Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka luoda omintakeinen tyyli keski-ikäiselle pitkätukkaiselle ja pullukalle naiselle?

Vierailija
07.07.2017 |

Minulla pää lyö tyhjää enkä oikein tiedä mitä etsisin kirpparilta koska xl-kokoiset vaatteet ovat järjestään mustia ja harmaita.

Tukka on luomusti lapaluihin saakka yltävä ja pidän sitä joko donitsinutturalla tai poninhännällä. Rahaa ei ole nyt suuriin tyylinmuutoksiin kampaajalla koska ainakin omasta mielestäni muutun miehekkään näköiseksi kun kampaaja leikkaa lyhyen tukan.

Ikänäkö on alkanut vaivaamaan ja joudun käyttämään Tokmannista ostettuja lukulaseja välillä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se lähde sinun omasta maustasi... Itsekin olen keski-ikäinen pullukka nainen, ja mun tyyli on voimakkaita kontrasteja väreissä ja kaapumaisia mekkoja tms. Gudrun Sjödeniä, Desigualia tms värikästä usein yhdistettynä mustaan. Joku muu taas tykkäisi maanläheisemmistä väreistä.

Kirpparien valikoimista en tiedä, mutta ainakin erityisissä isojen tyttöjen kaupoissa minusta on paljonkin värikkäitä vaatteita, ei vain mustaa. Eräs työkaveri joka tykkäisi murretuista, maanläheisistä väreistä aina valittaakin sitä että miksi kuvitellaan että isommat naiset haluaa pukeutua riemunkirjaviin vaatteisiin aina.

Vierailija
2/2 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla samat speksit ja käytän aina mekkoja. Mielestäni keski-ikäisen ja pulskan kannattaa jo unohtaa kaikki trikookaavut (paitsi ehkä kotona, mökillä ja rannalla) ja satsata hyviin, laskeutuviin materiaaleihin. En käytä koskaan housuja tai legginsejä vaan aina hyvin istuvia sukkiksia. Takit kannattaa ostaa täyspitkinä (peittää helman) tai vyötärömittaisena. Kaikki lantiopituinen on ainakin itseni päällä kauhistus. Puserot ovat myös usein hankalia yhdisteltäviä ja jäävät käyttämättä. 

Nilkan ja pohkeen paksuudesta riippuu, millaiset kengät sopii. Itse käytän melko teräväkärkisiä ja siroja ballerinoja, nauhakenkiä. tennareita ja nilkkureita. Korkokengistä olen joutunut melkein painon takia luopumaan, käytän vain juhlissa.

Varsinkin jos tykkää kirjavista kuoseista, kannattaa ostaessa miettiä tarkoin yhdisteltävyyttä. Jos aiot ostaa jonkun värikkään mekon, mieti aina valmiiksi, onko siulla siihen sopiva neule, takki ja kengät. 

Vaatteiden silittämisessä on jonkin verran vaivaa, mutta kannattaa ehdottomasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi