Lue keskustelun säännöt.
Paras keskuspölynimuri?
Kommentit (3)
haluaisin vähän tietoa, koska meille tulee nuo kaikki.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
meidän imuri on niin uusi etten osaa vielä mitään mielipidettä sanoa, merkki on beam tai jotain sinne päin. onko niissä eroa??? en ole koskaa hoksanut, vaikka aika monella imurilla olen imuroinut...
Kehukaa/haukkukaa omaanne! Myöskin merkki ja malli olisi kiva tietää.
Kiitoksia! :)