Miesten suorat ehdotukset, galluppi naisille
Ketjussa, jossa hotellisiivooja vastailee kysymyksiin, tuli ilmi että hänelle on muutaman kerran ehdotettu seksiä rahasta. Ajattelin sitten pistää gallupin pystyyn.
Kommentit (23)
Yksi syy, miksi en halunnut lapsia, oli tuo ahdistelu. On joutunut kokemaan pienestä asti ulkopuolisten vieraiden ihmisten taholta. En halunnut sitä samaa stressiä toiselle.
Että miettikää miehet sitä.
Työkaverin kanssa seisottiin työpäivän jälkeen Kampissa odottamassa kolmatta ihmistä. Ihan arkivaatteissa (farkut, lenkkarit, hupparit ja ei meikkiä). Paikalle saapuu vanhempi mies joka kysyy riittäisikö kaksi sataa meistä molemmista, hetki meni ennen kun tajuttiin mistä on kyse. Nosti vielä summaakin. Poistuttiin nopeasti paikalta.
Toinen kerta tapahtui Kalliossa. Odotin kadulla huutonet myyjää. Olin juuri tullut treeneistä. Jalassa toppahousut, päällä toppatakki, pipo silmillä, naama hikinen ja punainen ja olalla iso treenikassi. Niin vaan viereen pysähtyi auto josta kuikuilee vanha mies hintaa kysellen. Tuossa tilanteessa ei voinut kun purskahtaa nauruun ja kysyä, näytänkö herrasta ihan oikeasti siltä, että olen asiakasta etsimässä. 😂
Täälläkin on tarjottu rahaa, kun olin nuori. Pelästyin pahasti. Vieläkin muistaa.