Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Espoosta en ole ikinä välittänyt

Vierailija
06.07.2017 |

Minulla on aina ollut asenneongelma Espoota kohtaan. En tykkää!!! Ärsyttävä paikka.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoossa ärsyttää aluepysäköintikiellot, Jorvi ja ruuhkat. Aluepysäköintikielto tarkoittaa sitä, että saat pysäköintisakon tieltä, jossa ei ole mitään kieltokylttejä, koska et tajunnut niitä kieltokylttejä alueelle sisään ajaessasi. Jorviin ei todellakaan kannata joutua päivystykseen, tai siellä on vielä seuraavana päivänä. Ruuhkassa taas saa seistä kehäkakkosella ja varsinkin kehäykkösellä Leppävaaran tunnelin kohdalla, mutta niistä jos selviää niin ei pienemmillä teilläkään mihinkään pääse, kun ne on lobattu täyteen hidasteita ja 30km/h nopeusrajoituksia.

Vierailija
22/36 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/8a/Espoon_keskus…

Eikä ihme. Siinä Espoon keskustaa.

Rumempi kuin Prypjat.

Äläs hauku isänmaamme Suomen hienoa, perinteistä arkkitehtuuria! Luuletko sinä olevasi joku arvostelemaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaa ja Espoo ovat läjä Hgin lähiöitä.

Vierailija
24/36 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tykkää.Asun Helsingissä ,mutta suunnittelen Vantaalle muuttoa.Espoo on jotenkin sekava kaupunkina.

Vierailija
25/36 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Vantaako ei ole sekava???😉

Vierailija
26/36 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tätä älyn määrää. Espoo on lähiöiden rypäs, asukaslukunsa vuoksi kaupunki. Miksi joskus 60-luvulla olisi pitänyt alkaa rakentaa kaupunkia 10-20 km päähän Hgin keskustasta?

Espoolainen ainakin neljännessä polvessa

Vierailija
27/36 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni Espoota haukkuva ei varmasti ole ikinä käynyt esimerkiksi saaristoveneristeilyllä Espoon saaristossa, rantaraitilla kävelemässä, Nuuksion kansallispuistossa eivätkä Espoon "Kolilla" eli Kasavuoren maisemapaikassa.

Jos käy vaan radanvarressa niin ei ihme jos ei tykkää.

Vierailija
28/36 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia selvä. Olen eri mieltä.

Vierailija
29/36 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos Espoosta ei tykätä: mitä vähemmän ihmisiä muuttaa Espooseen, sen parempi :-)

Pointti siellä asumisessa on iso asunto ja ympärillä paljon luontoa ja 10km (15min) Helsingin keskustaan. Mitä enemmän tiivistetään, sitä huonolaatuisemmaksi alue muuttuu.

Vierailija
30/36 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Keskustaa" joka ei edes ole kunnan keskellä vaan lähempänä Kirkkonummen rajaa kuin Kauniaista joka on Espoon keskellä.

Jos Espoosta jokin "ydinlähiö" pitäisi valita, itse kyllä puoltaisin Leppävaaraa, vaikka eipä sekään keskellä ole.

Itse näin Espoolaiseksi syntyneenä en kyllä ymmärrä alkuunkaan miksi kukaan ihan aikuisten oikeasti inhoaa Espoota ihan vaan koska voi. Vitsit on asia erikseen. Kyllä inholle täytyy olla jokin yleispätevä syy joka pätee koko kuntaan eikä vain yksittäiseen asuinalueeseen. Periaatteessa kykenen ymmärtämään inhon esim. Espoon Keskusta tai Suvelaa kohtaan, tai viha-/kateussuhteen Westendiläisiä kohtaan, mutta sitä minä en ymmärrä miten kukaan kehtaa yleistää ja tuomita yhden/muutaman asuinalueen piirteiden perusteella koko kunnan. En vain käsitä.

Vierailija
31/36 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni Espoota haukkuva ei varmasti ole ikinä käynyt esimerkiksi saaristoveneristeilyllä Espoon saaristossa, rantaraitilla kävelemässä, Nuuksion kansallispuistossa eivätkä Espoon "Kolilla" eli Kasavuoren maisemapaikassa.

Yritin etsiä Kasavuorta, mutta google löytää sen vain Kauniaisista. Onko sama? Kuulostaa kivalta :)

Vierailija
32/36 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, hassua tuomita koko kaupunki sen yhden osan takia. Sama kun sanois, etten tykkää Helsingistä, koska Vesala tai Itäkeskus.

Mutta samapa tuo. Olen asunut Espoossa yli 20 vuotta ja siitä 10v yhdestä sen vanhimmista kylistä. Lasten on täällä hyvä kasvaa ja aikuisten olla. Naapurit ovat lähellä ja yhteisöllisyys on mulle tärkeää. Kaupunki tarjoaa harrastuksia ja tekemistä, palveluitakin jonkun verran vielä toistaiseksi. Vuoden vaihteesta olen ollut kaupungilla töissäkin, joten voidaan kai sanoa, että olen espoolainen.

Vierailija
33/36 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä se olennaisin.

Vierailija
34/36 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritin etsiä Kasavuorta, mutta google löytää sen vain Kauniaisista. Onko sama? Kuulostaa kivalta :)

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Kasavuori_(Soukka)

Ei ole sama, vaan Espoon Kasavuori sijaitsee Soukassa. Se on vähän piilossa koko paikka, moni ei siitä tiedä.

Vierailija
35/36 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Kasavuori_(Soukka)

Ei ole sama, vaan Espoon Kasavuori sijaitsee Soukassa. Se on vähän piilossa koko paikka, moni ei siitä tiedä.

Kiitos :) Google ei vieläkään löytänyt, mutta linkkisi perusteella tiedän nyt kuitenkin sijainnin. Pitää käydä siellä. :)

Vierailija
36/36 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/8a/Espoon_keskus…

Eikä ihme. Siinä Espoon keskustaa.

Rumempi kuin Prypjat.

Äläs hauku isänmaamme Suomen hienoa, perinteistä arkkitehtuuria! Luuletko sinä olevasi joku arvostelemaan?

joo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi