Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen on "luuseri"?

Vierailija
07.07.2017 |

Onko esimerkiksi itseään parempituloisen miehensä rahoilla omaa elintasoansa kohottava nainen luuseri?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä koen olevani luuseri; ikää 28 vuotta ja koskaan en ole seurustellut kun en kelpaa miehille kuin seksiin. Neitsyydestäkin pääsin eroon vasta 26-vuotiaana :( Tuntuu että nykypäivänä jo 12-vuotiaat harrastavat seksiä. Minä leikin 12-vuotiaana vielä leluilla.

Kertoo jo tarpeeksi sinusta ihmisenä, kun näet neitsyyden jonain, mistä tulisi päästä eroon. Kehitä itseäsi ja asenteitasi, niin löydät kyllä kumppanin.

Me kaikki emme ole aseksuaaleja niinkuin sinä. Kyllä se ihan oikeasti harmittaa kun ei saa seksiä.

Vierailija
22/27 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuseri on ainoastaan ihminen joka on muita kohtaan ilkeä, epäempaattinekän tai jopa väkivaltainen. Pahimpia luusereita ovat tietenkin murhaajat ja raiskaajat, mutta myös kiusaajat ja narsisti/sadisti-idiootit kuuluvat siihen kastiin.

Työttömyys, kouluttamattomuus, elämänhallintataidot, suhdestatukset ja lasten lukumäärä ei tee ihmisestä luuseria muuta kuin sellaisten mielestä, joille ihmisen arvo lasketaan siitä kuinka paljon rahaa tuottaa valtiolle johon on sattunut syntymään. Sellaisetkin ihmiset ovat luusereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuserius on saavutusten puutetta, niin naisilla kuin miehillä. Eli kouluttamaton, työtön, seurustelematon, kokematon, köyhä, velkainen yms.

Vierailija
24/27 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä? Työtön, kaveriton, masentunut.

Vierailija
25/27 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mun mielestä alkoholiin kuollut on luuseri.

Vierailija
26/27 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuseri on sellainen, joka elää miellyttääkseen muita ja täyttääkseen jotkin "näin kuuluu tehdä" - normit.

Vierailija
27/27 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse, jos on vahvaluonteinen oman tien kulkija, joka paskat välittää joistain muiden keksimistä "arvoista".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan