Vierailija

Tämä on varmaan tuhannes kerta kun kirjoitan tästä asiasta palstalle, mutta teenpäs nyt oikein aloituksen tästä, kun on nyt ollut ihan liikaa luppoaikaa syventyä tuohon tinderiin. Eli miten ihmeessä tuolla tai ylipäätään muutenkaan pidetään yhteyttä miehiin, jos ei heti pääse tapaamaan. Itselläni tuli viime sunnuntaina yhtäkkiä neljä treffikutsua ja nyt oikeasti ei ole aikaa treffeille, kun on lomareissua sun muuta. Täytyykö nyt vain elää hiljaiseloa niin kauan, että oikeasti on aikaa lähteä tapaamaan, vai täytyykö yrittää pitää jotain keskustelua yllä, ettei kadota näitä yhteyksiä? Haluaisin kuitenkin pitää yllä keskustelua, mutta kyllä se niin vaikeaa tuntuu olevan. Ja sitten on yksi mies, jonka kanssa olemme vaihdelleet kuulumisia jo kuukausia, mutta tapaamisesta ei ole ollut puhettakaan. En tiedä, mitä hänen kanssaan teen. Lopetanko vain viestittämisen vai pyydänkö tapaamaan vai mitä. Ei tämä näinkään voi jatkua.

No niin, eipä minulla mitään isoa ongelmaa ole, mutta tuntuu vain, että kaikki mukavat jutut, mitä tuolla tinderissä tapahtuu, menevät jotenkin hukkaan, kun ei vaan ole mahdollista ihan heti tavata.

• ylös 8
  • alas 9

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Kiire ja kova menohan on positiivisia asioita. Se viestittää, että sulla on parempaakin tekemistä kuin odottaa miesten viestejä, eli et oo epätoivonen. Se herättää miehissä saalistusvietin ja ne alkaa pommittaa sua viesteil kahta kauheemmin. Mä en sopis treffejä viikkojen päähän, mutta voithan heittää sillä välin pientä flirttiä (esim yöllä laitat "wish u were here") tai sanoa suoraan, että katsotaan uudelleen n. viikon päästä ja sitten oootat, että ne miehet palaa asiaan,koska kiireinen ja hyvin pärjäävä nainen ei enää muista koko miekkosta.

• ylös 3
  • alas 19
Vierailija

mikset vain kerro meneväsi lomalle? odottavat jos odottavat.

ensi viikolla tinder muuttuu hauskemmaksi kun kuvan alla sanotaan onko kyseinen henkilö jo pitänyt sinusta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Yoda69

Aika sosiaalisesti rajoittunut yksilö pitää olla jos ei tosielämässä ilman älylaitteita seuraa saa. Tinder on autistiaspergereiden seuranhakupalvelu, jonka tarkoitus lypsää rahaa, aikaa ja yksityistietoja epätoivoisilta ihmisiltä.

Täytyy olla epätoivoinen jo siinä vaiheessa kun lataa kyseisen appin. Joten turha homma etsiä sieltä seuraa. Mene marjoja poimimaan ja selvitä epätoivosi syy ja ala elämään in real life.

• ylös 2
  • alas 14
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kiire ja kova menohan on positiivisia asioita. Se viestittää, että sulla on parempaakin tekemistä kuin odottaa miesten viestejä, eli et oo epätoivonen. Se herättää miehissä saalistusvietin ja ne alkaa pommittaa sua viesteil kahta kauheemmin. Mä en sopis treffejä viikkojen päähän, mutta voithan heittää sillä välin pientä flirttiä (esim yöllä laitat "wish u were here") tai sanoa suoraan, että katsotaan uudelleen n. viikon päästä ja sitten oootat, että ne miehet palaa asiaan,koska kiireinen ja hyvin pärjäävä nainen ei enää muista koko miekkosta.
Meinaatko noin? :D Minusta tuntuu ihan päinvastaiselta, että ne naiset ovat kuumaa kamaa, jotka ovat heti valmiita treffeille ja minä olen jossain jämälaarissa.

Vierailija

Yoda69 kirjoitti:
Aika sosiaalisesti rajoittunut yksilö pitää olla jos ei tosielämässä ilman älylaitteita seuraa saa. Tinder on autistiaspergereiden seuranhakupalvelu, jonka tarkoitus lypsää rahaa, aikaa ja yksityistietoja epätoivoisilta ihmisiltä.

Täytyy olla epätoivoinen jo siinä vaiheessa kun lataa kyseisen appin. Joten turha homma etsiä sieltä seuraa. Mene marjoja poimimaan ja selvitä epätoivosi syy ja ala elämään in real life.

Kyllä, juuri näin. Siksi tinder on minulle juuri oikea paikka. Siellä minä saan ihan vapaasti hengata muiden epätoivoisten autistien kanssa.

Oliko sinulla muuta sanottavaa?

ap

• ylös 22
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

ensi viikolla tinder muuttuu hauskemmaksi kun kuvan alla sanotaan onko kyseinen henkilö jo pitänyt sinusta :)

No tottakai kerronkin. Mutta lähinnä mietin sitä, että onko tuo ihan turhaa touhua, jos eivät sitten odotakaan. Ja miten voisi viestittää olevansa oikeasti kiinnostunut lähtemään treffeille, ettei tule vaikutelmaa, että nyt vain vedotaan kiireisiin, kun oikeasti ei vain haluta tavata.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tinderöi siellä lomamatkalla. :D
Treffeille en pääse, kun on lapset mukana, mutta viestit kyllä kulkevat tietysti.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
kai olet kertonut , että sinulla on lapset? jos et niin kertomalla kiire vähenee.
Täh? Tottakai olen kertonut? Ei se katsos kaikille miehille ole mikään ongelma.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Niille jotka maksaa tinderistä, eikö?

Eli onko tuo nyt sitten semmoinen funktio että epävarmimmat naiset antavat ruksia jos toinen ei jo ole tykännyt hänestä?

Itse olen antanut sydäntä viidelletoista parin viime kuukauden aikana, mutta profiilini on näkyvissä koko ajan. Käytännössä vähintään puolet niistä profiileista mitä tinder näyttää minulle, on jo tykännyt minusta. Mätsi tulee aina heti, jos on tullakseen.

Vierailija

Joo, näin jonkun ilmoituksen tuosta uudistuksesta. Minusta ihan tyhmää. Menee vähän koko idea hukkaan. Mutta jos on maksullinen, niin käyttääkö tuota sitten moni. Käyttääkö noita maksullisia juttuja ylipäätään moni?

ap

Vierailija

Parempi vaan jos ei tarvitse koko ajan viestitellä, suurin osa miehistä tekee niin vain koska luulevat naisten odottavan/pitävän siitä. Tee miehille palvelus ja sano suoraan että käyt lomailemassa, ollaan yhteydessä loman jälkeen. Eikä mikään estä sinua lähettämästä Loma ohi, miten menee bla bla viestejä, sen jälkeen.

-M38

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Parempi vaan jos ei tarvitse koko ajan viestitellä, suurin osa miehistä tekee niin vain koska luulevat naisten odottavan/pitävän siitä. Tee miehille palvelus ja sano suoraan että käyt lomailemassa, ollaan yhteydessä loman jälkeen. Eikä mikään estä sinua lähettämästä Loma ohi, miten menee bla bla viestejä, sen jälkeen.

-M38

Okei, kiitos tästä! :) No pitäisikö siinä vaiheessa olla jo suunnilleen tiedossa, milloin olisi mahdollista tavata, kun ottaa uudelleen yhteyttä.

Vierailija

Miten tästäkin saa joku tehtyä niin ison ongelman? Jos on vaikea pitää keskustelua jonkun kanssa yllä, niin ehkä se kertoo siitä ettei teillä livenäkään olisi tarpeeksi yhteistä.

Jos mä olen Tinderis jostain kiinnostunut niin kyllä viestittelen hänen kanssaan päivittäin. Mulla ainakin hiipuu kiinnostus jos tulee usean päivän taukoja yhteyden pitämisestä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten tästäkin saa joku tehtyä niin ison ongelman? Jos on vaikea pitää keskustelua jonkun kanssa yllä, niin ehkä se kertoo siitä ettei teillä livenäkään olisi tarpeeksi yhteistä.

Jos mä olen Tinderis jostain kiinnostunut niin kyllä viestittelen hänen kanssaan päivittäin. Mulla ainakin hiipuu kiinnostus jos tulee usean päivän taukoja yhteyden pitämisestä.

Tämä ei pidä paikkaansa ollenkaan tai sitten minulla ei ole koskaan mitään yhteistä kenenkään kanssa. En osaa pitää keskustelua puhelimessa yllä oman isänikään kanssa, vaikka meillä aika paljon yhteistä on ja hän on minulle tärkeä. :D Ja parhaalle kaverillenikaan en aina osaa vastata viesteihin. En nyt vain ole sellainen smalltalkaaja. Mutta ei kai tämä sitä tarkoita, etten voisi koskaan ystävystyä kenenkään kanssa.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-M38
Okei, kiitos tästä! :) No pitäisikö siinä vaiheessa olla jo suunnilleen tiedossa, milloin olisi mahdollista tavata, kun ottaa uudelleen yhteyttä.

Rauhoitus ny :D 

Ei ole niin tarkkaa, teet miten parhaaksi näet.

Minulle passaa tapaamisen sopiminen vaikka kuukauden päähän. Saatan toki nähdä muita välillä, jos tilanteeni muuttuu ilmoitan ajoissa. Useimmat hätäilevät varmaan enemmän. Nuoremmilta olen kuullut että ihmiset ovat epäluotettavia, jättävät tulematta, katoavat radiohiljaisuuteen, mutta itse en ole 34+ naisien kanssa kokenut semmoista. Tosin en kirjoita tai vastaa tyhjille profiileille, ellei heidän aloitusviestissä ole jotain sisältöäkin. Muu kuin "Hei!".

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-M38

Minulle passaa tapaamisen sopiminen vaikka kuukauden päähän. Saatan toki nähdä muita välillä, jos tilanteeni muuttuu ilmoitan ajoissa. Useimmat hätäilevät varmaan enemmän. Nuoremmilta olen kuullut että ihmiset ovat epäluotettavia, jättävät tulematta, katoavat radiohiljaisuuteen, mutta itse en ole 34+ naisien kanssa kokenut semmoista. Tosin en kirjoita tai vastaa tyhjille profiileille, ellei heidän aloitusviestissä ole jotain sisältöäkin. Muu kuin "Hei!".

Okei, yritän rauhoittua, mutta vaikeaa se on, kun nyt jotenkin innostuin taas mahdollisista treffeistä. :D

Minä en ole koskaan sopinut treffejä siten, että olisin tehnyt oharit. Siksi haluankin olla varma, että tapaaminen varmasti järjestyy, enkä lupaa sitä heti ellei varmuutta ole. Minulla on kyllä tyhjä profiili ja aloitan "Hei!". Joo, tiedän, että monet hylkäävät tämän takia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi vaan jos ei tarvitse koko ajan viestitellä, suurin osa miehistä tekee niin vain koska luulevat naisten odottavan/pitävän siitä. Tee miehille palvelus ja sano suoraan että käyt lomailemassa, ollaan yhteydessä loman jälkeen. Eikä mikään estä sinua lähettämästä Loma ohi, miten menee bla bla viestejä, sen jälkeen.-M38

Okei, yritän rauhoittua, mutta vaikeaa se on, kun nyt jotenkin innostuin taas mahdollisista treffeistä. :D
Minä en ole koskaan sopinut treffejä siten, että olisin tehnyt oharit. Siksi haluankin olla varma, että tapaaminen varmasti järjestyy, enkä lupaa sitä heti ellei varmuutta ole. Minulla on kyllä tyhjä profiili ja aloitan "Hei!". Joo, tiedän, että monet hylkäävät tämän takia.

Jaa. Pitäisikö minun siis jutella myös "Hei!" naisille? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä sitten viestittelet? Yhden kanssa viestittelin hetken päivittäin ja se oli lähinnä sitä, että molemmat luettelivat mitä olivat tehneet päivän aikana. En tajua näitä, jotka sanovat puhuvansa puhelimessa päivittäin tuntikausia. Mitä siinä sitten puhutaan?

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.