Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, antakaa miehille mahdollisuus seksiin jotta miehet pysyvät hengissä (yliopistotutkimus)

Vierailija
07.07.2017 |

Nyt se on tutkittu, miehen pitää saada 21 siemensyöksyä kuukaudessa jottei eturauhasen syöpä tule. Naiset, teillä on mahdollisuus pelastaa mieshenkiä.
http://www.iltalehti.fi/terveys/201707062200250539_tr.shtml
Tai joutuu tyytymään käteen.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolkaa pois minun puolestani.

Vierailija
42/52 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama jos olisi toisinpäin että emätinyhdyntä olisi naiselle terveellistä niin varmasti syyllistettäisiin miehiä pihtaamisesta.

Lantionpohjanlihasten treenaaminen on tärkeää naisten terveydelle mutta ei kukaan ole valittanut siitä kun miehet eivät saa aikaiseksi tarpeeksi orgasmeja naisille vaan nämä osaavat ihan itse huolehtia terveydestään muilla keinoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yllätä, että naisia ei kiinnosta edes miesten terveys!

Pata kattilaa soimaa. Ei miehiäkään kiinnosta naisten terveys. Jos kiinnostaisi, ei kumin käyttäminen olisi kenellekään ongelma. Hormonaalinen ehkäisy aiheuttaa paljon terveysongelmia (rintasyöpäänkin mahdollinen yhteys!), raskaus vasta terveysriski onkin, saati sitten mahdolliset sukupuolitaudit. Jos siis miehiä ei kiinnosta naisten terveys, miksi naisia pitäisi kiinnostaa miesten terveys? Sitä saa mitä tilaa..

Todella kömpelö vertaus. Miljoonat ja miljoonat miehet käyttävät kumia, joten kyllähän miehiä kiinnostaa naisten terveys. Hormonaalista ehkäisyä naiset käyttävät ihan itse, miksi syyllistät siitä miehiä?

Vierailija
44/52 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama jos olisi toisinpäin että emätinyhdyntä olisi naiselle terveellistä niin varmasti syyllistettäisiin miehiä pihtaamisesta.

Lantionpohjanlihasten treenaaminen on tärkeää naisten terveydelle mutta ei kukaan ole valittanut siitä kun miehet eivät saa aikaiseksi tarpeeksi orgasmeja naisille vaan nämä osaavat ihan itse huolehtia terveydestään muilla keinoin.

Ehkä tästä pitää tehdä oma aloitus jossa vaadimme miehiltä hyväntekeväisyys orgasmeja terveytemme takia.

Vierailija
45/52 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja raskaudet ja imetykset suojaavat mm. munasarjasyövältä, rintasyövältä, kohdunrungonsyövältä, virtsarakonsyövältä, miten tiheämpään ja pidempään ja enemmän niin sen parempi. Ovatko miehet valmiita tähän jos nainen haluaa?

Vierailija
46/52 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Laski riskiä jopa 33 prosenttia"

Eli jostain 0.5 prosentista 0.3:een? Nice. Pitääpä ruveta runkkaamaan siis päivittäin, vaikka ei tee mieli kuin ehkä 2 kertaa kuussa?

Vierailija
47/52 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se terveellistä! Mutta olisi silti väärin pakottaa ja painostaa miestä yhdyntään.

Vierailija
48/52 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tossa käsi menee rakoille jos 21 kertaa kuussa pitää hoitaa homma. En käsittänyt lasketaanko saman päivän tulokset yhteen vai yhdeksi.

Vierailija
49/52 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naisilla mitään sairautta jota voisi ehkäistä seksillä?

Vierailija
50/52 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko naisilla mitään sairautta jota voisi ehkäistä seksillä?

Lue viestit 46 ja 49.

Vierailija
51/52 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kato millään voi, kun mun markkina-arvo pienenee siitä.

Sitten 50-vuotiaana voin alkaa harrastaa seksiä, ku ei oo niin väliä. Ainiin, mutta sitten miehet eivät ilmeisesti ole enää kiinnostuneita terveydestään..

Vierailija
52/52 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä kato millään voi, kun mun markkina-arvo pienenee siitä.

Sitten 50-vuotiaana voin alkaa harrastaa seksiä, ku ei oo niin väliä. Ainiin, mutta sitten miehet eivät ilmeisesti ole enää kiinnostuneita terveydestään..

Autat sitten 50 vuotiaana nuoria miehiä pysymään hengissä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä