29-vuotiaat tänne! Elämäntilanne?
Minä avoliitossa jo useita vuosia, vuokralla asutaan, ei lapsia, opinnot kesken (yliopisto gradu puuttuu), töissä jo useita vuosia kuten mieskin.
Kommentit (13)
Kaksi lasta, 8 ja 6v. Naimisissa vuoden, omakotitalo.
Ammattiltani kokki. Vakituinen työpaikka ollut 16 vuotiaasta lähtien.
Aloitin oppisopimuksella. Tällä hetkellä opiskelen toimipaikkani esimieheksi.
Yksi ammatti on, toista opiskelen. Vuokralla asutaan ja töitä teen keikkaluonteisesti.
Mies töissä koko ajan.
Omassa asunnossa asutaan rivarissa. Työttömänä, mies on töissä, tosin alkaa jo tämä työttömyys ahdistamaan, mut tiukassa tuntuu työpaikat olevan.
Naimisissa, 2 lasta 8 ja 10 vuotiaat. Asumme omakotitalossa. Vakituinen työ on.
Naimisissa,poika 2.5v,työt alkaa taas elokuussa.
Työelämässä jo vuodesta 1997.
Vuokralla asutaan Helsingissä,parin vuoden sisällä muutto Lappiin edessä,miehen työt vie.
Toisesta lapsesta haaveillaan,mutta ei ole vuoden yrittämisenkään jälkeen vielä tärpännyt.
naimisissa, 1 lapsi (1v2kk). Asutaan omassa rivitaloasunnossa. (tai meidän ja pankin.... )
Valmistunut KTM, tällä hetkellä hoitovapaalla. Ei kuitenkaan vakituista työpaikkaa odottamassa.
Mies DI ja vakiduunissa.
Leipuri ammatiltani, vuokralla asumme.
Teinirakkauden kanssa neljä lasta (10-2vuotiaat), sittemmin eronnut.
Kotiäitinä tällä hetkellä.
Naimisissa olen ollut alle vuoden, olen ollut miehen kanssa yhdessä 2,5 vuotta. Uusperhe, kaksi poikaa, 5-vuotias ja puolivuotias. Asutaan omakotitalossa maalla koirien kanssa, mulla määräaikaisia töitä, ei työpaikkaa odottamassa äitiysloman jälkeen.
Naimisissa, kaksi lasta 11 ja 4 vuotiaat, ihana pienikoira, asutaan omakotitaloa ja raadetaan töissä kummatkin mieheni kanssa, koska ollaan yrittäjiä.
yhdessä oltu 21-vuotiaasta, yksi lapsi, gradu ollut kesken 3 v., vakituinen työpaikka, omistusasunto kerrostalossa.
3 yhteistä lasta ( 9v, 8v, ja 1,5kk). 2 ammattia olen opiskellut ja töitä on ollut jo opiskelu ajasta lähtien. Ilman katkoja olen ollut määräaikaisissa työsuhteissa ennen äitiyslomaa, miehellä vakityö. Vuokralla asutaan tällä hetkellä, 2 autoa ja autolainaa on. Nyt saan olla vauvan kanssa kotona ja tuntuu, että elän elämäni parasta aikaa.
yh, opinnot levällään, töitä satunnaisesti, vuokrakaksio
yhdessä asuttu 25-vuotiaana tavatun miehen kanssa kolme vuotta. Ei lapsia, kaksi kissaa. Opinnot yliopistossa valmistuivat jouluksi, vakituinen työpaikka omalta alalta.