajien kuningas.
Miehillä ruoanlaitto ja koirien hoivaaminen. Olen välittömästi myyty jos tällainen uros osuu kohdalle
Uinti, pyöräily, juoksu ja kävely. Muita lajeja ei edes tarvita. Nämä ovat ne ihmisen perinteiset lajit, tai no periaatteessa vain uinti, juoksu ja kävely. Sinänsä myös itsepuolustuslajit.
Seksikkyydestä en tiedä, mutta mieltäkiehtovin, salaperäisin ja naisellisin on hieman hippityylinen parikymppinen runotyttö, joka harrastaa piirtämistä tai maalaamista ja on ujo ja ihmisarka. Olen tuntenut sellaisen, ja pitänyt häntä kuin kukkaa kämmenellä. Olen avannut hänet elämälle itsensä ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Koiria harrastavat miehet vie sydämeni. Esim. Agilitya ja muuta kivaa koirien kanssa.
Kiitos, mulla oli kakskin koiraa kun asuin yksin eron jälkeen. Senköhän takia mulla oli aina jonoksi asti naisia oven takana...
Räiskäleen paisto. (En tiedä miksi.)
Aarteenmetsästys, vuorikiipeily, lentäminen, avaruusmatkailu, sukeltaminen
Moottoripyöräily
Laitesukellus
Practical-ammunta
On: musiikki, teatteri, lukeminen, matkustaminen, maalaaminen, ruuanlaitto, vapaaehtoistyö, vaellukset, retkeily, skeittaus, tanssi
Off: metsästys, paini, autot, penkkiurheilu, nyrkkeily, jääkiekko
Naisilla: raaka ja kova punttisalitreeni, crosstraining tms. isoilla painoilla lihakset pullistellen, se on kohtuuttoman rasvaista ja irstasta!