Isot pojat yrittivät hukuttaa lapseni uimarannalla
Olimme siis maanantaina rannalla uimassa, kun pari isompaa poikaa tuli kysymään poikaani mukaan leikkiinsä. No minä annoin luvan, kun pojat vaikuttivat mukavilta. Jäin sitten siihen ottamaan aurinkoa ja pojat lähtivät vedenrantaan leikkimään. Jonkun ajan kuluttua havahduin tukehtumisen ääniin ja kun nousin istumaan näin, kun nämä samaiset pojat pitivät poikaani maassa, toisen pitäessä pyyhettä tämän naamalla ja toisen kauhoessa ämpärillä vettä pyyhkeen päälle. Huusin kovalla äänellä että lopettakaa ja nämä pojat lähtivät hirveällä vauhdilla juoksemaan karkuun. Minä juoksin poikani luo, joka yski itkien vettä keuhkoistaan. Kun olimme hetken rauhoittuneet siinä, niin puimme päällemme ja lähdimme etsimään näitä kahta poikaa mutta tuloksetta. Nyt olen tässä pari päivää miettinyt asiaa ja vasta nyt alan tajuamaan miten pahasti tuossa olisi voinut käydä. Olen harkinnut rikosilmoituksen tekemistä mutta toisaalta siitä tuskin olisi hyötyä, vaikka pojat saataisiin kiinni, sillä heillä oli luultavasti ikää noin 10-11v.
Kommentit (17)
Jos tekisit rikosilmoituksen vanhemmat saattaisi saada tietää mitä muksut hommailee. Onneksi teille ei käynyt pahemmin.
Tämä kyseinen asia on "Vesilautailua" Eli waterboarding.
Uhrin naamaan pistetään riepu joka kastellaan. Tämä tuo sensaation hukkumisesta uudelleen ja uudelleen ja uudelleen.. Tämä on erittäin vakavaa psykologista kidutusta jota mm. ISIS käyttää vangeilleen.
Varmaan nuoret halusivat kokeilla näitä koska väkivalta on "cool" ja poikasi jäi uhriksi.
Seuraa poikasi tilannetta ja suosittelen käymään psykologilla koska tuollainen jättää elin-ikäiset arvet.
Poikasi saattaa kärsiä vanhemmalla iällä PTSD oireista.
On onni että poikasi kuitenkin selvisi hengissä sillä väärin tehtyä "vesilautailu" tappaa.
Eikö kukaan muu reagoinut mitenkään rannalla?
Tottakai sun pitää tehdä rikosilmoitus; vaikket itse saisi mitään rahoja siitä niin se voi ehkäistä jonkun toisen pikkulapsen kuoleman. Tuollaisia sosiopaattisia lapsitappajia on olemassa, joku muukin joutuu vielä uhriksi.
Lapsia ei jätetä vaatimatta rannalla. Pelkkä ajattelemattomuus Voi johtaa vaarallisiin leikkeihin.
Olisi hyvä että tekisit ainakin lastensuojeluun ilmoituksen noista pojista.
Eihän tuo nyt ihan uskottavalta kuulosta, mutta toisaalta jos jollekin sattuisi oikeasti käymään vastaavaa, ei rikosilmoituksen tekoa kannata jäädä arpomaan. Murhayritys on murhayritys.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kyseinen asia on "Vesilautailua" Eli waterboarding.
Uhrin naamaan pistetään riepu joka kastellaan. Tämä tuo sensaation hukkumisesta uudelleen ja uudelleen ja uudelleen.. Tämä on erittäin vakavaa psykologista kidutusta jota mm. ISIS käyttää vangeilleen.
Ja CIA, mutta se on ok koska sitä tehdään vain pahoille tyypeille.
Vierailija kirjoitti:
Lapsia ei jätetä vaatimatta rannalla. Pelkkä ajattelemattomuus Voi johtaa vaarallisiin leikkeihin.
Olisi hyvä että tekisit ainakin lastensuojeluun ilmoituksen noista pojista.
Miten tehdään lastensuojeluilmoitus tuntemattomista pojista?
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo nyt ihan uskottavalta kuulosta, mutta toisaalta jos jollekin sattuisi oikeasti käymään vastaavaa, ei rikosilmoituksen tekoa kannata jäädä arpomaan. Murhayritys on murhayritys.
Luuletsä oikeesti että pikkupennut sais jonkun tuomion tosta? Korkeintaan otetaan huostaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan muu reagoinut mitenkään rannalla?
En minä ainakaan puuttuisi vieraiden pentujen touhuihin. Ties mikä pirttihirmu jostain puskista tulee mäkättämään lastensa komentamisesta sen jälkeen.
Suosittelen viemään lapsen lääkäriin. Jos onkin mennyt vettä keuhkoihin. Se voi nimittäin aiheuttaa ongelmia jälkeenpäinkin.
Ehdottomasti rikosilmoitus ja vie se lapsesi lääkäriin näytille.
Miksei aloittaja kerro olivatko lapsiterroristit kotimaisia vai ulkomaisia?
Mitä lääkäri sanoi? Lähes tukehtuminen ja vesi keuhkoissa on varsinkin pikkulapsella joka ei ihan tarkasti osaa oloaan määritellä lääkärissä käynnin paikka.
Ei jumalauta,nyt sitten ovat jotain tämmöstä keksineet?!!
Toivottavasti käytit pojan lääkärissä. Kaiken varalta pitäisi keuhkot kuvata koska hukkuminen viiveellä on tosiaan mahdollista vaikkakin harvinaista. Rikosilmoitus pitää tehdä ilman muuta. Tosi vakavasta asiasta kyse ja tuskin on ainoa kerta kun tuollaista puuhaavat. Jos poliisi saa nämä sankarit kiinni niin saavat pojat sellaisen puhuttelun etteivät ihan heti unohda ja poliisi tekee myös sen lastensuojeluilmoituksen. Jos vaateita on korvausten suhteen niin poikien vanhemmathan sitten tietysti niistä vastaavat.
Tapahtui Porvoossa?