Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on yksityinen sairausvakuutus OP-Pohjolassa. Kävin juuri Terveystalossa

Vierailija
15.09.2026 |

Ja siellä henkilökunnan kanssa naurettiin OP:n kiukuttelevia työläisiä.

Mulla on ollut sama sairausvakuutus vuodesta 2002 lähtien, sekä vuodesta 2007 myös kotivakuutus, tapaturmavakuutus, matkavakuutus, ammattilaisen vastuuvakuutus, oikeudenkäynti- ja irtaimistovakuutus yms, sekä tietysti Kasko ja liikennevakuutus aina OP:ssa.

Miehellä vakuutuksia Ifissä. Ehkä keskitämmekin jatkossa kaikki sinne, koska OP:n etätyöntekijät haukkuvat Vauva-palstalla akateemisia, pitkäaikaisia asiakkaita mm. pyllyn pesijöiksi ja ojankaivajiksi.

Minä maksan OP:lle vakuutusmaksuja yli 4000€ vuodessa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisista perhetaustoista mahtavat nämä kiukuttelevat työntekijät tulla? 

Vierailija
2/9 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

OP:n työntekijöiden käytös on kyllä ollut hyvin huonoa mainosta OP:lle.

Tosin ei se asiakaspalvelun toiminta livenäkään kovin laadukasta ole ollut.

Uuden lähityölinjauksen taustalla voi olla tarve päästä virherekrytoiduista eroon.

Vierailija
4/9 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuden lähityölinjauksen taustalla voi olla tarve päästä virherekrytoiduista eroon.

Laitoin juuri tuon esihenkilöltä nimeltä, sekä maksavia asiakkaita idiooteiksi, yms haukkuvan ketjun tiedoksi OP:n verkkoasioinnin viestipalvelun kautta.

Vierailija
5/9 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletettavasti haukkuneet ja nimitelleet ihmisiä kaiken lisäksi työnantajan omistamilla (liisaamilla) välineillä.

Varmasti löytyy mielenkiintoista sisältöä, kun aletaan käydä läpi, kenen näppikseltä mitäkin tekstiä lähtenyt.

Vierailija
6/9 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi maksaa vakuutuksista 4000€ vuodessa? Mulla menee kaikkiin vakuutuksiin (talo, koti, auto, pari matkavakuutusta, kolme tapaturmavakuutusta, oikeusturvavakuutus, vastuuvakuutus) joku 1600€/vuodessa. 

Sen erotuksen 2400€ erotuksen voi sitten vaikka sijoittaa - sillä käy useamman kerran yksityislääkärillä.

Vierailija
7/9 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi maksaa vakuutuksista 4000€ vuodessa? Mulla menee kaikkiin vakuutuksiin (talo, koti, auto, pari matkavakuutusta, kolme tapaturmavakuutusta, oikeusturvavakuutus, vastuuvakuutus) joku 1600€/vuodessa. 

Sen erotuksen 2400€ erotuksen voi sitten vaikka sijoittaa - sillä käy useamman kerran yksityislääkärillä.

Koska minulla on kalliita vakuutuksia, kuten esimerkiksi yksityinen sairausvakuutus.

Jään plussalle joka vuosi. 

Ap

Vierailija
8/9 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuen pitkän vihaketjub perusteella heitä on enemmän kuin tuo 9500.

Vierailija
9/9 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveystalolla on OP;n kanssa sopimus ja palvelumaksut lähtee jo heti kassalla. Loput lääkärilaskusta, mahd. muut labra- ja tutkimuskulut korvataan sitten kun ovat OP:ssa käsitelleet vahinkoilmoituksen.

Nuokin käsitellään muuten IF:ssä nopeammin. Lapsella vakuutus siellä ja korvauksen koko summasta saa muistaakseni heti kassalla.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi