Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan jumissa tuon tinderin kanssa

Vierailija
07.07.2017 |

Tämä on varmaan tuhannes kerta kun kirjoitan tästä asiasta palstalle, mutta teenpäs nyt oikein aloituksen tästä, kun on nyt ollut ihan liikaa luppoaikaa syventyä tuohon tinderiin. Eli miten ihmeessä tuolla tai ylipäätään muutenkaan pidetään yhteyttä miehiin, jos ei heti pääse tapaamaan. Itselläni tuli viime sunnuntaina yhtäkkiä neljä treffikutsua ja nyt oikeasti ei ole aikaa treffeille, kun on lomareissua sun muuta. Täytyykö nyt vain elää hiljaiseloa niin kauan, että oikeasti on aikaa lähteä tapaamaan, vai täytyykö yrittää pitää jotain keskustelua yllä, ettei kadota näitä yhteyksiä? Haluaisin kuitenkin pitää yllä keskustelua, mutta kyllä se niin vaikeaa tuntuu olevan. Ja sitten on yksi mies, jonka kanssa olemme vaihdelleet kuulumisia jo kuukausia, mutta tapaamisesta ei ole ollut puhettakaan. En tiedä, mitä hänen kanssaan teen. Lopetanko vain viestittämisen vai pyydänkö tapaamaan vai mitä. Ei tämä näinkään voi jatkua.

No niin, eipä minulla mitään isoa ongelmaa ole, mutta tuntuu vain, että kaikki mukavat jutut, mitä tuolla tinderissä tapahtuu, menevät jotenkin hukkaan, kun ei vaan ole mahdollista ihan heti tavata.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi vaan jos ei tarvitse koko ajan viestitellä, suurin osa miehistä tekee niin vain koska luulevat naisten odottavan/pitävän siitä. Tee miehille palvelus ja sano suoraan että käyt lomailemassa, ollaan yhteydessä loman jälkeen. Eikä mikään estä sinua lähettämästä Loma ohi, miten menee bla bla viestejä, sen jälkeen.-M38

Okei, kiitos tästä! :) No pitäisikö siinä vaiheessa olla jo suunnilleen tiedossa, milloin olisi mahdollista tavata, kun ottaa uudelleen yhteyttä.

Rauhoitus ny :D 
Ei ole niin tarkkaa, teet miten parhaaksi näet.
Minulle passaa tapaamisen sopiminen vaikka kuukauden päähän. Saatan toki nähdä muita välillä, jos tilanteeni muuttuu ilmoitan ajoissa. Useimmat hätäilevät varmaan enemmän. Nuoremmilta olen kuullut että ihmiset ovat epäluotettavia, jättävät tulematta, katoavat radiohiljaisuuteen, mutta itse en ole 34+ naisien kanssa kokenut semmoista. Tosin en kirjoita tai vastaa tyhjille profiileille, ellei heidän aloitusviestissä ole jotain sisältöäkin. Muu kuin "Hei!".

Okei, yritän rauhoittua, mutta vaikeaa se on, kun nyt jotenkin innostuin taas mahdollisista treffeistä. :D
Minä en ole koskaan sopinut treffejä siten, että olisin tehnyt oharit. Siksi haluankin olla varma, että tapaaminen varmasti järjestyy, enkä lupaa sitä heti ellei varmuutta ole. Minulla on kyllä tyhjä profiili ja aloitan "Hei!". Joo, tiedän, että monet hylkäävät tämän takia.

Jaa. Pitäisikö minun siis jutella myös "Hei!" naisille? 

En näe yhtään syytä, mikset näin voisi tehdä. Kyllä minä vastaan tuollaisiinkin takaisin. En tiedä, miksi joillakin on sellainen vaatimus, että ekassa viestissä pitäisi olla joku novelli. En livenäkään harrasta monologeja tervehtiessäni.

Vierailija
22/26 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi vaan jos ei tarvitse koko ajan viestitellä, suurin osa miehistä tekee niin vain koska luulevat naisten odottavan/pitävän siitä. Tee miehille palvelus ja sano suoraan että käyt lomailemassa, ollaan yhteydessä loman jälkeen. Eikä mikään estä sinua lähettämästä Loma ohi, miten menee bla bla viestejä, sen jälkeen.-M38

Okei, kiitos tästä! :) No pitäisikö siinä vaiheessa olla jo suunnilleen tiedossa, milloin olisi mahdollista tavata, kun ottaa uudelleen yhteyttä.

Rauhoitus ny :D Ei ole niin tarkkaa, teet miten parhaaksi näet.Minulle passaa tapaamisen sopiminen vaikka kuukauden päähän. Saatan toki nähdä muita välillä, jos tilanteeni muuttuu ilmoitan ajoissa. Useimmat hätäilevät varmaan enemmän. Nuoremmilta olen kuullut että ihmiset ovat epäluotettavia, jättävät tulematta, katoavat radiohiljaisuuteen, mutta itse en ole 34+ naisien kanssa kokenut semmoista. Tosin en kirjoita tai vastaa tyhjille profiileille, ellei heidän aloitusviestissä ole jotain sisältöäkin. Muu kuin "Hei!".

Okei, yritän rauhoittua, mutta vaikeaa se on, kun nyt jotenkin innostuin taas mahdollisista treffeistä. :DMinä en ole koskaan sopinut treffejä siten, että olisin tehnyt oharit. Siksi haluankin olla varma, että tapaaminen varmasti järjestyy, enkä lupaa sitä heti ellei varmuutta ole. Minulla on kyllä tyhjä profiili ja aloitan "Hei!". Joo, tiedän, että monet hylkäävät tämän takia.

En näe yhtään syytä, mikset näin voisi tehdä. Kyllä minä vastaan tuollaisiinkin takaisin. En tiedä, miksi joillakin on sellainen vaatimus, että ekassa viestissä pitäisi olla joku novelli. En livenäkään harrasta monologeja tervehtiessäni.

Livenä viestintä on 80% non-verbaalista, sanovat. Siksi tervehdys ja kosketus riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rauhoitus ny :D Ei ole niin tarkkaa, teet miten parhaaksi näet.Minulle passaa tapaamisen sopiminen vaikka kuukauden päähän. Saatan toki nähdä muita välillä, jos tilanteeni muuttuu ilmoitan ajoissa. Useimmat hätäilevät varmaan enemmän. Nuoremmilta olen kuullut että ihmiset ovat epäluotettavia, jättävät tulematta, katoavat radiohiljaisuuteen, mutta itse en ole 34+ naisien kanssa kokenut semmoista. Tosin en kirjoita tai vastaa tyhjille profiileille, ellei heidän aloitusviestissä ole jotain sisältöäkin. Muu kuin "Hei!".

Okei, yritän rauhoittua, mutta vaikeaa se on, kun nyt jotenkin innostuin taas mahdollisista treffeistä. :DMinä en ole koskaan sopinut treffejä siten, että olisin tehnyt oharit. Siksi haluankin olla varma, että tapaaminen varmasti järjestyy, enkä lupaa sitä heti ellei varmuutta ole. Minulla on kyllä tyhjä profiili ja aloitan "Hei!". Joo, tiedän, että monet hylkäävät tämän takia.

Livenä viestintä on 80% non-verbaalista, sanovat. Siksi tervehdys ja kosketus riittää.

Ja tinderissä sanottu "moi" taas sisältää seuraavat nonverbaaliset viestit:

- olen sinkku (no joo, ei ihan aina, mutta voidaan pitää alkuoletuksena)

- olen etsimässä seuraa vastakkaisesta sukupuolesta

- olen tykännyt profiilistasi

- olen ilahtunut, kun sinäkin tykkäsit minun profiilistasi

- haluan keskustella kanssasi

- haluan tutustua sinuun

- olen kiinnostunut sinusta vastakkaisen sukupuolen edustajana enkä esim ole pyytämässä sinulta töitä tai opastusta tietokoneen käyttöön

Vierailija
24/26 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tästäkin saa joku tehtyä niin ison ongelman? Jos on vaikea pitää keskustelua jonkun kanssa yllä, niin ehkä se kertoo siitä ettei teillä livenäkään olisi tarpeeksi yhteistä.
Jos mä olen Tinderis jostain kiinnostunut niin kyllä viestittelen hänen kanssaan päivittäin. Mulla ainakin hiipuu kiinnostus jos tulee usean päivän taukoja yhteyden pitämisestä.

Mitä sinä sitten viestittelet? Yhden kanssa viestittelin hetken päivittäin ja se oli lähinnä sitä, että molemmat luettelivat mitä olivat tehneet päivän aikana. En tajua näitä, jotka sanovat puhuvansa puhelimessa päivittäin tuntikausia. Mitä siinä sitten puhutaan?

Voisiko joku vastata tähän? Oikeasti haluaisin tietä. Puhelimessa ja viestitellessä on mielestäni ihan eri asia jutella, kuin ihmisen kanssa livenä, kun ollaan samassa paikassa yhdessä ja niitä jutun aiheita tulee siitä ympäristöstä koko ajan. Mutta miten viestitellessä sanot, että kävelinpäs tuossa juuri tuollaisen puun ohi, josta tuli mieleen, kun lapsina kiipesimme samanlaiseen puuhun tai näin tänään jäätelökioskin ja siitä tuli mieleeni, että en oikein tykkää pallojäätelöistä, vaan pehmikset ovat parempia.

Vierailija
25/26 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
26/26 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tinderissä sanottu "moi" taas sisältää seuraavat nonverbaaliset viestit:

- olen sinkku (no joo, ei ihan aina, mutta voidaan pitää alkuoletuksena)

- olen etsimässä seuraa vastakkaisesta sukupuolesta

- olen tykännyt profiilistasi

- olen ilahtunut, kun sinäkin tykkäsit minun profiilistasi

- haluan keskustella kanssasi

- haluan tutustua sinuun

- olen kiinnostunut sinusta vastakkaisen sukupuolen edustajana enkä esim ole pyytämässä sinulta töitä tai opastusta tietokoneen käyttöön

-haluan, että sinä teet työt, että sinä hurmaat minut, että sinä viet keskustelua eteenpäin. Itse en viitsi edes miettiä profiilitekstiä, saatikka aloitusviestiä. Onhan minulla kuvat. Viihdytä minua! Pönkitä itsetuntoani! Olen objekti. Tasa-arvosta ei ole tietoakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan