Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten 24-29v voi olla yli 200t pääomatulot?

Vierailija
06.07.2017 |

Kertokaa tyhmälle köyhälle?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin ahdistaa että tollasia on oikeasti olemassa

Miksi ahdistaa, senhän pitäisi vain kannustaa että tääläkin edes jotkut pystyvät tuohon. Minä taas soisin että täällä olisi paljon enemmän niitä (ihan sama minkä ikäisiä) joilla on 200 000 euron vuosittaiset pääomatulot. Olisi valtiokin paljon paremmassa jamassa.

"Pystyisivät"? Tuo on vähän sama kuin Wahlroosin toteamus että jokainen voi menestyä. Ota pää pois tiedät kyllä mistä ja hyväksy tosiasia että tuolla ei ole mitään tekemistä oman osaamisen tai minkään muunkaan omasta yrittämisestä riippuvan asian kanssa.

Vierailija
22/26 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei tuommosia tuloja ihan pikku pääomalla saa.. tosiaan 5 % miljoonasta on 50.000 €. Toki yhtenä vuonna voi olla tuommoset tulot, jos esim. 200.000 € sijoitus on kaksinkertaistunut ja sitten sen realisoi... mutta sehän on vain yhdenvuoden tulo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskon poika pisti 21-vuotiaana oman firman pystyyn ja myi sen 27-vuotiaana 16 miljoonalla. Ja aloitti siis täysin nollasta ylioppilaspohjalta.

Vierailija
24/26 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini kuuluu suuren suomalaisen kauppaketjun omistajasukuun, ja on ilmeisesti jotenkin osakas. Tuntuu varmaan mielettömältä, kun alle kolmekymppisenä vuosittain tilille kilahtaa +200k tekemättä sen eteen itse mitään. On fiksu ihminen ja opiskelee hyvää tutkintoa, ja toki opinnoissa hän on samojen haasteiden edessä kuin kaikki muutkin opiskelijat, mutta toisinaan kadehdin hänen vapauttaan valita. Mitään ei ole pakko tehdä tai missään ei ole pakko menestyä, eikä urapolkua tai verkostoja tarvitse rakentaa kenestäkään riippuvaisena. Alaa voi vaihtaa milloin vaan ja itseään voi toteuttaa vaikka millä tavoin ja sillon kun huvittaa, sillä taloudellinen tilanne ei ole koskaan este.

Vierailija
25/26 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella typerä pitää olla jos ei pidä noi suuria sijoituksia vakuutuskuoren tai offshore yhtiön sisällä. Minulla on pääomatulot nollissa sen takia.

Juurikin tätä varten suomalaiset äänestää uuden lain läpi jolla voi omistukset ja rahat piilottaa ilman näitä sinun mainitsemisia hiukan työläitä juttuja. Olen varma että laki menee läpi, olen myös varma että 99% suomalaisista ei edes tiedä mikä laki on kyseessä ja mitä se oikeasti tarkoittaa

Alkoi kiinnostamaan mikä laki kyseessä?

Vierailija
26/26 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtuaalivaluutat. 200t ei ole edes mitään, koska niiden arvot on räjähtäneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi