Mieheni roikkuu päivät pitkät vauva.fissä trollaamassa !!
Mieheni on siis kesälomalla ja hänellä on ylimääräistä aikaa. Olen yrittänyt ehdottaa hänelle parempaa tekemistä mutta mikään ei tunnu kiinnostavan. Vastaavia kokemuksia? Miten toimisitte?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Hymyä huuleen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma exäni kerran innostui samaa tekemään, sellainen ärsyttävä irvileukakin kun oli. Ei siinä kauaa kestänyt kun ero tuli ja nyt se länkyttää niitä juttuja lähibaareissa muille naisille. Mulle jäi lapsi elätettäväksi.
Kertoo myös jotain sinusta, kun ei huumorintaju näköjään riitä. Kuule pojat on poikia! ;)
Huumorintaju loppuu siihen kun äijä kännipäissään perjantai-iltana kirjoitteli vauvaan... en tiedä mitä, varmaan vikitteli naisia mutta kauhea hirnuntaa kuului tietokoneelta. Yritä siinä sitten nukuttaa lasta, jumankauta kun mulla meni hermot. Te elämän auringon paisteet ette kyllä välillä tajua mistään mitään.
Avaa verhoa ja lähde käymään ulkona. Ehkä lenkki tekisi sinulle hyvää. Ymmärrän että olet katkera miehesi takia mutta uskon että sinulle löytyy vielä parempi joka kohtelee sinua paremmin. On kesä ja kaikki on avoinna! Ota riskejä, tutustu tuntemattomiin ja anna elämän viedä!
Vierailija kirjoitti:
Voin vain kuvitella millainen ihmisperse (mahdollisesta)lapsestanne kasvaa, kun molemmat vanhemmat nysväävät tällä palstalla. Hrrr.
Meille ei voi valitettavasti tulla lapsia, sillä minä olen hedelmätön. :/
Miehes on mun kamu!
Mä teen ihan samaa tällä viikolla. Vaikka muutenkin olen vakkari, niin tällä viikolla on ollut aikaa ihan hitokseen liikaa. Lapset isovanhempien kanssa reissussa ja mies vielä lomalla. Mä tein viikonloppuna suursiivouksen ja sitten loppui hommelit. Tai no, kyllä mä treenaan päivittäin, tulen palstalle, kun syön ja unohdun muutamaksi tunniksi ja sitten koiran kanssa lenkille ja ruuan laittoa ja palstalle.
En trollaa, mutta koska mä voin! Ihanaa! Toi Martina case on saanut musta täysin yliotteen, olen ahminut sitä.
Hymyä huuleen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hymyä huuleen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma exäni kerran innostui samaa tekemään, sellainen ärsyttävä irvileukakin kun oli. Ei siinä kauaa kestänyt kun ero tuli ja nyt se länkyttää niitä juttuja lähibaareissa muille naisille. Mulle jäi lapsi elätettäväksi.
Kertoo myös jotain sinusta, kun ei huumorintaju näköjään riitä. Kuule pojat on poikia! ;)
Huumorintaju loppuu siihen kun äijä kännipäissään perjantai-iltana kirjoitteli vauvaan... en tiedä mitä, varmaan vikitteli naisia mutta kauhea hirnuntaa kuului tietokoneelta. Yritä siinä sitten nukuttaa lasta, jumankauta kun mulla meni hermot. Te elämän auringon paisteet ette kyllä välillä tajua mistään mitään.
Avaa verhoa ja lähde käymään ulkona. Ehkä lenkki tekisi sinulle hyvää. Ymmärrän että olet katkera miehesi takia mutta uskon että sinulle löytyy vielä parempi joka kohtelee sinua paremmin. On kesä ja kaikki on avoinna! Ota riskejä, tutustu tuntemattomiin ja anna elämän viedä!
Niin just! Korkkaat kuule valkkaripullon ja meet puistoon istuun! Lapsen voit jättää naapurile tms. hetkeksi. Olet sen ansainnut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin vain kuvitella millainen ihmisperse (mahdollisesta)lapsestanne kasvaa, kun molemmat vanhemmat nysväävät tällä palstalla. Hrrr.
Meille ei voi valitettavasti tulla lapsia, sillä minä olen hedelmätön. :/
Anteeksi nyt vaan, mutta luojan kiitos. Kaksi av-palstailevaa vanhempaa lapselle olisi kyllä sellainen kuoleman suudelma että huhuh.
Voinen sanoa että jos minulla olisi iha nainen en olisi täällä.
Lomakin on ja ei hirmuisesti tehtävää maailma on jo sinänsä valmis vuoden puutyöt tehty , marjojen kypsymistä odotellessa menee, kalaan aamusta 5 aikaan sopivasti aamu syönnille joki varteen.
Vierailija kirjoitti:
Miehes on mun kamu!
Mä teen ihan samaa tällä viikolla. Vaikka muutenkin olen vakkari, niin tällä viikolla on ollut aikaa ihan hitokseen liikaa. Lapset isovanhempien kanssa reissussa ja mies vielä lomalla. Mä tein viikonloppuna suursiivouksen ja sitten loppui hommelit. Tai no, kyllä mä treenaan päivittäin, tulen palstalle, kun syön ja unohdun muutamaksi tunniksi ja sitten koiran kanssa lenkille ja ruuan laittoa ja palstalle.
En trollaa, mutta koska mä voin! Ihanaa! Toi Martina case on saanut musta täysin yliotteen, olen ahminut sitä.
Siis mies on vielä töissä ja mä lomalla. Olipas outo kirjoitusmoka. :D
Ehkä mun on aika lähteä ulos taas ja hakea vaikka viiniä teidän iloksi.
Sama
Vierailija kirjoitti:
vielä Hitlerin aikaan tuollaiset miehet tapettiin eskitysleireillä nykyään asiat ovat huonommin ja heistä tulee yhteiskunnan pohjasakkaa kuten poliitikkoja, tiedemiehiä ja huumehörhöjä
Anteeksi mutta mitä tarkoitat pohjasakalla? Miten poliitikot, tiedemehet ja huumehörhöt ovat mielestäsi samaa porukkaa? Ymmärrän että huumehörhöt yms. asunnottomat ovat pohjasakkaa, mutta että poliitikot ja tiedemiehetkin..!
Nainen tekee eron ja alkaa lopulta trollaa täällä myös. Oi kuinka ihanaa.
Itsekäs yrittää määrätä toista - suhde kuoleutuu nopeaan.
Tuohon paheeseen useimmat parisuhteet loppuu.
Mahtaa olla viimeisiä paikkoja missä miehesi pystyy omia sanojaan sanomaan.
Toisen kuuntelu on tärkeää ja ymmärtäminen vaikket itse pitäisikään siitä.