Espoosta en ole ikinä välittänyt
Minulla on aina ollut asenneongelma Espoota kohtaan. En tykkää!!! Ärsyttävä paikka.
Kommentit (36)
Mitä vikaa Espoossa? Ei siellä kaikki ole nk parempia ihmisiä. Löytyy vuokrataloa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa Espoossa? Ei siellä kaikki ole nk parempia ihmisiä. Löytyy vuokrataloa.
Jaa no minulla on ihan oma asunto, ei vuokra. Enkä ymmärrä miksi "paremmat ihmiset" olisivat joku ongelma? Espoo on kaupunki, jos et tiennyt. En pidä kaupungista nimeltä Espoo.
Ap
Ei tarvitse tykätä. Mun tytär sanoi että kummallisesti joistain pienistä yksityiskohdista huomaa että teini on muualta kuin Espoosta. Espoolaiset ovat itsevarmempia ja pukeutuvat paremmin, ehkä se ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa no minulla on ihan oma asunto, ei vuokra. Enkä ymmärrä miksi "paremmat ihmiset" olisivat joku ongelma? Espoo on kaupunki, jos et tiennyt. En pidä kaupungista nimeltä Espoo.
Ap
Espoo ei ole oikea kaupunki vaan joukko alueita. Espoolaisena en itsekään Espoosta "kaupunkina" välitä. Mutta monista paikoista Espoossa pidän kovasti. Vantaan kanssa sama juttu.
Voithan muuttaa johonkin toiseen Helsingin lähiöön.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse tykätä. Mun tytär sanoi että kummallisesti joistain pienistä yksityiskohdista huomaa että teini on muualta kuin Espoosta. Espoolaiset ovat itsevarmempia ja pukeutuvat paremmin, ehkä se ärsyttää.
Aijaa. Minä pukeudun kyllä hyvin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Monille ne "paremmat ihmiset" nimenomaan ovat punainen vaate, ja leimaa joutuu kommentoimaan helposti espoolainen tavis/köyhäkin. Ohis
Asun Espoossa, asut varmaan Keravalla
Vierailija kirjoitti:
Asun Espoossa, asut varmaan Keravalla
Asun pks.
Ap
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/8a/Espoon_keskus…
Eikä ihme. Siinä Espoon keskustaa.
Vierailija kirjoitti:
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/8a/Espoon_keskus…
Eikä ihme. Siinä Espoon keskustaa.
Rumempi kuin Prypjat.
Äläs nyt. Me espoolaiset ollaan aika lutuisia :D
En minäkään. Vantaa on toinen puistatuksen aihe.
Joo, Espoo on ärsyttävä kun siellä ei ole keskustaa, se on vaan muutama kylä Helsingin lähellä, jotenkin teennäinen koko Espoo ja Vantaa ei ole sen parempi, sekava kokonaisuus sekin, ne vois molemmat samantien liittää Helsinkiin kun ne on sen lähiöitä jo valmiiksi.
Kerava on aika järkky jo nimenä, samoin Riihimäki, ruma kuin mikä ja nimikin ruma.
Hämeenlinna on oikeastaan ainoa hieno paikka Helsingin ja Tampereen välillä.
Espoo ei ole paikka vaan mielentila.
Espoo-vihaajat, tulkaa Tapiolan alueelle. Paljon kauniimpi ja hienompi paikka kuin esim. Espoon keskus.
Ok